0

سایتهای کاریابی هلند | سایتهای معرفی بورسیه هلند

رای دهید

بهترین وبسایت های کاریابی و تحصیلی در هلند

سایتهای کاریابی هلند و همچنی معرفی اسکالرشیپ و پوزیشن های تحصیلی در هلند را ادامه معرفی میکنیم. همه وب سایت ها سیستم های پیشرفته فیلترینگ دارند و شما میتوانید از طریق ایمیل از پوزیشن های جدید تخصصی خودتان مطلع شوید.

1- وبسایت academictransfer.com

سایتهای کاریابی هلند

در صورتی که در مقطع دکترا (PHD) به دنبال شغل مناسب در کشور هلند هستید، از طریق وبسایت academictransfer.com می توانید جستجوی خود را آغاز کنید. AcademicTransfer وبسایت اعلانات شغلی در زمینه تحقیقات و آموزش عالی در هلند برای هر دانشگاهی و در هر مرحله از حرفه خود و در هر بخش می باشد. در AcademicTransfer ، شغل هایی را در آموزش عالی ، مراکز پزشکی دانشگاه ، موسسات تحقیقاتی و صنعت پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

2- وبسایت scholarshipdb.net

سایتهای کاریابی هلند

آیا از بررسی هر وب سایت دانشگاه و وب سایت حامی بورسیه های تحصیلی برای یافتن اسکالرشیپ تحصیلی خسته شده اید؟ از اینکه هزاران بورسیه تحصیلی به زودی بسته می شوند و شما آگاهی ندارید؟ راه حل تمامی این مسئله وبسایت scholarshipdb است.

scholarshipdb.net یک موتور جستجوی برای پیدا کردن بورسیه تحصیلی و تحقیقاتی است. این موتور از فن آوری های پیشرفته برای جمع آوری آخرین اطلاعات از منابع مختلف و ارائه آنها به شما در یک وب سایت واحد استفاده می کند. با استفاده از یک رابط کاربری ساده و آسان به شما به شما امکان می دهد با چند کلیک جستجوی خود را محدود و محدود کنید.

تحصیل در اسپانیا | بورسیه DAAD آلمان | راهنمای تحصیل در آلمان | تحصیل در آلمان | تحصیل در هلند

3- وبسایت studentjob.nl

سایتهای کاریابی هلند

وبسایت studentjob ارائه دهنده طیفی از کارهای دانشجویی، پاره وقت و تمام وقت می باشد که مخصوص پیدا کردن کار برای دانشجویان است. در این وبسایت می توانید اکثر ظرفیت های شغلی خالی و براساس دسته بندی تمامی شهرهای هلند پیدا کنید.

سایتهای کاریابی هلند

4- وبسایت indeed.nl

سایتهای کاریابی هلند

در واقع سایت شغلی شماره یک در جهان با بیش از 250 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد هر ماه است وبسایت indeed است. این وبسایت در واقع تلاش می کند متقاضیان کار را در اولویت خود قرار دهد و به آنها امکان دسترسی آزاد برای جستجوی کار و شرکت های تحقیقاتی را می دهد. هر روزه میلیون ها نفر را به فرصت های جدید متصل می کنیم. با ساخت یک حساب کاربری و اپلود کردن رزومه خود می توانید برای هر یک از این پوزیشن ها اقدام کنید.

5- وبسایت monsterboard.nl

سایتهای کاریابی هلند

در وبسایت monsterboard.nl یک جستجوی ساده نیز می توانید انواع مختلفی از اعلانات کاری را مشاهده نمایید.

اقامت پس از تحصیل | گواهی تمکن مالی | بهترین روش پرداخت خارجی | اکسپرس انتری کانادا چیست؟

6- وبسایت allevacaturesites.nl

سایتهای کاریابی هلند

در وب سایت allevacaturesites.nl شما می توانید یک مرور کلی از اعلانات شغلی و سایت های خالی داشته باشید. یک نقطه شروع ایده آل برای پیدا کردن اولین شغل خود و یا یک کارآموزی جالب است.

7- وبسایت werkenbijdeoverheid.nl

سایتهای کاریابی هلند

در صورتی که در کشور هلند اقامت دارید و به دنبال شغل‌های دولتی در این کشور هستید وبسایت werkenbijdeoverheid.nl گزینه ای مناسب است.

8- وبسایت undutchables.nl

سایتهای کاریابی هلند

کاورلتر برای دکتری | نمونه انگیزه نامه | تحصیل پزشکی در روسیه | پکیج مکاتبات اپلای استرالیا | پکیج مکاتبه کانادا

وبسایت undutchables.nl مانند سایر سایت های دیگر از سایتهای کاریابی هلند است اما ویژه افراد خارجی که مسلط به زبان انگلیسی است می باشند. برخی از خدمات این وب سایت تنها با پرداخت هزینه قابل استفاده است.

 

سایر وبسایت های کاریابی در هلند

دیدگاه کاربران
  • مجله مهاجرت 24 مارس 2023

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد بورسیه تحصیلی هلند میشه راهنمایی بفرمایید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *