0

بورسیه های هنر در سراسر جهان

5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه های هنر در سراسر جهان

خوشبختانه ، بورسیه های تحصیلی متعددی برای دانشجویان هنر در سراسر جهان در حیطه هنر ، هنرهای زیبا ، طراحی ، طراحی مد و گرافیک طرح دسترس است. اولین چالش برای به دست آوردن بورسیه تحصیلی یافتن همه فرصت های مربوطه است، بنابراین ما مجموعه ای از بورسیه های هنری را در سراسر جهان جمع آوری کرده ایم تا یافتن این فاند ها کمی ساده تر شود. اگر هیچ یک از بورسیه های هنری که در ادامه بیان می شود برای شما مناسب نبود، نقطه شروع برای پیدا کردن سایر بورسیه ها در وب سایت های دانشگاه ها یا موسساتی است که می خواهید در آنها تحصیل کنید.

بورسیه ها ی تحصیلی برای تحصیل در رشته هنری

بورسیه های هنر برای تحصیل در استرالیا:

بورسیه های مختلف هنری برای دانشجویانی که در هر سطحی در دانشگاه نیو ساوت ولز ، استرالیا ، در بخش هنر و طراحی ثبت نام کرده اند ارائه شده است. این بورسیه ها برای دانشجویان بین المللی واجد شرایط قابل دسترس است.

طیف وسیعی از بورسیه ها برای دانشجویان (از جمله دانشجویان بین المللی) که در حال حاضر در زمینه هنر، مد یا نساجی در دانشگاه RMIT ثبت نام کرده اند در دسترس است.

بورسیه های هنر برای تحصیل در اروپا:

این بورسیه های هنری برای شهروندان استرالیایی که قصد ادامه تحصیل در اروپا با اقامت سه ماهه در Cité Internationale des Arts پاریس و 40،000 دلار استرالیا برای شرکت در هنرستان های معتبر در اروپا ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

بورسیه های تحصیلات تکمیلی هنرستان برای تحصیل در موسسه هنر Courtauld لندن در برنامه های MA ، PhD یا Conservation. بورسیه تحصیلی برای دانشجویان انگلستان و اتحادیه اروپا که در حال تحصیل در برنامه های مختلف هستند قابل دسترس است.

بورسیه های هنرهای زیبا و طراحی که توسط DAAD تأمین می شود و برای دانشجویان بین المللی فراهم گردیده است. برندگان بورسیه برای تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد یا برنامه تحصیلات تکمیلی فاند لازم را دریافت خواهند کرد.

بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان هنر ارائه شده توسط دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مدارس معماری ، هنر ، طراحی ، تاریخ هنر یا موسیقی برای اپلای در دسترس است.

چهار بورسیه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه Middlesex وجود دارد که نیمی از شهریه را پوشش می دهد. این بورسیه برای دانشجویان انگلستان، اتحادیه اروپا و دانشجویان بین المللی که فارغ التحصیلان دانشگاه هستند در دسترس است.

مجموعه ای از بورسیه های هنری و طراحی برای تحصیل در دانشگاه نوریچ انگلستان برای تمامی دانشجویان ارائه شده است.

بورسیه های مختلف هنرهای زیبا که از طرف RCA و سازمان های تامین مالی شریک ارائه می شود. به دانشجویان ثبت نام شده بورسیه تعلق می گیرد.

برای دانشجوی انگلیسی که در مقطع کارشناسی یا BFA در هنرهای زیبا در مدرسه هنرهای زیبای UCL (دانشگاه کالج لندن) تحصیل می کنند ارائه شده است. با استفاده از ابزار جستجوی خود می توانید بورسیه تحصیلی بیشتری برای تحصیل در UCL پیدا کنید.

این  بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان هنر ، متخصصان و پژوهشگران برای تحصیل در مقطع دکتری، پسادکتری در سوئیس در موسسات شناخته شده قابل دریافت است.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از کشورهای در حال توسعه که دارای پیشنهاد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تمام وقت در دانشکده رسانه، هنر و طراحی در دانشگاه وست مینستر، در دسترس است. این بورسیه شامل شهریه کامل، هزینه اقامت، هزینه زندگی و پروازهای رفت و برگشت به لندن می باشد.

بلو کارت آلمان (Blue Card) | زندگی و تحصیل در هنگ کنگ | تحصیل در فرانسه | بهترین بورسیه فرانسه  | اپلای

بورسیه های هنر برای تحصیل در آمریکای شمالی:

این بورسیه بصورت یک مسابقه هنری برای متقاضیان در مدارس هنری مورد تأیید ARC در آمریکای شمالی برای فاندی به ارزش 30،000 دلار در سال ارائه شده است. از متقاضی خواسته می شود که نمونه ای از آثار هنری خود، نظیر نقاشی یا مجسمه سازی به سبک کلاسیک را به عنوان شرکت کننده در مسابقه ارسال کنند.

جایزه ای به ارزش 1000دلار آمریکا برای دانش آموزان دبیرستانی فارغ التحصیل فلوریدا است که در نویسندگی خلاق، رقص، درما، موسیقی یا هنر های بصری استعداد دارند، در دسترس است.

بورسیه  تحصیلی به دانشجویانی که در منطقه شمال شرق پنسلوانیا ساکن هستند و سایر دانشجویانی جدی و علاقه مند در نقاشی، مجسمه سازی و عکاسی ارائه می شود.

بورسیه های مختلفی در هنرستان این دانشگاه برای دانشجویان آمریکایی و بین المللی در دسترس است.

طیف وسیعی از بورسیه های هنری برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت تحصیل هنر ، نقاشی ، مجسمه سازی و سایر برنامه های مرتبط در دانشگاه اورگان ارائه می شود.

بورسیه های مد و طراحی و غیره  برای تحصیل در آمریکای شمالی:

بورسیه های طراحی مد برای دانشجویانی که در زمینه طراحی کفش در ایالات متحده فعالیت می کنند. جوایز 3000 دلار آمریکا سالانه برای حداکثر چهار سال تحصیل در مقطع کارشناسی در دسترس است.

برای دانشجویانی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بین المللی در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد طراحی شده اند قابل دسترس است. افراد موفق می توانند مبلغی بین 3000 تا 10.000 دلار برنده شوند. افراد باید یک طرح اصلی را به عنوان نمونه کار خود ارائه دهند تا انتخاب شوند.

تحصیل و زندگی در ژاپن | تحصیل و زندگی در دانمارک | بورسیه تحصیلی استرالیا | زندگی و تحصیل در استرالیا

بورسیه های مد و طراحی و غیره  برای تحصیل در اروپا:

بورسیه های تحصیلات تکمیلی ارائه شده توسط دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند، برای دانشجویان کارشناسی ارشد که در مدارس معماری ، هنر ، طراحی ، تاریخ هنر یا موسیقی ثبت نام می کنند.

بورسیه های مد و طراحی ارائه شده توسط Istituto Marangoni ، مدرسه مد ایتالیایی با پردیس های سراسر اروپا برای دانشجویان برگزیده ارائه می شود.

بورسیه های تحصیلی برای تحصیل برنامه های کارشناسی ارشد در زمینه طراحی به زبان انگلیسی یا ایتالیایی در NABA که تا 60 درصد هزینه های تحصیل را پوشش می دهد فراهم می شود.

بورسیه های مختلف تحصیلی توسط دانشگاه هنر لندن برای دانشجویانی که برنامه های هنری و طراحی را در یکی از شش کالج را دنبال می کنند در درسترس است.

فرآیند مکاتبه اپلای | معرفی اسکالرشیپ | فاندیاب | فول فاند تحصیلی | بورسیه حمایت از پایان‌ نامه‌ دکتری | گروه تلگرام اپلای

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *