0

قوانین و مقررات همیار اپلای

قوانین و مقررات همیاراپلای

قوانین و مقررات مجموعه همیاراپلای

قوانین و مقررات همیار اپلای | با سلام و سپاس فراوان از شما بابت وقتی که برای مطالعه مجموعه قوانین و شرایط ذیل این توافق نامه می گذارید. مفاد موجود در این توافق نامه حقوق و الزامات شما کاربران گرامی برای دریافت خدمات همیاراپلای را مشخص می کند و ما را در ارتقای کمی و کیفی این وب سایت و خدمات یاری می نماید.

ماده 1. تعاریف واژگان موجود در این توافق نامه

  • کارفرما: افرادی که برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به مجموعه همیاراپلای مراجعه می کنند.
  • پیمانکار: کارشناسانی که طی عقد قرارداد با مجموعه همیاراپلای برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی همکاری می نمایند.
  • کاربران یا بازدیدکنندگان: افرادی که با مراجعه به وب سایت همیاراپلای تمایل به استفاده از مطالب نگارش یافته در وب سایت و یا بحث های آزاد سایر کاربران در بخش “تالار گفتگو” دارند.
  • حساب کاربری: درگاه شخصی شما که با ساخت یک نام کاربری و رمز عبور در وب سایت همیاراپلای ایجاد می شود و برای ثبت سفارش در سبد خرید بکار می آید.
  • درخواست: هر نوع ثبت سفارش خدمات که در وب سایت همیاراپلای موجود است را به منزله یک درخواست لحاظ می کنیم. همچنین تمامی نظراتی که در “تالار گفتگو” ارائه می شود به عنوان یک درخواست لحاظ می شود.
  • روزکاری: تمامی ایام هفته به غیر از جمعه و روزهای تعطیل گنجانده شده در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز های کاری در نظر گرفته می شود و ساعات کاری از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در این روزهای کاری است.

تبصره: لازم به ذکر است که کاربران اجازه پرسش یا نظری دهی در تمامی ساعات شبانه روز و در ایام هفته دارند ولی ارائه خدمات تنها در روزها و ساعات کاری انجام می شود. همچنین لازم به ذکر است که ثبت سفارش محصولات و خرید می تواند در تمامی ایام هفته و ساعات شبانه روز صورت گیرد.

ماده 2. شرایط و قوانین عمومی برای استفاده کاربران از خدمات وب سایت همیاراپلای

  • مجموعه همیاراپلای یک بستر بر خط برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی است. این مجموعه از کارشناسان داخل و خارج از ایران با زمینه های علمی گوناگون شامل علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری تشکیل شده است. این وب سایت همچنین بستری برای یادگیری مطالب مرتبط با ادامه تحصیل و پژوهش های علمی است.
  • این توافق نامه تنها برای استفاده از خدمات و محصولات این وب سایت است و در صورتی که به عنوان کارفرما قصد دریافت خدمات مشاوره اپلای مجموعه همیاراپلای دارید یا به عنوان مشاور علاقه مند به همکاری با ما هستید، بایستی علاوه بر قبول شرایط ذیل این توافق نامه به قرارداد فی مابین کارفرما و پیمانکار پایبند باشید. قرارداد های مرتبط با هر یک از خدمات مشاوره تحصیلی از طریق درگاه الکترونیک موجود در این وب سایت (بخش تماس با ما) برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که به عنوان مشاور یا کارشناس علاقه مند به همکاری با مجموعه همیار اپلای هستید، بایستی به قرارداد همکاری پایبند باشید. در صورت هر گونه تضاد در مفاد مندرج در این توافق نامه و قرارداد همکاری، معیار ما قراردادی است که فی مابین امضا شده است.
  • ورود کاربران گرامی به این وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، تالار گفتگو و سایر خدمات ارائه شده توسط این وبسایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین مندرج در این توافق نامه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین این وبسایت از سوی کاربر است.
  • لازم به ذکر است قوانین و شرایط مندرج در این توافق نامه جایگزین هر نوع توافق و یا توافق غیرکتبی و شفاهی فی مابین مجموعه همیاراپلای و کاربران گرامی است. همچنین هر گونه استناد به مجموعه همیار اپلای از سوی هر شخص ثالثی باطل است و تنها معیار ما این توافق نامه و مطالب مندرج در این وب سایت است.
  • توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویه‏‌های این وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. قوانین مندرج در این توافق نامه در طول زمان قابل تغییر است، این تغییرات در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود، از این رو مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربر است.

تبصره. افراد علاقمند به همکاری با مجموعه همیاراپلای در زمینه اعزام دانشجو، مهاجرت تحصیلی و یا کاریابی بین المللی با هدف اعزام دانشجو یا نیروی کار به خارج از کشور بایستی دارای مجوزهای لازم از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باشند. در غیر این صورت مسئولیت هر گونه عواقب قانونی با کارشناس مربوطه خواهد بود.

ماده 3. حریم شخصی | قوانین و مقررات همیار اپلای

قوانین و مقررات همیار اپلای | همیاراپلای به حقوق کاربرانی که به وب سایت ما مراجعه می نمایند، احترام می گذارد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا محیط امن برای ثبت و ارسال اطلاعات فراهم آورد. برای این منظور، وب سایت همیاراپلای تمامی سیستم های امنیتی لازم را پیاده کرده است و حق پیگرد قانونی را برای کاربر محفوظ می دارد.

همیاراپلای درباره اطلاعات کاربران مطابق با قانون حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند. هنگام ثبت سفارش و همچنین دریافت خدمات لازم است کارفرمایان اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی ارائه کرده و همچنین سایر اطلاعات شخصی همانند مدارک تحصیلی، اطلاعات مالی، اطلاعات شناسنامه، پاسپورت و غیره را ارائه نمایند تا پیمانکار بتواند به شما در ارائه موثر خدمات تدوین رزومه، نگارش انگیزه نامه، نگارش برنامه تحصیلی، مشاوره تحصیلی و غیره کمک کند. در صورت عدم همکاری با کارشناس همیاراپلای در ارائه اطلاعات، مجموعه همیاراپلای از هر گونه ضعف ناشی از نقص اطلاعات در ارائه بهترین خدمات به کاربران معذور است.

تبصره 1: توجه داشته باشید در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر قابل ارائه خواهد بود و چنانچه اطلاعات کافی در اختیار کارشناس همیاراپلای قرار نگیرد، همیاراپلای مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات ندارد.

تبصره 2: روش ارسال اطلاعات از طریق همین وب سایت و یا توسط خود کارشناس همیاراپلای تعیین می شود و در هر حال همیاراپلای موظف به حفظ حریم شخصی شماست و از هر گونه اشائه آن به شخص ثالث اجتناب می کند.

تبصره 3: مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

ماده 4. ارتباطات الکترونیکی

تنها مرجع رسمی مورد تایید مجموعه همیاراپلای برای ارتباط با کاربران، اطلاعات تماس درج شده در پایگاه رسمی این وب سایت یعنی hamyarapply.ir  است. هر ارسال نامه الکترونیک و یا تماس تلفنی تنها با آدرس های درج شده در بخش “تماس با ما” این وب سایت صورت خواهد گرفت و هر تماس با هر شماره یا رایانامه غیر از موارد ذکر شده مورد تائید ما نیست و همیاراپلای هیچ تعهد یا مسئولیتی در قبال سو استفاده های احتمالی بر عهده نخواهد گرفت. وب سایت همیاراپلای با دو دامنه www.hamyarapply.ir و hamyarapply.ir  وجود دارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

ماده 5. ثبت و پردازش سفارش

تمامی کاربران گرامی که قصد دریافت خدمات دارند بایستی دقت فرمایند که افزودن کالا به سبد خرید به معنی ثبت کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای شما ایجاد نمی‌کند. تنها پس از ثبت نهایی و پرداخت موفق هزینه، مجموعه همیاراپلای متعهد به ارائه خدمات به شماست یا اجازه دستیابی به محصولات اینترنتی موجود در فروشگاه همیاراپلای را فراهم خواهد نمود. ثبت سفارش قرارداد های مرتبط با مشاوره تحصیلی پس از امضای قرارداد فی ما بین مجموعه همیاراپلای و کارفرما و پرداخت بیعانه انجام می شود و پیش از پرداخت مبلغ بیعانه هیچ تعهدی برای انجام کار از طرف همیاراپلای وجود ندارد.

تبصره 1: با توجه به اینکه خدمات مجموعه همیاراپلای مشابه کالاهای سفارشی شده هستند حق هیچ نوع انصراف از معامله وجود ندارد و در صورت فسخ یک طرفه قرارداد در شروع کار، کارفرما متضمن پرداخت 30% از مبلغ کل قرارداد به پیمانکار ظرف مدت دو هفته است و در صورت پیشرفت قابل توجه کار (بیش از 70% طبق مفاد قرارداد)، کارفرما موظف به پرداخت کل هزینه است.

تبصره 2: خدماتی که دارای مدت زمان انجام کمتر از یک ماه هستند، فسخ یک طرفه قرارداد تنها یک روز پس از ثبت سفارش ممکن است و بیش از این بازه ی زمانی کارفرما موظف به پرداخت کل مبلغ قرارداد است. بازه ی زمانی خدمات با بازه ی زمانی کوتاه در وب سایت همیار اپلای ذیل توصیه هر یک از خدمات آورده شده است و همچنین مدت زمان توافقی بین کارفرما و کارشناس همیاراپلای ملاک ارزیابی نیست.

تبصره ۳: در صورت لغو یک طرفه ثبت سفارش از طرف کارفرما در کمتر از یک روز یا پیش از ارجاع کار به کارشناس همیاراپلای، تنها ۹۵% از کل هزینه پرداخت شده توسط کارفرما عودت داده خواهد شد.

ماده 6. نظرات کاربران | قوانین و مقررات همیار اپلای

کاربران گرامی اجازه ثبت نظرات کارشناسانه خود را ذیل هر یک از مقالات و همچنین در بخش “تالار گفتگو” دارند. هدف از ایجاد بخش نظرات در این وب سایت، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خود از خدمات دریافتی یا خواندن مقالاتی است که در این وب سایت منتشر شده است. بدیهی است بخش نظرات این وبسایت با دیگر وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است چرا که هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین این وب سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد. نظرات دریافتی توسط کارشناسان بررسی و پس از تایید روی این وب سایت نمایش داده می شوند. بدیهی است که اگر قوانین وب سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌آید.

لازم به ذکر است که عدم نشر نظرات کاربران ذیل هر مقاله لزوما به این معنی نیست که نظرات شما مورد تائید همیاراپلای نیست و تمامی نظرات توسط کارشناسان بررسی و در بهبود کیفی و کمی خدمات آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین سایر کاربران توجه داشته باشند که نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌ وجه به معنی تایید فنی مجموعه همیاراپلای درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند. این وب سایت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی نمی پذیرد.

برای ارسال نظرات از کاربران گرامی تقاضا داریم که از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. هرگونه توهین به فرد، افراد و یا هر سازمان و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.

با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در “تالار گفتگو” مطرح کنید.

جهت احترام‌گذاشتن به وقت سایر بازدیدکنندگان از وب سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.

نقد مناسب، نقدی است که تنها به معایب یا مزایا نپردازد بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر یک از خدمات را در کنار هم بررسی کند.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌ وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.

توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌ هیچ‌ وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی خدمات جدا خودداری فرمائید.

ماده 7. تالار گفتگو

بخش تالار گفتگو اپلای (Forum) برای تبادل دو طرفه اطلاعات بین کارشناسان مجموعه همیاراپلای و کاربران راه اندازی شده است تا بتوانیم پاسخ گوی نیازهای کاربران باشیم. این بخش برای تبادل آزاد تجربیات کاربران است و تمامی مطالبی که توسط کاربران ارسال می شود توسط همیاراپلای بررسی و پس از صحت و سقم محتوا در این بخش انتشار می یابد. لازم به ذکر است که این بررسی تنها برای مطابقت با قوانین وب سایت همیاراپلای است و مجموعه همیاراپلای هیچ مسئولیتی را بابت صحت محتوا از دید فنی نمی پذیرد.

کاربران گرامی همچنین می توانند فایل هایی  را در وب سایت بارگزاری کنند و همیاراپلای هیچ مسئولیتی بابت محتوای مطالب موجود در فایل ها بر عهده نمی گیرد.

ماده 8. محتوای وب سایت همیاراپلای | قوانین و مقررات همیار اپلای

وبسایت همیاراپلای نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه محتوای وب سایت بکار می گیرد تا مطالب مورد نیاز کاربران را تولید و انتشار دهد. تمام منابع و مراجع اصلی که برای تولید محتوا استفاده شده اند در هر مقاله لینک سازی و نمایش داده می شود. لازم به ذکر است ما هیچ مسئولیتی در قبال مطالب موجود در مرجع یا منبع مورد استفاده نمی پذیریم.

ما در مجموعه همیاراپلای تمام تلاشان را به کار می گیریم تا مطالب عاری از هر اشتباه علمی یا نگارشی باشد ولی وارد شدن اشتباه در مقالات خود را امری طبیعی می دانیم و هیچ تضمین نمی‏‌کنیم که مقالات و توصیفات به کار رفته در وب سایت کاملا درست و فاقد هر نوع اشتباهی است. لذا سپاسگذار کاربرانی خواهیم بود که برای ارتقای کیفیت خدمات و ویرایش اشتباه ها ما را با نظرات سازنده خود یاری می نمایند.

وبسایت همیاراپلای هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن پست های قدیمی و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. خدمات این وب سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و مجموعه همیاراپلای تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد این وب سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

این وبسایت دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به تالار گفتگو و سرویس‏‌های دیگری در شبکه های مجازی است تا ارتباط شما با مجموعه همیاراپلای و سایر کاربران را تسهیل نماید. شما کاربران گرامی می توانید از این سرویس ها برای ارسال نظرات و دریافت خدمات رایگان بهره مند شوید. تمامی محتواهای وب سایت همیاراپلای و کانال های مجازی به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و استفاده برای عموم آزاد است ولی حق کپی پرداری را برای خود محفوظ می دانیم و از کاربران درخواست داریم در صورت برداشت محتوای این وب سایت، استناد یا ارجاع به همیاراپلای صورت پذیرد.

©کلیه محتویات وب سایت همیاراپلای شامل قانون حق تکثیر شده و به این وبسایت تعلق دارد.

ماده 9. سیاست قیمت گذاری | قوانین و مقررات همیار اپلای

سیاست های قیمت گذاری خدمات مجموعه همیاراپلای مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت اکثر خدمات مشاوره تحصیلی بر اساس شرایط و رزومه هر فرد تعیین می شود و برای هر فرد متفاوت است ولی برای خدماتی همانند نگارش نامه های مکاتباتی قیمت ثابت و در ذیل توصیفات هر یک از خدمات ارائه شده است.

مجموعه همیاراپلای جهت ارائه خدمات مشاوره نیازمند دریافت اطلاعاتی از کاربران است و از این اطلاعات کارفرما برای برآورد هزینه استفاده می کند. لذا صحت و سقم اطلاعات بر عهده شما است و در صورتی که اطلاعات کارفرما اشتباه باشد مجموعه همیاراپلای حق فسخ قرارداد و دریافت کل هزینه را بر خود محفوظ می دارد.

ماده 10 درخواست بازبینی یا ویرایش | قوانین و مقررات همیار اپلای

مجموعه همیاراپلای این حق را برای مشتریان خود قائل است که درخواست بازبینی در خدمات دریافتی خود داشته باشند. لذا مجموعه همیاراپلای برای خدمات پذیرش تحصیلی همانند انگیزه نامه، رزومه، پروپوزال، کاورلتر، استادی پلن، ویراستاری مقاله، ترجمه تخصصی و غیره در وب سایت همیاراپلای، امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان تا دوبار را برای کارفرمایان گرامی فراهم نموده است. کارفرمایان گرامی می توانند حداکثر ظرف ده روز پس از دریافت خدمات نسبت به بازبینی اقدام نمایند. پس از گذشت این مهلت ده روزه مجموعه همیاراپلای هیچ تعهدی بابت ویرایش یا بازبینی خدمات دریافتی ندارد.

ماده 11. ثبت شکایات و حمایت از حقوق کاربر     

کاربران همیاراپلای و بازدیدکنندگان وب سایت همیاراپلای این حق را دارند که شکایات خود را از خدمات دریافتی در صورت مغایرت با قوانین وب سایت ارسال کنند. همچنین تمامی خدمات ویراستاری اجازه یک تا دو بار درخواست بازبینی دارند که توصیفات لازم برای اطلاع کاربران در ذیل هر یک از خدمات ارائه شده است. کاربران گرامی می توانند با توجه به توصیفات ارائه شده برای هر یک از خدمات، درخواست بازبینی نمایند.

کاربران گرامی می توانند درخواست شکایات خود را در بخش “ثبت شکایات” ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن از طرف مجموعه همیاراپلای با آن ها تماس گرفته خواهد شد.

در نهایت بر خود لازم می دانیم که تاکید کنیم مجموعه همیاراپلای خود را متعهد به قوانین تجارت الکترونیک و حقوق مصرف کننده جمهوری اسلامی ایران می داند.

ماده 12. لیست سیاه همیاراپلای

مجموعه همیاراپلای از تمامی انتقادها و پیشنهادهای سازنده در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز استقبال می نماید. تمامی تلاش ما در مجموعه همیاراپلای این است که خود را با پیشرفت علم و فناوری به روز نگه داریم و خدماتی متناسب را به کارفرمایان ارائه نمائیم. به همین منظور تمامی مکاتبات برای بازبینی و بررسی ضبط و ثبت می شود و هر گونه رفتار توهین آمیز و یا لحن صحبت دور از شان و پایگاه اجتماعی مجموعه همیاراپلای سبب می شود که شخص یا سازمان مورد نظر شناسایی و در لیست سیاه همیاراپلای قرار گیرد. این دسته از افراد یا سازمان ها نیز برای همیشه از دریافت خدمات همیاراپلای و یا سایر زیر مجموعه های همیاراپلای محروم خواهند شد.