0

معرفی بورسیه های تحصیلی | فاند تحصیلی | کمک هزینه های تحصیلی

5/5 - (6 امتیاز)

معرفی بورسیه های تحصیلی

با توجه به اینکه انواع مختلف بورسیه تحصیلی وجود دارد و این که اینکه هر یک از این بورسیه های تحصیلی شرایط خاص خود را دارند معمولا این مسئله را ایجاد می کند که یافتن بورسیه های تحصیلی و جزئیات مربوط به آن برای افراد مبتدی مشکل می باشد. دریافت کمک مالی به عوامل متفاوتی نظیر کشور مبداء، کشور مقصد، رشته مربوطه، سوابق تحصیلات قبلی وابسته است.

یکی از مفید ترین راه معرفی بورسیه های تحصیلی است که در ادامه بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی را معرفی می کنیم. دانشجویانی که از کشورهای در حال توسعه جهان مانند کشورهایی از قسمت هایی از آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه، می توانند بورسیه های تحصیلی 2020 زیر را که برای کشورهای در حال توسعه ارائه می شود را اخذ کنند.

بسیاری از این ارائه دهندگان بورس تحصیلی، فرصت های مالی را در سطوح مختلف کارشناسی، تحصیلات تکمیلی، Ph.D.، پسادکتری و همچنین برای برنامه های آموزشی دیگر را ارائه می دهند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر لطفا به لینک های مربوط به هر بورسیه مراجعه کنید.

محاسبه تعداد واحد گذرانده شده برای اپلای | چگونه برای دانشگاه خارجی پذیرش بگیریم؟ | معرفی سایت یافتن پوزیشن‌ دکتری

بورسیه های تحصیلی اروپا

1- بورسیه اراسموس موندوس (Erasmus Mundus)

این بورسیه به ابتکار کمیسیون اتحادیه اروپا به منظور کمک به دانشجویان در سراسر جهان برای تحصیل در اروپا در موسسات انتخاب شده ارائه شده است. بورسیه اراسموس موندوس در واقع یک برنامه مشترک است که هدف آن  همکاری و انتقال دانشجو در زمینه تحصیلات تکمیلی در اتحادیه اروپا است.

این بورسیه از سال ۲۰۰۳ با اهدافی مانند بالا بردن سطح علمی مراکز آموزش عالی در اروپا و همچنین گسترش تعامل بین مردم و فرهنگ های جوامع مختلف از طریق همکاری و مشارکت کشورهای اروپایی با کشورهای غیر اروپایی در زمینه تحصیلات عالی شروع به کار کرده است. غالبا بورسیه اراسموس موندوس به متقاضیانی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارند اعطا می شود و خدمات محدودتری را برای مقطع کارشناسی ارائه می دهد. بورسیه اراسموس موندوس بیش از ۲۰۰ رشته در مقطع دکتری و بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد را تحت پوشش قرار می دهد.

راه ارتباطی بورسیه اراسموس موندوس

2- بورسیه VLIR-UOS Training and Masters

برای آن دسته از متقاضیانی که در بلژیک تحصیل می کنند و یا قصد تحصیل در بلژیک را دارند می توانند از این بورسیه تحصیلی استفاده کنند. این بورسیه تحصیلی در بلژیک به دانشجویان کشورهای در حال توسعه در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین که قصد ادامه ی تحصیل در بلژیک را دارند را مورد حمایت قرار می دهد.

این اسکولارشیپ یک بورسیه کامل تحصیلی است که را برای کل دوره آموزش یا ارشد ارائه می شود. این اسکولارشیپ تحصیلی شامل هزینه زندگی، اقامت، بیمه، مسافرت بین المللی و شهریه می شود. در این لینک بیشتر بخوانید.

راه ارتباطی بورسیه

3- بورسیه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه چارلز

دانشگاه چالرز در جمهوری چک نیز از دانشجویانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند حمایت مالی می کنند. بنابراین شش مورد بورسیه تحصیلی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه برای مطالعه برنامه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه چالز در جمهوری چک لارئه می شود.

راه ارتباطی بورسیه

4 – بورسیه ایفل

برای متقاضیان تحصیل در فرانسه، بورسیه ای به نام بورسیه ایفل در نظر گرفته شده است. این بورسیه یکی از بورسیه های تحصیلی 2020 است که جهت کمک مالی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خارج از فرانسه و مخصوصا برای کشورهای درحال توسعه جهت تحصیل در فرانسه ارائه می شود.

راه ارتباطی بورسیه

5- بورس تحصیلی بین المللی مدرسه کسب وکار INSEAD

برای متقاضیان تحصیل در فرانسه بیش از 90 بورس تحصیلی مختلف کسب و کار، برای بسیاری از دانشجویان مناطق در حال توسعه هر ساله ارائه می شود.

راه ارتباطی بورسیه

6- بورسیه تحصیلی DAAD

این بورس تحصیلی DAAD برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از کشورهای در حال توسعه در آسیا، آفریقا، جزایر اقیانوس آرام، آمریکای مرکزی و جنوبی و اروپای مرکزی و شرقی برای تحصیل در آلمان ارئه می شود.

راه ارتباطی بورسیه

7 – بورسیه تحصیلی دانشگاه خرونینگن (University of Groningen Talent Grant for Non-EEA Countries) ??

کمک هزینه تحصیلی برای دوره های خاص کارشناسی ارشد در دانشگاه خرونینگن برای دانشجویان برزیل، چین، اندونزی، کره، مکزیک و روسیه می باشد.

راه ارتباطی بورسیه

8 – بورسیه Vrije Universiteit Amsterdam Piet Rietveld ??

این بورس تحصیلی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اقتصاد حمل و نقل و محیط زیست می باشد. هزینه تحصیلات سالانه را پوشش می دهد و همچنین هزینه های زندگی را به عهده می گیرد.

راه ارتباطی بورسیه

9 – بورسیه تحصیلی دولتی اسلواکی ??

این بورس تحصیلی توسط دولت اسلواکی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه تامین مالی می شود.

راه ارتباطی بورسیه

10 – بورس تحصیلی موسسه سوئدی ??

این بورس تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد از کشورهای در حال توسعه، هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی را پوشش می دهد.

راه ارتباطی بورسیه

11 – بورسیه های تحصیلی 2020 ارائه شده توسط دانشگاه های انگلستان

بورسیه دانشگاه آکسفورد

این بورسیه تحصیلی آکسفورد (کمک هزینه تحصیلی دانشجویان آکسفورد) به دانشجویان کشورهای کم درآمد ارائه می شود که به دلائلی سیاسی و مالی یا به دلیل امکانات آموزشی نامناسب نمی توانند در کشورهای خود تحصیل کنند.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه تحصیلی دانشگاه وست مینستر:

یکی از انواع بورسیه های تحصیلی 2020 است که شامل هزینه تحصیل، اقامت، هزینه های زندگی و پرواز به لندن و یا از لندن می باشد. بورس تحصیلی هر ساله با توجه به عملکرد دانشگاهی فرد اعطا می شود.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه تحصیلی دانشگاه کاردیف

راه ارتباطی بورسیه

بورس تحصیلی دانشگاه London South Bank

این بورس به مبلغ 4000یورو در سال برای متقاضیانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را داشته باشند ارائه می شود. همچنین شامل کمک هزینه های دیگری نیز خواهد شد.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه دانشگاه متروپولیتن لندن

بورس تحصیلی می تواند هزینه ی دوره هارا پوشش دهد. بورس تحصیلی به شدت دنبال کننده دارد و تقاضا برای بورس تحصیلی اغلب رقابتی است.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه تحصیلی دانشگاه ناتینگهام

طیف گسترده ای از بورسیه تحصیلی بین المللی به دانشجویان برجسته بین المللی و اروپایی ارائه می شود.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه تحصیلی دانشگاه شرق انگلستان

این بورس توسط UWE بریستول برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

راه ارتباطی بورسیه

مراحل اپلای کردن | راهنمای مهاجرت کانادا | مدارک اپلای | روش گرفتن پذیرش دانشگاه های خارجی | اپلای کردن یعنی چی؟

بورسیه های تحصیلی آمریکای شمالی

1 –  بورسیه Dag Hammarskjöld Journalism ??

این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان آفریقایی، آسیایی، آمریکای لاتین و کارائیب ارائه شده است.

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه دانشگاه ایموری

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه ایالتی دانشگاه ایلی نویز

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه دانشگاه مینه سوتا

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه کالج علوم و هنر کلمبیا ??

راه ارتباطی بورسیه

بیشتر یخوانید : انواع بورسیه تحصیلی آلمان

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

بورسیه تحصیلی استرالیا

1 – بورسیه Australia Awards

این بورس تحصیلی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه و منطقه هند و اقیانوس ارام می باشد. انتخاب برنامه ها به طور نامحدود است.

راه ارتباطی بورسیه

2-  بورسیه Endeavour Awards

این بورسیه بصورت جایزه و کمک هزینه می باشد که توسط دولت از دانشجویان کشورهای در حال توسعه حمایت می شود.

راه ارتباطی بورسیه

علاوه براین بورسیه های که در استرالیا ارائه می شود دانشگاه هایی نظیر مک کواری و سیدنی برای دانشجویان بین المللی بورس هایی را ارئه می دهند.

راه ارتباطی بورسیه

راه ارتباطی بورسیه

بورسیه های تحصیلی 2019

آزمون IMAT  | مراحل اپلای | شرایط مهاجرت تحصیلی | تحصیل در خارج | نحوه اپلای گرفتن ارشد | درخواست اپلای | چگونه اپلای کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *