0

فهرست اسکالرشیپ های فول فاند دولتی

5/5 - (1 امتیاز)

فهرست اسکالرشیپ های فول فاند  دولتی

در این مقاله ما به طور مفصل در مورد بورسیه های دولتی فول فاند که در دانشگاه های برتر جهان ارائه می شود توضیح خواهیم داد. این بورسیه ها توسط دولت برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری ارائه می شود.

اسکالرشیپ های فول فاند

1- بورسیه تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا (Vanier Canada Graduate Scholarship)

بورسیه تحصیلات تکمیلی Vanier Canada ، یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی برای مقطع دکترا ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی برای مدت سه سال و به ارزش 50،000 دلار در سال ارائه می شود.

2- بورسیه های تحصیلی دولت چین (Chinese Government Scholarships)

بورسیه تحصیلی دولت چین، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است. در این بورسیه تحصیلی بیش از 280 دانشگاه چین در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس هستند. بورسیه تحصیلی دولت چین هزینه های مسکن، بیمه، پایه درمانی و کمک هزینه ماهانه تا 3500 یوان را پوشش می دهد.

3- بورسیه تحصیلی DAAD آلمان (DAAD Scholarship Germany)

بورسیه تحصیلی DAAD، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است. این بورس تحصیلی فقط برای مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا در دانشگاه های برتر آلمان ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی شامل پرداخت ماهانه 850 یورو برای ارشد و 1200 یورو برای داوطلبان دکتری است.

4- بورسیه تحصیلی MEXT ژاپن (MEXT Scholarship Japan)

بورسیه تحصیلی MEXT ، یک بورسیه تحصیلی کاملاً فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری در دسترس است. بورسیه تحصیلی MEXT هزینه تحصیل، محل اقامت، کمک هزینه زندگی ماهانه و هزینه پرواز از کشور خود به ژاپن پوشش می دهد.

5- بورسیه تحصیلی فولبرایت ایالات متحده آمریکا (Fulbright Scholarships USA)

بورسیه های تحصیلی فولبرایت، بورسیه فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه ها فقط برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. برنامه دانشجویان خارجی فولبرایت شامل شهریه کامل، هزینه زندگی، هزینه اسکان کامل، هزینه پرواز و بیمه درمانی را پوشش می دهد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

6- بورسیه تحصیلی دولت ترکیه (Turkey Government Scholarship)

بورسیه تحصیلی دولت ترکیه، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است که برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی کمک هزینه ماهانه تا 1600 TL در هر ماه ، شهریه ، هزینه پرواز برگشت، بیمه درمانی و محل اقامت را پوشش می دهد.

7- بورسیه تحصیلی دولت دانمارک (Danish Government Scholarship)

بورسیه تحصیلی دولت دانمارک، یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی فقط برای مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی دو بخش را خواهد داشت: معافیت کامل از شهریه و کمک هزینه، برای تأمین هزینه های زندگی بالغ بر 6090 DKK در ماه.

8- بورسیه تحصیلی تعالی دولت سوئیس (Swiss Government Excellence Scholarship)

 

بورسیه تحصیلی تعالی دولت سوئیس یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی برای مقطع دکتری و پسادکتری ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی  شامل پرداخت ماهیانه، معافیت شهریه، بیمه درمانی، هزینه پرواز و کمک هزینه مسکن را می باشد.

9- بورس تحصیلی دولت بانکوک (Bangkok Government Scholarship)

 

بورسیه های تحصیلی دولت بانکوک از دسته بورسیه های فول هستند که برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. این بورسیه ها فقط برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. این بورس تحصیلی 100٪ هزینه تحصیل و یک هزینه ماهانه و محل اقامت به مبلغ 16.000 Baht را پوشش می دهد.

10- بورسیه تحصیلی دولت هلند (Netherlands Government Scholarship)

بورس های تحصیلی دولت هلند بورسیه های کاملاً بودجه ای برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه ها فقط برای دوره های کارشناسی ارشد و کوتاه ارائه می شود. برنامه Orange Knowledge تحت بورس تحصیلی دولت هلند هزینه های زندگی رایگان ، شهریه ، ویزا ، بلیط سفر رفت و برگشت و بیمه درمانی را ارائه می دهد.

اسکالرشیپ های فول فاند

مقاله مفید: بورسیه TA | بورسیه استعدادیابی دولت ایتالیا

11- بورسیه تحصیلی دولت مجارستان (Hungary Government Scholarship)

بورسیه تحصیلی دولت مجارستان یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های مجارستان است. بورسیه تحصیلی Stipendium Hungaricum هزینه های تحصیل ، حقوق HUF 43,700 در ماه ، کمک هزینه اقامت  HUF 40 000 در ماه و بیمه پزشکی تا HUF 65 000 در سال را پوشش می دهد.

12 – بورسیه تحصیلی کارشناسی KAIST (KAIST Undergraduate Scholarship)

بورس تحصیلی کارشناسی دانشگاه KAIST یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی فقط برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی هزینه کامل شهریه، کمک هزینه ماهیانه تا800,000 KRW ، هزینه یک سفر رفت و برگشت اقتصادی ، هزینه آموزش زبان کره ای و بیمه پزشکی را پوشش می دهد.

13- بورسیه تحصیلی Chevening انگلستان (Chevening Scholarship UK)

بورسیه تحصیلی چونینگ برای دانشجویان بین المللی یک بورسیه تحصیلی فول فاند را فراهم کرده است. این بورسیه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هر موضوعی موجود است. بورسیه تحصیلی چونینگ هزینه های تحصیل در دانشگاه، کمک هزینه زندگی ماهانه، هزینه پرواز  اقتصادی به انگلیس و کمک هزینه های برای پوشش هزینه های اساسی را پوشش می دهد.

14- بورسیه تحصیلی دولت ایرلند (Government of Ireland Scholarship)

این بورسیه تحصیلی توسط دولت ایرلند برای دانشجویان بین المللی و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه شده است. این بورسیه تحصیلی به مبلغ 16000 یورو در سال، پوشش هزینه هایی از جمله هزینه های غیر اتحادیه اروپا حداکثر تا 5،750 یورو در سال و هزینه های تحقیقاتی به 2250 یورو در سال است.

پیشنهاد مطالعه: 10 وب سایت بورسیه های تحصیلی | راهنمای بورسیه چونینگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *