0

10 اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی رایگان بسیار مفید برای دانشجویان

5/5 - (2 امتیاز)

10 برنامه رایگان هر دانشجویی باید آن را داشته باشد

در بررسی اخیر ما در بین برنامه های مفید و کاربردی برای دانشجویان، به پنج نوع برنامه برتر که در طول تحصیل خارج از کشور دست یافتیم که می تواند خیلی کمک کننده باشد. این برنامه های عبارتند از:

  • اپلیکیشن های مدیریت هزینه های مالی
  • اپلیکیشن های مدیریت زمان و برنامه ریزی
  • اپلیکیشن های تحصیلی
  • اپلیکیشن های یادگیری زبان
  • اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر

از این لیست ما 10 مورد از برترین اپلیکیشن را گلچین کرده ایم که استفاده از آنها رایگان است.

اپلیکیشن های مدیریت هزینه های مالی

اگر شما شخصی هستید که تمام وعده های غذایی خود را در سالن غذاخوری دانشگاه میل می کنید، کتابهای درسی را اجاره می کنید و یا دست دوم خریداری می کنید و پس از فارغ التحصیلی بایستی بازپرداخت وام داشته باشید؛ این اپلیکیشن ها برای مدیریت هزینه های شما بسیار کمک کننده است. این برنامه ها به شما کمک می کند تا هزینه های خود را زیر نظر داشته باشید.

1- اپلیکیشن Splitwise

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Splitwise

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که با دوستان و خانواده به یک سفر چند روزه رفته باشید. بعد از انجام این سفر‌ها یکی از آزار دهنده‌ترین بخش‌های آن تازه شروع می‌شود؛ بررسی بدهی‌های هر فرد.
با استفاده از آن می توانید به مدیریت بدهی‌های مربوط به گروه‌های مختلف مانند گروه‌های دوستانه که با آن‌ها به گردش رفته‌اید یا حتی مدیریت اجاره بها را بپردازید. تقسیم هزینه ها بخشی اجتناب ناپذیر در دوران دانشجو است. خواه این هزینه ها شامل قبض های شما و یا هزینه های تغذیه شما باشد و خواه اجاره خانه شما باشد. قطعا بدون داشتن برنامه ای برای تقسیم بندی منابع خود باعث تعویق و بهم ریختگی در پرداخت های خود خواهید شد.

اپلیکیشن Splitwise بهترین گزینه برای مدیریت منابع مالی شما است که برای دانشجویان بسیار مناسب است زیرا باعث می شود به سادگی هزینه های خود را در برنامه وارد کنید و به سهولت به تقسیم بندی انها برای تسویه بپردازید. اپلیکیشن  Splitwise مناسب برای سفرهای شما، هم خانه ها، دوستان و خانواده است که تقسیم هزینه ها را آسان می کند. این اپلیکیشن در سه نسخه وب، اندروید و  iOS موجود است.

 این برنامه هدف اصلی خود را کاهش استرس ناشی از مدیریت بدهی‌ها می‌داند. با استفاده از Splitwise می‌توانید گروه‌های مختلفی برای مدیریت بدهی‌ها ایجاد کنید و همه پرداخت‌ها، بدهی‌ها و بستانکاری‌ها را در آن مدیریت و مشاهده کنید.


کاورلتر برای دکتری | نمونه انگیزه نامه | تحصیل پزشکی در روسیه | پکیج مکاتبات اپلای استرالیا | پکیج مکاتبه کانادا

2- اپلیکیشن Mint

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Mint

برای دانشجویانی که واقعاً می خواهند پس انداز کنند و خود را برای پرداخت هزینه های دانشجویی برنامه ریزی کند، اپلیکیشن Mint یکی از محبوب ترین ابزارها است. یکی از مشکلاتی که تمامی افراد با آن رو به رو می شوند مدیریت امور مالی شخصی ما است. یکی دیگر از ابزار های لازم برای ساده سازی استفاده از نرم افزار های حساب داری شخصی مانند Mint است.

در این برنامه تمامی اطلاعات مربوط به حساب ها، صورت حساب ها، کارت های اعتباری و … در یک مکان جامع جمع شده و خواهید توانست به سرعت و بدون نیاز به محاسبات پیچیده و تخصصی نیاز های حساب داری شخصی خود را بر طرف نمایید.  تمامی معاملات بانکی به صورت کاملا خودکار طبقه بندی می شوند و در کوتاه ترین ممکن به هر نوع اطلاعاتی دسترسی کامل خواهید داشت.  همچینن مجموعه ای از نمودار های مختلف و مرتبط با انواع حساب های شما در لیست امکانات این اپلیکیشن گنجانده شده است که نمایی کلی و کامل از حساب هایتان را به نمایش می گذارد.

وقتی حساب های خود را به برنامه متصل می کنید، تصویری کامل از امور مالی خود دریافت خواهید کرد. از آنجا که، اپلیکیشن Mint  به طور خودکار هزینه های شما را طبقه بندی می کند، شما دقیقاً خواهید فهمید که ماه گذشته چه مقدار خرج کرده اید یا چقدر بدهکار و یا طلب کار هستید.

اپلیکیشن های مدیریت زمان و برنامه ریزی

همواره از دست دادن یک کلاس و برنامه و یا در هم ریختگی برای مدیریت زمان، مسئله ای همیشگی برای دانشجویان است. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک برنامه مدیریت زمان است که می توانید در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی داشته باشید.

3- اپلیکیشن My Study Life

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن My Study Life

اپلیکیشن My Study Life بهترین جایگزین آنلاین برای برنامه ریز است که طی این سالها مورد علاقه و توجه بسیاری قرار گرفته است. اپلیکیشن  My Study Life با وظیفه مدیریت خود، مشکل برنامه ریز شما را حل می کند. از این برنامه برای تنظیم یادآوری درباره کلاس های آینده، تکالیف و موارد دیگر نیز می توانید استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

4- اپلیکیشن Do2

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Do2

یکی از معروفترین اپ ها برای برنامه ریزی، برنامه Do2 است. این برنامه به شما کمک می کند تا همه کارهایی را که باید انجام دهید را ردیابی کرده و آن را براساس دسته بندی ها و اولویت خود سازماندهی کنید. می توانید اسامی فعالیت های خود را بر اساس موضوع دوره، باشگاه یا فعالیت های خود تقسیم کنید.

 

اپلیکیشن های تحصیلی

 

5- اپلیکیشن Quizlet flashcard

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Quizlet flashcard

برنامه Quizlet flashcard ابزاری سریع و آسان برای مطالعه است که به شما کمک می کند برای آزمون های مورد نظر خود بسرعت آماده شوید. مهم نیست که در چه موضوعی مشغول مطالعه هستید، همواره راهی موثر برای کمک به مغز شما به منظور به خاطر آوردن اطلاعات در مورد یک موضوع وجود دارد. با استفاده از برنامه فلش کارت Quizlet، می توانید اطلاعات خود را مرور نمایید و به حافظه بلند مدت خود انتقال دهید.  اگر زمان مطالعه شما کم است و به یک ابزار مطالعه برای خود نیاز دارید، این برنامه دارای یک کتابخانه فلش کارت با میلیون ها کارت از پیش ساخته شده است که به صورت رایگان ارائه می شود.

اگر به دنبال برنامه ای هستید که در یادگیری مطالب به شما کمک کند، برنامه Quizlet یکی از بهترین گزینه‌ها است. اپلیکیشن کوییزلت (Quizlet) این امکان را فراهم آورده تا کاربران فلش کارت‌ها را بر اساس نیازهای خود را طراحی کرده و از روش‌های مختلف یادگیری استفاده کنند. از قابلیت‌های کاربردی که برنامه Quizlet در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان استفاده از فلش کارت‌های ایجاد شده توسط سایر کاربران اشاره کرد.

بلو کارت آلمان (Blue Card) | زندگی و تحصیل در هنگ کنگ | تحصیل در فرانسه | بهترین بورسیه فرانسه

6- اپلیکیشن Evernote

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Evernote

این حجم اطلاعات و کارها را چگونه سازماندهی کنیم؟! این سوال پاسخ‌ها و روش های متعددی دارد که در این بین استفاده از اپلیکیشن اورنوت است. اورنوت در حال حاضر تنها یک سرویس نوت‌برداری نیست و فراتر از آن است؛ ابزاری برای نوشتن، همکاری کردن و تحقیق. در این برنامه یاداشت های شما می‌توانند شامل متن، عکس، صفحات وب، صدا، یادآور و حتی فایل‌های ضمیمه باشند. همچنین به شما اجازه داده می شود که نوت‌های دست‌نویس ایجاد کنید. اگر از جستجوی نوت بوک ها و پوشه ها برای یادداشت ها خسته شده اید و می خواهید دوره های آموزشی خود را سازماندهی نمایید و تاریخ های موعد مقرر را بررسی کنید از این برنامه استفاده کنید.

 

 

اپلیکیشن های یادگیری زبان

دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد: سفر ، برقراری ارتباط با عزیزان یا فقط لذت یادگیری و یا چیز جدید. سطح شما هر چه باشد، یک برنامه یادگیری زبان می تواند به پیشرفت شما کمک کند. اگر هدف شما این است که در سفر بعدی خود به خارج از کشور یک قهوه سفارش دهید یا تقریباً مسلط هستید و می خواهید  با کسی تمرین کنید از طریق تلفن هوشمند راحت نیست.

7- دولینگو

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

دولینگو

این که آیا شما برای یک دوره تحصیلی خارج از کشور آماده می شوید یا به قصد یادگیری زبان دوم را دارید، Duolingo یک روش عالی برای یادگیری زبان شما می تواند باشد. دولینگو یک پلتفرم یادگیری مبتنی بر بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور است که در آن برای پاسخ های صحیح شما، مسابقه با کسب امتیاز طراحی شده است. تمرینات دولینگو، متناسب با واژگان و سبک یادگیری شما است و بلافاصله بازخورد و نکاتی را برای بهبود خود دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال یک روش سریع و سرگرم کننده برای تقویت مهارت های زبانی خود هستید دولینگو بهترین گزینه می تواند باشد. زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده فقط 34 ساعت تمرین با دولینگو برابر با 1 ترم دانشگاهی دوره های زبان است. که این واقعا فوق العاده بودن این اپلیکیشن را نشان می دهد.

تحصیل و زندگی در ژاپن | تحصیل و زندگی در دانمارک | بورسیه تحصیلی استرالیا | زندگی و تحصیل در استرالیا

8- اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن HelloTalk

بهترین راه برای یادگیری یک زبان استفاده از آن  و تمرین آن با یک فرد انگلیسی زبان است که اپلیکیشن HelloTalk این کار را برای شما انجام می دهد. با این برنامه شما می توانید یک زبان بیاموزید، فرهنگ های جدید را تجربه کنید و در سراسر جهان دوست پیدا کنید. اپلیکیشن  HelloTalk به شما امکان می دهد به بیش از 100 زبان در جامعه کاربران جهانی دسترسی پیدا کنید و تمرین نمایید. می توانید با افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است صحبت نمایید و از انها زبان را بیاموزید. علاوه براین می توانید با استفاده از روش های متنی، ضبط صدا، تماس صوتی، تماس ویدیویی با دوستان خود در این اپلیکیشن صحبت کنید. اگر دوست دارید با انجام این کار زبان یاد بگیرید، HelloTalk به شما کمک می کند مهارت های زبان خود را به روشی منحصر به فرد و معتبر ارتقا دهید.

اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر

برای دانشجویان، همواره دو مقوله است که قبل از هر اقدامی آن را می سنجند. این دو مقوله برنامه کلاس های درسی آنها و منابع مالی آنها است. برنامه کلاس های درسی و بودجه شما ممکن است تفریحات و امکان سفر و بازدید بسیاری از مکان ها را برای شما به تعویق بی اندازد. خوشبختانه روش هایی برای سفر به عنوان دانشجو با بودجه مناسب وجود دارد. اپلیکیشن های بسیاری برای برنامه ریزی سفرها وجود دارد تا به شما کمک کنند که تا با مقابیسه هزینه ها و در حدود بودجه خود به این کار مشغول شوید. در ادامه دو نمونه از بهترین اپلیکیشن ها رو معرفی می کنیم.

9- اپلیکیشن TripAdvisor

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن TripAdvisor

اپلیکیشن Tripadvisor میلیون ها توصیه را برای شما به منظور بررسی سفرهای خود و فاکتورهایی از قبیل هتل ها، تجربه های لازم، بهترین مکان ها برای خوردن غذا و … را ارائه می دهد. حتی می توانید با استفاده از این برنامه به مقایسه قیمت ها بپردازید و در حد بودجه خود اقدام کنید. اگر در تعطیلات دانشگاه عاشق گشت و گذار در مکان های جدید هستید، با صرفه جویی در رستوران ها، تورها و جاذبه های موجود در برنامه Tripadvisor می توانید به برنامه ریزی آن بپردازید.

10- اپلیکیشن Roadtrippers

اپلیکیشن کمکی اپلای تحصیلی

اپلیکیشن Roadtrippers

بعضی اوقات بهترین و ارزانترین راه برای کشف مکان جدید، اتومبیل است! با برنامه Roadtrippers دل به ​​جاده بسپارید و جالبترین مکانها را در طول مسیر کشف کنید. میلیون ها مکان مانند غذاخوری محلی و جاذبه های عجیب و غریب کنار جاده را کشف کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید با وارد کردن مقصد، برنامه زمان سفر، مسافت پیموده شده و هزینه بنزین را محاسبه نمایید. همچنین مقاصدی را در طول مسیر به شما نشان می دهد که حتی شما حتی از آن اطلاع نداشتید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *