0

ویزای کانادا ??

رای دهید

 تفاوت ویزای کانادا : استادی پرمیت و ورک پرمیت

ویزا عبارتست از اجازه ورود به کشور خاص به دلایل مختلف توریستی، تحصیلی، کاری، مهاجرتی، و غیره. ویزای کانادا و به طور ویژه ویزای دانشحویی کانادا عمدتا در 98 درصد موارد به شکل مالتیپل و ” تا پایان اعتبار گذرنامه” یا ” تا پایان دوره تحصیل” بر اساس آنچه در نامه ادمیشن قید شده صادر می شود.

بر روی ویزای کانادا تاریخ صدور و تاریخ انقضا وجود دارد که شما قادر خواهید بود در این بازه زمانی وارد خاک کانادا شوید. اطلاعاتی از قبیل نوع ویزا از نظر سینگل یا مالتیپل بودن، همچنین از نظر توریستی، تحصیلی و غیره نیز بر روی ویزا ذکر می شود.

پس از صدور ویزای کانادا و هنگامی که شخص برای اولین بار وارد خاک کانادا میشود، اداره مهاجرت مستقر در فرودگاه یا سایر مبادی ورودی پرسش هایی پرسیده و در نهایت نسبت به صدور استادی پرمیت یا ورک پرمیت یا … اقدام میکند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که استادی پرمیت یا ورک پرمیت مجوز سکونت شما در کشور کانادا می باشد.

بر روی این برگه که به شکل تقریبا A4 صادر میشود اطلاعات شخصی و برخی اطلاعات در مورد چگونگی اجازه کار یا تحصیل و همچنین مدت زمانی که شخص اجازه اقامت موقت با ویزای مورد نظر که در بخش قبل توضیح داده شد، ارائه میشود.

پیشنهاد مطالعه: سوالات متداول دانشجویان ایرانی در کانادا

ویزای استادی پرمیت کانادا

در ویزای کانادا از نوع استادی پرمیت ذکر می شود که دانشجو آیا اجازه دارد تا همزمان با تحصیل کار کند. اکثر اوقات همه دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاههای مختلف کانادا اجازه کار دارند هرچند مدت زمان و چگونگی آن بر اساس قوانین ایالتی و فدرال متفاوت می باشد. در مورد اجازه کار برای دانشجویان خارجی قوانین در اغلب استان ها تقریبا یکسان است که بر اساس آن دانشجویان قادر خواهند بود کار پاره وقت نیز انجام دهند.

علاوه براین دانشجویان پاره وقت و تمام وقت مجاز هستند که در طول سال به مدت زمان ساعات نامحدود در طی هفته در شغلهای on campus یا داخل دانشگاهی فعالیت داشته باشند. با این حال دانشجویان تمام وقت اجازه دارند در طول سال هفته ای حداکثر 20 ساعت در شغلهای off campus یا خارج دانشگاهی فعالیت داشته باشند.

ولی دانشجویان پاره وقت اجازه دارند در طی ترم های پاییز و زمستان هفته ای حداکثر 20 ساعت و در طی ترم های بهار و تابستان هفته ای حداکثر 40 ساعت در شغلهای off campus یا خارج دانشگاهی فعالیت داشته باشند.
این مجوزها از طرف سازمان مهاجرت صادر می شود و بایستی استاد راهنما متقاضی نیز با کار کردن وی موافقت نماید.

پیشنهاد مطالعه: مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

سایت مرجع

 

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *