معرفی سایت اجاره خانه در اروپا

5/5 - (2 امتیاز)

سایت اجاره مسکن در اروپا

معرفی سایت اجاره خانه در اروپا: از انجایی که برای اکثر متقاضیان تامین محل اقامت و مسکن یکی از دغدغه هایشان می باشد، همواره به این فکر می کنند که از چه طریقی می توانند به تامین محل اقامت در کشورهای مختلف اروپایی بپردازند.  

سایت های رایج در اروپا

سایت اجاره مسکن در اتریش

اگرچه متوسط هزینه زندگی در اتریش لزوماً کم نیست، اجاره آپارتمان هنوز هم می تواند مقرون به صرفه باشد، خصوصاً اگر در بسیاری از سایت ها با هدف کمک به دانشجویان برای یافتن محل اقامت و مسکن جستجو کنید.

سایت های مفید

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

سایت اجاره مسکن در بلژیک

بروکسل ، پایتخت اتحادیه اروپا ، فرصت های زیادی را به متقاضیان از سراسر جهان اعم از تحصیل یا کار ارائه می دهد. این شهر با محیط بین المللی خود از استقبال و پر از رویدادهای مهیج استقبال می کند. از آنجا که بلژیک کشوری جمع و جور و دارای ارتباطات عالی حمل و نقل عمومی است، حتی کسانی که روزانه در بروکسل کار می کنند می توانند زندگی در خارج از شهر را انتخاب کنند ، مانند Genval یا Leuvan. زندگی در شهر را می توان در مراکز افسانه ای آنتورپ، خنت و بروژ نیز یافت.

سایت اجاره مسکن در جمهوری چک

یافتن محل اقامت خصوصی در بیشتر شهرهای جمهوری چک کار دشواری نیست. به عنوان مثال ، یک تخت کوچک (دو اتاق و یک آشپزخانه) در پراگ حدود 15000 CZK هزینه در بردارد. در Pilsen و Hradec Králové می تواند دو برابر ارزان تر باشد. به خاطر داشته باشید که قیمت اجاره در مراکز تاریخی شهرها گران تر خواهد بود و حتی می تواند دو برابر قیمت گفته شده در بالا باشد.

برای اطلاعات بیشتر به این راهنمای مفید اجاره در جمهوری چک مراجعه کنید.

سایت اجاره مسکن در دانمارک

اجاره در دانمارک بسیار متفاوت است و بسته به منطقه، محل، اندازه، وسایل خانه و غیره متغیر است. به طور کلی، اجاره خانه در کپنهاگ و اورهوس گران تر است، در حالی که شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. همچنین، اینکه آیا در مرکز یا حومه شهر زندگی می کنید، تفاوت زیادی در قیمت ایجاد می کند.

حتی بدون ماشین ، زندگی 10-20 کیلومتری دانشگاه و سفر با اتوبوس های عمومی / قطارها به یا از محل کار معمول است. در شهرهای بزرگتر، اتوبوس ها و قطارها به طور مکرر در حال خدمات رسانی هستند و شما می توانید به طور معمول در عرض 30-45 دقیقه به محل کار خود برسید حتی وقتی 10-20 کیلومتر از دانشگاه یا محل کار خود زندگی می کنید. یافتن محل زندگی برای دریافت CPR و شروع زندگی در دانمارک کلیدی است.

کاورلتر برای دکتری | نمونه انگیزه نامه | تحصیل پزشکی در روسیه | پکیج مکاتبات اپلای استرالیا | پکیج مکاتبه کانادا

سایت اجاره مسکن در کپنهاگ

Boligportal.dk: بزرگترین و محبوب ترین پورتال دانمارک برای یافتن محل اقامت برای اجاره است. برای دسترسی به اطلاعات تماس صاحبخانه ها هزینه ای در حدود 275 DKK برای عضویت 4 هفته یا هزینه 395 DKK برای عضویت 2 ماه باید پرداخت شود. گاهی اوقات، می توانید 4 روز رایگان دریافت کنید.

سایت اجاره مسکن در فنلاند

هلسینکی، پایتخت فنلاند، شهری بسیار امن است. با این حال، تقاضای زیادی برای مسکن وجود دارد، زیرا هلسینکی تنها کلانشهر فنلاند است و آپارتمانهای کافی برای هر کسی که قصد مهاجرت دارد وجود ندارد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که به محض دریافت تأیید محل کار یا تحصیل، جستجوی آپارتمان را شروع کنید. به طور همزمان از طریق کانال های مختلف برای آپارتمان اقدام کنید تا شانس دریافت محل اقامت شما افزایش یابد. هرچه از مرکز هلسینکی دورتر زندگی کنید، اجاره ها ارزان تر و انتخاب آپارتمان های پیشنهادی بیشتر است. همچنین با توجه به شبکه حمل و نقل عمومی گسترده و ارتباطات مکرر زندگی در مناطق دورتر مشکلی پیش نخواهد آورد.

سایت اجاره مسکن در فرانسه

محل اقامت در سراسر فرانسه متفاوت است. چه در شهر باشید و چه در حومه شهر، گزینه های مسکن خود را بر اساس مکان، قیمت و حمل و نقل در نظر بگیرید. برای افتتاح حساب بانکی فرانسه، دانشجویان معمولاً نیاز به اثبات محل اقامت دارند، بنابراین در اسرع وقت این کار را با صاحبخانه یا آژانس اجاره باید هماهنگ کرد. اجاره یک آپارتمان بزرگ با چندین نفر یک فرمول جالب و اقتصادی است، به خصوص در شهرهای بزرگ، مانند پاریس که تأمین محل های اقامت هزینه بردار است.

بلو کارت آلمان (Blue Card) | زندگی و تحصیل در هنگ کنگ | تحصیل در فرانسه | بهترین بورسیه فرانسه

کمک اقتصادی

CAF

دانشجویان اغلب واجد شرایط برای کمک هزینه اجاره خود از CAF (Caisse d’Allocations Familiales) هستند. بسته به شرایط شخصی و نوع محل سکونت، ممکن است مستحق کمک مسکن تحت مدیریت صندوق کمک هزینه خانواده (CAF) باشید. این کمک ها اعم از اینکه در خانه، محل اقامت دانشگاه، در خانه های مبله یا مبله زندگی در حال ندگی باشید پرداخت می شود.

Loca Pass

پیش پرداخت Loca-Pass وامی است که برای تأمین اعتبار ودیعه تأمین شده توسط موجر به مستاجر اعطا می شود. این وام بدون بهره و یا هزینه های اداری بازپرداخت می شود. مبلغ کمک حداکثر 1200 یورو است.

Aide Mobili Jeune

کمک Mobili Jeune کمک شخصی است که برای جوانان زیر 30 سال مرتبط با کار در یک شرکت خصوصی اختصاص داده می شود و برای کاهش مبلغ اجاره استفاده می شود. حقوق ماهیانه ناخالصی کمتر از یا معادل 100٪ حداقل دستمزد دریافت کنید

Visale

اگر در تلاش برای یافتن یک ضامن فرانسوی هستید، Visale به عنوان یک جایگزین معتبر عمل می کند و در هنگام اجاره، پشتیبانی و مشاوره مالی ارائه می دهد. Visale اجاره دانشجویان مستاجر جوان را تسهیل می کند زیرا در صورت اجاره پرداخت نشده حداکثر تا سقف 36 ماه پرداخت، خسارت مالک را جبران می کند.

سایت اجاره مسکن در آلمان

آلمان یک هدفی پرمخاطب در مرکز اروپا برای تجارت، تحصیل و مسافرت است و شهرهای دانشجویی بزرگ و محبوب بسیاری دارد. همانطور که در بیشتر شهرهای دانشجویی این مشکل وجود دارد، در صورت عدم آمادگی، یافتن محل اقامت در آلمان دشوار خواهد بود. آلمان جمعیت دانشجویی بسیار فعالی دارد که از دانشجویان بین المللی و جوانان حرفه ای که به دنبال مسکن هستند پشتیبانی می کند. این کار را Studierendenwerk ، یک سازمان غیرانتفاعی دولتی برای امور دانشجویی در آلمان انجام می دهد. هر Studentenwerk در سطح محلی سازمان یافته است به طوری که یک یا چند دانشگاه را پوشش می دهد.

سایت اجاره مسکن در برلین

سایت اجاره مسکن در توبینگن

سایت اجاره مسکن در جنا

سایت اجاره مسکن در بون

سایت اجاره مسکن در هایدلبرگ

سایت اجاره مسکن در هامبورگ

سایت اجاره مسکن در ایسلند

در صورت تحصیل در دانشگاه ایسلند، دفتر بین المللی فهرستی با نام و مشخصات تماس برای مهمانسراها ، محل اقامت در دانشگاه و آپارتمان های خصوصی برای شما ارسال می کند. اجاره بها در خارج از پایتخت و در شهرهای کوچکتر کمتر است.

سایت اجاره مسکن در ایرلند

پیدا کردن محل اقامت در دوبلین می تواند یک کار دشوار باشد. با این حال ، اگر خیلی زود به انجام اینکار بپردازید ، می توانید یک اتاق مناسب با قیمت مناسب پیدا کنید تا تمام نیازهای شما را برآورده کند. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از کلاهبرداری و اجاره های بی کیفیت، تا آنجا که می توانید املاک شخصی را مشاهده کنید.

 

سایت اجاره مسکن در ایتالیا

ایتالیا به دلیل مقرون به صرفه بودن شهرت پیدا کرده است اما لزوما همیشه اینگونه نیست. اگر به اندازه کافی زیرک باشید، در شهرهای بزرگ مانند رم ، میلان و ناپل می توانید طیف وسیعی از اقامتگاه های ارزان قیمت را پیدا کنید. توجه ویژه ای به قراردادهای کوتاه مدت در ایتالیا داشته باشید که به طور خاص برای دانشجویان و کارآموزان طراحی شده است زیرا بیشتر قراردادها در یک سال تنظیم می شوند.

سایت اجاره مسکن در پادوا

سایت اجاره مسکن در رم

سایت اجاره مسکن در ورونا

سایت اجاره مسکن در ونیز

سایت اجاره مسکن در میلان

سایت اجاره مسکن در تورین

سایت اجاره مسکن در هلند

هلند مقصدی بسیار محبوب برای دانشجویان است؛ چه در آمستردام باشید، چه در لاهه یا در لیدن. بهترین توصیه این است که جستجوی خود را برای یافتن محل اقامت، به ویژه در شهرهای محل تحصیل زودهنگام آغاز کنید و جستجوی خود را محدود به شهرهای اصلی نکنید. برای ویزا و  یا اجازه اقامت، محل اقامت از قبل باید ترتیب داده شود.

اما برای دانشجویان بین المللی کمک وجود دارد! اتحادیه دانشجویی هلند با همکاری شبکه دانشجویان اروپا، یک خط تماس مسکن راه اندازی کرده اند. این سرویس مسکن مکانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در مورد مسکن سولات و شکایات خود را مطرح کنند.

تحصیل و زندگی در ژاپن | تحصیل و زندگی در دانمارک | بورسیه تحصیلی استرالیا | زندگی و تحصیل در استرالیا

اتحادیه دانشجویی هلند همچنین خدمات چک اجاره را ارائه می دهد تا ببیند آیا قیمت برای منطقه و نوع محل اقامت که به شما پیشنهاد می شود منطقی و واقع بینانه است یا خیر. دولت هلند توصیه می کند که بررسی کنید آژانس شما در وب سایت اتاق بازرگانی هلند قرار دارد یا خیر.

سایت اجاره مسکن در نروژ

نروژ کشور زیبایی است اما هزینه بردار باشد. به دلیل چشم انداز بین المللی و همچنین کیفیت عالی زندگی که ارائه می شود، در بین دانشجویان محبوب است. دو شهر محبوب دانش آموزان اسلو و برگن هستند. بازار اجاره خصوصی در برگن در مقایسه با مسکن دانشجویان گران است. در بازار خصوصی این قیمت معمولاً بین 4000-6000 NOK در ماه است. اگر قصد دارید برای مدت محدودی در نروژ اقامت داشته باشید ، اجاره اجاره در یک آپارتمان مشترک امری عادی است که در آن یک مستاجر مسئولیت آپارتمان را بر عهده دارد و اجاره را از بقیه می گیرد. وب سایت Study Bergen مشاوره مفیدی در مورد یافتن محل اقامت به عنوان یک دانشجوی بین المللی ارائه می دهد.

سایت اجاره مسکن در کشور پرتغال

پرتغال برای بسیاری از دانشجویان محبوب است زیرا ارزان ترین کشور برای زندگی در اروپای غربی است.

سایت اجاره مسکن در روسیه

مسکو و سن پترزبورگ به دلیل داشتن گرانترین آپارتمان ها مشهور هستند، همانطور که سایر شهرهای بزرگ نیز چنین می کنند. هرچه شهر کوچکتر باشد و هرچه از شهرهای بزرگ بیشتر فاصله باشد، اجاره بها نیز کمتر است. به عنوان مثال، از سال 2020 در مسکو ، بسته به موقعیت مکانی و امکانات موجود، یک اتاق حدود 15-20 هزار روبل (230-307) $) در ماه تخمین زده می شود. در نووسیبیرسک نیز همین گزینه ها 50٪ ارزان تر هستند.

سایت اجاره مسکن در اسپانیا

اسپانیا همه چیز را از یک تجربه فراگیر یادگیری زبان گفتاری گرفته تا فرهنگ تا غذاها و تاریخ به دانشجو ارائه می دهد. جای تعجب نیست که شهرهایی مانند بارسلونا و مادرید از سایر شهرهای اسپانیا گران ترند و از شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی بسیار ارزانتر هستند. برای نهایی کردن قرارداد اجاره، باید وضعیت اقامت، هویت (معمولاً با شماره NIE خود) و این که درآمد کافی برای تأمین هزینه ها و بدهی های معوقه خود را دارید باید مشخص کنید. پس از توافق اجاره ، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از جریمه به ’empadronamiento’ مراجعه کنید.

سایت اجاره مسکن در سوئد

در بیشتر شهرهای سوئد، بیشتر آپارتمانهای اجاره ای توسط خدمات مسکن مرکزی اداره می شوند. در شهرهای بزرگ و متوسط مانند استکهلم ، گوتنبرگ ، مالمو ، اوپسالا یا لوند ، زمان برای یک آپارتمان می تواند چندین سال طول بکشد.

سایت اجاره مسکن در سوئیس

سوئیس کشوری جذاب برای دانشجویان و جوانان متخصص، مکانی عالی برای زندگی است. هزینه اجاره خصوصی ممکن است کمی بیشتر از هزینه اقامت در دانشگاه (برای شما از 800 تا 1500 CHF) هزینه داشته باشد اما اشتراک یک آپارتمان می تواند هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ژنو ، زوریخ و برن گران ترین شهرهای سوئیس هستند، اما همچنین گزینه های بیشتری برای مسکن دارند. زندگی با هم اتاقی ها، به ویژه دانشجویان بین المللی دیگر، می تواند شما را در معرض فرهنگ ها ، زبان ها و سنت های جدید قرار دهد و باعث افزایش تجربه تحصیل در خارج از کشور شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *