برگه اطلاعات شخصی – پرسنال دیتا شیت | personal data sheet

5/5 - (3 امتیاز)

برگه اطلاعات شخصی یا پرسنال دیتا شیت – personal data sheet

برگه اطلاعات شخصی روشی مناسب برای سازماندهی کلیه اطلاعاتی است که برای تکمیل کامل اپلیکشن فرم مورد نیاز خواهد بود. به جای تلاش برای پیگیری تعدادی از اسناد (سوابق تحصیلی و کاری، منابع و غیره) ، نگه داشتن این اطلاعات مهم در کنار هم در چند صفحه بسیار مفید است.

برگه اطلاعات شخصی، اطلاعات و شرح زندگی و تحصیلی شما را شامل اطلاعات تماس و جزئیاتی مانند محل زندگی قبلی، تحصیلات و فعالیت های اجتماعی شما را ارائه می دهد. در صورتی که ضعف در بینشی درباره خود دارید، برگه اطلاعات شخصی به ویژه ابزارهای مفیدی است، زیرا لیستی کامل از اطلاعات دقیق را فراهم می کند که سپس با یک کپی از ان می توانید از آنها برای پر کردن فرم ها استفاده کند. آژانس های خدمات اجتماعی، ارتش اغلب از برگه های اطلاعات شخصی برای تسریع در پردازش استفاده می کنند. این رویه باعث شد تا برخی از دانشگاه نیز این سند را وارد پروسه پذیرش کنند. بنابراین برخی از دانشگاه ها( مثلا دانشگاه اینسبراگ در اتریش) و سازمان های دیگر به عنوان مولفه ای از برنامه های پذیرش یا بورسیه تحصیلی، این برگه اطلاعات شخصی را درخواست می کنند. بنابراین با گردآوری اطلاعاتی در مورد خود، یک برگه اطلاعات شخصی تهیه خواهید کرد.

متناسب با هدف خود که مقصود ما در اینجا پذیرش و اپلای است اطلاعات لازم و مربوطه در این زمینه را وارد کنید. این اطلاعات می تواند شامل نام، نا خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، ملیت، محل تولد، کشور محل تولد، مدارک دانشگاهی، آدرس، تلفن و اطلاعات بانکی می باشد. جمع آوری اطلاعات نام و آدرس برای مراجع، هرگونه اطلاعات مرتبط و جزئیات مربوط به مشاغل گذشته و تجربه تحصیلی شما، به شما کمک می کند روند نوشتن را سریعتر شروع کنید.

اقامت پس از تحصیل | گواهی تمکن مالی | بهترین روش پرداخت خارجی | اکسپرس انتری کانادا چیست؟

نحوه استفاده از آن:

به عنوان منبعی برای پر کردن اپلیکیشن فرم ها به طور مستقل:

همه برنامه ها اطلاعات یکسانی را از متقاضیان نمی خواهند؛ برخی ممکن است درخواست تماس اضطراری کنند؛ بیشتر آنها دو مرجع شخصی را می خواهند اما برخی نیز سه مورد را می خواهند؛ برخی می خواهند آدرس پستی و آدرس و نام موسسات قبلی و مدارس خود را ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در قالب یک برگه اطلاعات شخصی می تواند همواره در پر کردن اپلیکیشن فرم و حتی نگارش سی وی به شما کمک نماید.

برای یک خواننده و نگارنده:

 اگر برای تکمیل فرم های درخواست به کمک نیاز دارید ، یک صفحه اطلاعات شخصی یکی از روش های اطمینان از درست بودن صحت اطلاعات است. همچنین میزان زمان بررسی کردن را کاهش می دهد و با برنامه ریزی قبلی ، منظم تر و حرفه ای تر به نظر می رسید.

برگه اطلاعات شخصی شامل مواردی زیر می شود:

  • نام کامل شما
  • آدرس موقت محل سکونت
  • آدرس دائمی
  • شماره تلفن
  • شماره تلفن همراه 
  • فرد تماس اضطراری (نام، آدرس، شماره تلفن)
  • کد پستی
  • تحصیلات (نام مدرسه، آدرس، سالهای تحصیل، مدرک یا گواهینامه کسب شده، سال اعطای آن، ساعت اعتبار کسب شده، تمرکز اصلی و جزئی).
  • سابقه کار (نام شرکت، آدرس، شماره تلفن، نام سرپرست، تاریخ شروع و پایان کار، عنوان شغلی، شرح مختصر وظایف شغلی، حقوق شروع و پایان کار، دلیل ترک). تمام این اطلاعات را برای هر شغلی که در نظر گرفته اید درج کنید. ابتدا با جدیدترین کار و در ابتدای کار در صفحه اطلاعات شخصی خود فهرست کنید.
  • مهارتهای ویژه در صورت مناسب ( برنامه های رایانه ای ، زبانهای خارجی و …).
  • مراجع (نام، شغل، آدرس، شماره تلفن) در حالت ایده آل شما تعدادی معرف و توصیه کننده برای تایید شرایط شما جهت پوزیشن های مختلف دارید.

 

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

تفاوت برگه اطلاعات شخصی با رزومه

یک رزومه ترکیبی از برگه اطلاعات شخصی، خلاصه ای از حقایق و سوابق شما با تفصیل و تشریح بیشتر است. اما یک برگه اطلاعت شخصی یک فرم از پیش اماده شده است که فقط اطلاعات شما را بصورت خلاصه و تیتروار بیان می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *