0

معرفی سایت Numbeo | معرفی سایت اطلاع از هزینه های زندگی شهرهای دنیا

5/5 - (2 امتیاز)

معرفی سایت Numbeo

معرفی سایت Numbeo

در این پست قصد داریم تا یه سایت خوب خدمت شما دوستان برای اطلاع از هزینه‌های زندگی در کشورهای دیگر معرفی نماییم. یکی از ویژگی‌های این سایت این است که بطور مداوم توسط کاربران بروزرسانی می‌شود و بنابراین می‌توان گفت که در بسیاری از کشورها فاکتورهای اعلامی همیشه آپدیت می‌باشد.

وبسایت Numbeo یک بانک اطلاعاتی جهانی است که از قیمت‌های مصرف کننده گزارش شده، میزان جرم و جنایت، کیفیت مراقبت‌های بهداشتی گزارش می‌دهد. Numbeo یک پایگاه داده آنلاین مشترک است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به هزینه زندگی بین کشورها و شهرها را به اشتراک بگذارند و مقایسه کنند. وب سایت Numbeo توسط Numbeo doo، شرکت ثبت شده در صربستان اداره می‌شود. بنیان‌گذار Numbeo یک مهندس نرم افزار سابق گوگل است.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

محبوبیت وب سایت Numbeo 

وب سایت Numbeo آن چنان از شهرت و محبوبیتی برخوردار است که در صدها روزنامه اصلی در سراسر جهان از جمله Forbes ،Business Insider ،Time ،The اکونومیست، بی بی سی، نیویورک تایمز، چین دیلی، تلگراف به عنوان منبع ذکر شده یا مورد استفاده قرار می‌گیرد. Numbeo ادعا می کند که بزرگترین وب سایت در نوع خود با بیش از 1.3 میلیون داده جمع‌آوری شده از اوت 2014 است. حتی وب سایت Numbeo بعضی اوقات توسط FAO سازمان ملل، صندوق بین‌المللی پول، بانک جهانی و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت‌هایی که در این سایت ارائه می‌شوند میانگین هستند و برای دانشجویان می‌توان تخمین زد که به مراتب هزینه‌ها کمتر از این مقدار می‌شود. از ویژگی‌های این سایت ارائه هزینه‌های زندگی اکثر شهرها مقایسه هزینه‌ها بین شهرها، کیفیت زندگی می‌باشد.

وب سایت Numbeo

زندگی و تحصیل در اتریش | ادامه تحصیل در کشور ایتالیا | ترجمه رسمی مدارک تحصیلی | پسا دکتری | مراحل اپلای

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *