0

6 روش برای گرفتن بورسیه دکتری در انگلستان

رای دهید

6 روش برای گرفتن بورسیه دکتری در انگلستان

برای بسیاری از دانشجویان، رویای تحصیل در مقطع دکتری به دلیل هزینه تحصیل و کمبود بودجه،  غیرممکن به نظر می رسد. کشوری که برخی از بالاترین هزینه های تحصیل در اروپا را دارد مسلماً انگلستان است. در نتیجه همیشه علاقه زیادی به گرفتن بورسیه های تحصیلی در این کشور وجود دارد. در این مقاله سعی شده است اطلاعاتی در مورد منابع اصلی تامین مالی موجود برای تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان ارائه شود.

 

بورسیه های دانشگاه

1- روش اول :

اگر می خواهید برای یک دانشگاه خاص در انگلستان اپلای کنید، بهترین گزینه این است که شروع به جستجو بورسیه تحصیلی در وب سایت آنها کنید. اداره مالی و بورسیه اطلاعاتی در مورد فرصت های مالی مختلف که ارائه می کنند و یا لینک هایی برای فرصت های تأمین مالی را به شما معرفی می کنند. بسیاری از دانشگاه ها به طور سالانه به تعداد محدودی از دانشجویان بورسیه دکتری می دهند. دسته ی بورسیه ها ممکن است متفاوت باشد و برای انواع دانشجویان اتحادیه اروپا و بین المللی ارائه می شود. چنین بورسیه هایی بسیار رقابتی هستند و متقاضیان بایستی دارای سابقه علمی قوی و انگیزه بالای تحصیلی برای دریافت آنها باشند.

تحصیل در اسپانیا | بورسیه DAAD آلمان | راهنمای تحصیل در آلمان | تحصیل در آلمان | تحصیل در هلند | اپلای

2- روش دوم :

یک منبع عالی برای یافتن بورسیه تحصیلی در انگلستان وب سایت jobs.ac.uk است. تعداد زیادی از موقعیت های تحصیلی و بورسیه های موجود برای مقطع دکتری در این وب سایت اطلاع رسانی می شود. اگر مشترک این وب سایت شوید تمامی موقعیت های به محض بروزرسانی برای شما ارسال خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

3- روش سوم :

روش سوم راهی است که فرصت های جدیدی توسط British Council ارائه می شود که هدف آن تقویت روابط بین بریتانیا و موسسات خارج از کشور است. تعدادی بورسیه دکتری از طریق این صندوق وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

4- روش چهارم :

تأمین مالی از طریق تماس مستقیم با یک استاد راهنما یکی از رایج ترین گزینه ها است. اغلب این اسایتد بودجه ای دارند که باید برای یک پروژه دکتری خاص تخصیص داده شود و از این رو به دنبال داوطلبانی هستند که شرایط لازمه را داشته باشند. به همین دلیل است که هنگام جستجوی فرصت های دکترا، مهم است که سعی کنید در وحله نخست با استادها در تماس باشید.

5- روش پنجم :

سعی کنید به تعداد زیادی خبرنامه های آکادمیک، فهرستی از ایمیل های انجمن های تحقیقاتی و غیره بپیوندید. اغلب از این کانال ها برای آگهی موقعیت های دکتری استفاده می شود.

6- روش ششم :

آخرین روش اما نه کم‌اهمیت، مشترک شدن در به‌روزرسانی‌های وب سایت Scholarshipportal که به‌روزرسانی‌های منظم فرصت‌های موجود را برای شما ارسال می‌کند.

بلو کارت آلمان (Blue Card) | زندگی و تحصیل در هنگ کنگ | تحصیل در فرانسه | بهترین بورسیه فرانسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *