0

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های جهان 2022

رای دهید

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های جهان 2022

 

1- بورسیه دکتری دانشگاه اکستر انگلستان

مکان:

دانشگاه اکستر- دانشکده علوم زیستی و محیطی(بریتانیا)

مکان:

جغرافیا

ارزش  فاند:

برای متقاضیان موفق واجد شرایط،  کمک هزینه به مدت 3.5 سال (در حال حاضر 15609 پوند در روز برای سال 2021/22) و پرداخت شهریه دانشگاه + بودجه تحقیقاتی 11000 پوند برای کنفرانس بین المللی، آزمایشگاه و هزینه های تحقیقاتی + بودجه آموزشی 3250 پوند برای دوره های آموزشی تخصصی و هزینه ها

نحوه اپلای:

برای درخواست رسمی برای می توانید از طریق این لینک زیر اقدام کنید.

ددلاین : 

تاریخ پایان درخواست ها ساعت 1600 به وقت گرینویچ در روز جمعه 10 ژانویه 2022 است.

مصاحبه ها بین 28 فوریه و 4 مارس 2022 برگزار می شود.

اگر هر سؤالی در مورد فرآیند درخواست دارید، لطفاً به pgrenquiries@exeter.ac.uk ایمیل بزنید یا با شماره تلفن: 0300 555 60 60 (تماس گیرندگان بریتانیا) یا +44 (0) 1392 723044 (تماس گیرندگان اتحادیه اروپا/بین المللی) تماس بگیرید. پرس و جوهای خاص پروژه باید به ناظر اصلی ارسال شود.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی


 

2- بورسیه های جهانی دانشگاه اوپسالا

مکان:

دانشگاه اوپسالا در سوئد

ارزش  فاند:

بورسیه ها هزینه های تحصیل را پوشش می دهند اما هزینه های زندگی را پوشش نمی دهند.

نحوه اپلای:

برای در نظر گرفتن بورسیه های جهانی دانشگاه اوپسالا، ابتدا باید برای یکی از برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه اوپسالا از طریق وب سایت www.universityadmissions.se بین 18 اکتبر 2021 تا 17 ژانویه 2022 درخواست دهید. انتخاب برنامه در دانشگاه اوپسالا باید به عنوان اولویت اول شما رتبه بندی شود. سپس باید فرم درخواست بورسیه آنلاین را در طول دوره درخواست از 18 ژانویه تا 1 فوریه 2022 ارسال کنید. برای دسترسی به فرم درخواست و اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

ددلاین:

1 فوریه 2022 (سالانه)


3- بورسیه های کارشناسی ارشد در موسسه KTH

مکان:

موسسه سلطنتی فناوری KTH در سوئد

ارزش فاند:

بورسیه تحصیلی KTH هزینه تحصیل در KTH را برای سال اول و دوم پوشش می دهد، مشروط بر اینکه نتایج تحصیل در طول سال اول رضایت بخش باشد. بورسیه شامل هزینه های زندگی نمی شود.

نحوه اپلای:

برنامه ها در 1 دسامبر 2021 باز می شوند. برای در نظر گرفتن بورسیه تحصیلی، باید برای پذیرش در یک برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط در KTH اقدام کنید. درخواست ها به صورت آنلاین در  www.universityadmissions.se  انجام می شود. آخرین مهلت 17 ژانویه 2021 است. برای دسترسی به فرم درخواست و اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

ددلاین:

17 ژانویه 2022 (سالانه)

ساختار انگیزه نامه استاندارد | ویرایش رزومه | توصیه نامه برای اپلای | شهریه دانشگاه های استرالیا | بهترین شهرها در آلمان برای کار و زندگی


4- برنامه بورسیه رادبود برای دانشجویان بین المللی

مکان:

دانشگاه رادبود – هلند

ارزش فاند:

این بورسیه تحصیلی، شهریه شما را به 2209 یورو کاهش می دهد. به عنوان مثال: یک دارنده کمک هزینه در سال 2022/2023 به جای 16000 یورو، تنها 2209 یورو شهریه پرداخت می کند. این بورسیه همچنین هزینه هایی مانند ویزا، مجوز اقامت، بیمه درمانی و بیمه مسئولیت (گذرنامه بیمه برای دانشجویان (IPS)) را پوشش می دهد.

نحوه اپلای:

درخواست پذیرش و درخواست برای بورسیه تحصیلی تماما یکی است، هیچ روش جداگانه ای برای بورسیه وجود ندارد. شما می توانید در طول درخواست خود برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد، برای بورسیه رادبود هم درخواست دهید. درخواست بایستی از طریق سیستم درخواست آنلاین OSIRIS قبل از 28 فوریه 2022 ساعت 23:59 CEST تکمیل کرده باشید.

برای دسترسی به فرم درخواست و اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

ددلاین:

28 فوریه 2022 (سالانه)


5- بورسیه های ایفل در فرانسه برای دانشجویان بین المللی

مکان:

دانشگاه ها و موسسات آکادمیک فرانسه

ارزش فاند:

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه ایفل شامل کمک هزینه ماهانه 1181 یورو است و می تواند برای 12 تا 36 ماه اعطا شود. برای تحصیل در مقطع دکتری، بورسیه ایفل شامل کمک هزینه ماهانه 1700 یورو است و حداکثر برای 12 ماه اعطا می شود.

علاوه بر این، این برنامه هزینه های مختلفی از جمله سفر هوایی بین المللی، سفر با قطار در فرانسه، حمل و نقل محلی، بیمه درمانی و فعالیت های فرهنگی را تامین می کند. دارندگان بورسیه همچنین ممکن است تحت شرایط خاصی کمک هزینه مسکن اضافی دریافت کنند. هزینه های تحصیل تحت پوشش برنامه ایفل نیست. دانشجویانی که در مؤسسات آموزشی دولتی پذیرفته می شوند، به عنوان دارندگان بورسیه تحصیلی دولت فرانسه، از هزینه ثبت نام معاف هستند.

نحوه اپلای:

درخواست پذیرش مستقیماً از دانش آموزان پذیرفته نمی شود. درخواست های بورسیه EIFEL توسط موسسات آموزش عالی فرانسه ارسال می شود. بنابراین، برای در نظر گرفتن بورسیه باید درخواست دهید و شرایط موسسه آموزش عالی فرانسه را برآورده کنید. درخواست‌هایی که مستقیماً توسط دانشجویان یا موسسات خارجی ارسال می‌شوند، فاقد صلاحیت اعلام می‌شوند. آخرین مهلت درخواست برای مؤسسات فرانسوی شرکت کننده زودتر است و در حدود نوامبر تا دسامبر 2021 است. آخرین مهلت درخواست برای پردیس فرانسه 7 ژانویه 2022 است.

برای دسترسی به فرم درخواست و اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

ددلاین:

7 ژانویه 2022 (سالانه)


6- بورسیه دکتری فیلوژنتیک محاسباتی در موسسه GLOBE

مکان:

دانشگاه کپنهاگ، دانمارک

ارزش فاند:

بورسیه ها بصورت کمک هزینه تحصیلی دولتی به اضافه حقوق برای کار (تدریس، نظارت و غیره) با حجم کاری حداقل 150 ساعت کاری در سال است. کمک هزینه دکتری 6397 کرون دانمارک (سطح 2022) است و حقوق 222 کرون دانمارک در هر ساعت کاری می باشد.

نحوه اپلای:

برای اطلاعات خاص در مورد بورسیه دکتری، لطفا با استاد راهنما تماس بگیرید. اطلاعات عمومی در مورد تحصیلات دکترا در دانشکده بهداشت و علوم پزشکی در وب سایت دانشکده تحصیلات تکمیلی از طریق این لینک  موجود است:

روش درخواست درخواست شما باید به صورت الکترونیکی با کلیک روی «اپلای»  ارسال شود.

ددلاین:

16 ژانویه 2022

بهترین دانشگاه های بدون شهریه در جهان | ارزانترین کشورها برای تحصیل | میزان درآمد رشته های مهندسی در کانادا


7- موقعیت های دکتری در رشته  علوم کامپیوتر در دانمارک

مکان:

دانشگاه کپنهاگ، دانمارک

ارزش فاند:

همراه با حقوق و مزایا است. کمک هزینه دکتری به اندازه 6243 کرون دانمارک است.

نحوه اپلای:

درخواست باید شامل همه مداراک لازم باید به زبان انگلیسی باشد و باید به صورت الکترونیکی با کلیک بر روی درخواست ارسال شود. برای اطلاعات خاص در مورد بورسیه دکترا، لطفاً با Jakob Nordström (jn@di.ku.dk)، Rasmus Pagh (pagh@di.ku.dk)، یا Mikkel Thorup (mthorup@di.ku.dk) تماس بگیرید.

ددلاین:

9 ژانویه 2022


8- موقعیت دو ساله پسادکتری شیمی آلی در فرانسه

مکان:

دانشگاه روئن، فرانسه

ارزش فاند:

بودجه: ANR (آژانس مالی ملی فرانسه برای تحقیقات)

نحوه اپلای:

یک رزومه دقیق، یک خلاصه تحقیق کوتاه، و دو معرف که قادر به ارائه توصیه نامه هستند باید به آدرس زیر ارسال شود.

: cyrille.sabot@univ-rouen.fr & pierre-yves.renard@univ-rouen.fr .

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اپلای و مدارک لازمه به این لینک مراجعه نمایید.

ددلاین:

18 دسامبر 2021 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *