0

بورسیه های تحصیلی در آلمان

رای دهید

بورس تحصیلی بین المللی

درباره DAAD:

مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) پل ارتباطی بین دانشگاه های آلمان و دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی خارج از آلمان می باشد. از جمله اهداف این مؤسسه در اختیار قراردادن اطلاعات در خصوص سیستم آموزشی آلمان، تحصیل و تحقیقات در آلمان برای علاقه مندان به تحصیل و پژوهش در آلمان می باشد.

مؤسسه DAAD با ارائه برنامه های برخی برنامه های بورس های تحصیلی سعی در حمایت دانش پژوهان جوان از سرتاسر دنیا دارد. یکی دیگر از فعالیت های این مجموعه بزرگ، ارائه مشاوره در حوزه  بین المللی کردن حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و ایجاد ارتباط بین دانشگاه ها و دانشجویان، اساتید و محققان آلمانی با سایر دانشگاه های خارج از آلمان می باشد. برای  آگاهی از آخرین فرصت های تحصیلی این بورسیه، در ادامه پوزیشن های ارائه شده را معرفی می کنیم.

 بورس تحصیلی آلمان برای کشورهای در حال توسعه
(DAAD Postgraduate Scholarships for Developing Countrie’s Students)

  1.  موضوع موجود: این بورسیه بر اساس دانشگاهای مختلف آلمان می باشد و برای هر رشته متفاوت می باشد.
  2.  مزایای بورس تحصیلی آلمان :
    ارزش بورس تحصیلی که در نظر گرفته شده است تقریبا 1000 یورو برای مقطه دکتری می باشد. همچنین برای مقطه ارشد  750 یورو در نظر گرفته شده است. همچنین شاملبیمه درمانی و هزینه سفر است.
  3. پذیرش در مقطع ارشد و دکتری می باشد.
  4. فرم ثبت نام را میتوان از طریق لینک زیر دریافت نمایید:
    دانلود pdf
  5. آخرین مهلت : با توجه به دانشگاه و رشته متفاوت است. بر این اساس رشته های ارائه شده و آخرین معلت ثبت نامی را می توان در لینک زیر مشاهده نمود.

    دانلود pdf

وارد سایت شوید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *