0

10 وب سایت بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان در سطح جهان

5/5 - (3 امتیاز)

وب سایت بورسیه های تحصیلی

در این مقاله، لیست کاملی از بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در سراسر جهان، نحوه درخواست برای فرصت های بورسیه تحصیلی و بین المللی در این وب سایت ها را پیدا خواهید کرد.

برای دانشجویان و متقاضیان، تمام تلاش خود را کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که این وب سایت ها، بورسیه های تحصیلی قانونی و قابل اعتمادی را برای دانشجویان ارائه دهد. بنابراین ما برخی از این بهترین سایت های معرفی کننده بورسیه های تحصیلی معرفی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه: سایت فاند یاب | معرفی وب سایتهای پیدا کردن بورسیه تحصیلی

بهترین وب سایت بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان

وبسایت  Scholarships.com

Scholarships.com یکی از بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در حال حاضر است و هزاران دانشجوی بین المللی در طول سال های گذشته توانسته اند فرصت های بورسیه تحصیلی را در این بستر پیدا کنند.

وبسایت Niche.com

Niche.com یک موتور جستجوی کالج است که سالانه توسط میلیون ها دانشجو برای تجزیه و تحلیل و یافتن کالج ها مورد نظر خود استفاده می شود. وبسایت Niche به عنوان یک پلت فرم محبوب دانشجویی، با ایجاد یک پیج تهیه بورسیه تحصیلی برای دانشجویان، در حال حاضر در میان بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در کالج، دبیرستان و در دانشگاه قرار دارد. دانشجویان بین المللی و داخلی از طریق این بستر از فرصت های دانشگاهی مطلع می شوند و همچنین از طریق پیج بورسیه تحصیلی خود فرصت های متناسب با شرایط خود را مشاهده نمایند.

پیشنهاد مطالعه: بورسیه های دولتی استرالیا

وبسایت FinAid

FinAid یک وب سایت بورسیه تحصیلی بین المللی است تا برای دانشجویان به همه چیز در مورد کمک به دانشجویان بین المللی در تأمین کمک هزینه های مالی در هر نقطه از جهان اختصاص داده شود. در FinAid، دانشجویان فرصت های بورسیه تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی، وام های تحصیلی و فرصت های مطالعاتی مربوط به تحصیلات خود را می توانند مشاهده نمایند.  FinAid به عنوان یکی از بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در دانشگاه، کالج و دبیرستان می باشد.

وبسایت The College Board

College Board یک وب سایت بورسیه تحصیلی بسیار مشهور برای دانشجویان دانشگاه است که با شبکه ای بیش از 6000 موسسه عضو از سراسر جهان کار می کنند تا دانشجویان را برای تحصیل در دانشگاه و فرصت ها و بورسیه های  تحصیلی کمک کنند. College Board یک وب سایت بورسیه تحصیلی غیرانتفاعی دانشجویی است اما برای استفاده از خدمات این وب سایت، شما باید عضو ثبت شده باشید و حساب شخصی خود را داشته باشید. ثبت نام در این سایت رایگان است.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت اسکالرشیپ و گرنت و بورسیه تحصیلی

وبسایت Scholarship Monkey

وبسایت Scholarship Monkey یکی دیگر از بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی است. در این وبسایت، می توانید عناوین مختلف بورسیه تحصیلی را مرور کنید، نوع بورسیه تحصیلی مورد نظر خود را با کلمات کلیدی جستجو کنید یا یک نمایه ایجاد کنید و نوع فرصت های بورسیه تحصیلی مورد نظر خود را برچسب گذاری نمایید تا هر زمان که چنین بورسیه ای در دسترس باشد، همیشه پیام آن برای شما فرستاده شود.

وبسایت Sallie Mae

یکی از ویژگی های وبسایت Sallie Mae این است که تعداد زیادی فرصت بورسیه تحصیلی را منتشر می کند. این بستر بیشتر برای دانشجویانی است که احتمالاً قادر به دستیابی به بورسیه تحصیلی فول فاند نیستند و پول کافی برای تأمین هزینه تحصیلات دانشگاهی خود را ندارند. در این مجموعه، دانشجویان می توانند انواع وام های دانشجویی را جستجو نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای کامل برای اقدام کردن بورسیه تحصیلی چونینگ

وبسایت Scholarship Portal

وب سایت Scholarship Portal بدون شک یکی از وب سایت های بورسیه تحصیلی بسیار مفید برای دانشجویان است. بطوریکه در هر بار آپدیت این سایت، فرصت های داغ بورسیه تحصیلی ارائه می شود. این بورسیه ها برای دانشجویان بومی و بین المللی در دسترس می باشد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان دبیرستان

  • www.scholarshipportal.com
  • www.Niche.com
  • www.Scholarship-Positions.com
  • www.FinAid.com
  • www.FastWeb.com

بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی

  • www.WorldScholarshipForum.com
  • www.Scholarship-Positions.com
  • www.FindaScholarship.com
  • www.ScholarshipPortal.com

بهترین وب سایت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

  • www.GoGrad.com
  • www.Scholly.com
  • www.Unigo.com

پیشنهاد مطالعه: بورسیه تحصیلی شایستگی (MERIT SCHOLARSHIP) چیست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *