0

مدرسه تابستانی اروپا

5/5 - (1 امتیاز)

1- شناخت اولیه مدرسه تابستانی اروپا و چرایی انتخاب آن

مدرسه تابستانی اروپا : حضور در مدارس تابستانی اروپا به شما فرصت یافتن دوستان بین المللی را می دهد و متقابلا زندگی کوتاهی را در خوابگاه های بین المللی تجربه می کنید. اکثر دوره ها برنامه های اجتماعی، ورزشی، کوه نوردی، پیاده روی های هیجان انگیز در بازدید از اماکن تاریخی کشور انگلستان، رباتیک، و کارهای هنری و گردگشری که به همراه دانشجویان دیگر کشور های انجام می شود را برگزار می کنند که بر این اساس برقرار کردن ارتباط اجتماعی در خارج را تا حدود اولیه فرا می گیریم.

مدرسه تابستانی اروپا2- مزایای مدرسه تابستانه

1- آشنایی با نظام آموزشی پیشرفته و بدون حاشیه

2- تجربه سفر خارجی در سن پایین و بالا رفتن اعتماد به نفس برای تحصیلات آینده

3- هموار شدن تحصیل در خارج از کشور برای شخص، زیرا مدرک تحصیلی دریافتی و تجربه سفر اروپایی در رزومه فرد ثبت شده و برای صدور ویزا بسیار اهمیت دارد و البته در این یک مورد باز هم باید بگوییم یخ این مهم شکسته شده و سادگی این اتفاق براش شخص واضح می شود که اصولا این خودش مهم ترین مورد است که فرد به خودش بگوید اینقدر ساده بود و … .

4- بر اساس این مورد که در تورهای مدارس تابستانی، بهترین اماکن تحصیلی و گردشگری در برنامه دوره قرار داده می شود، در نتیجه این سفر هیجان انگیز یک سیاحت بسیار مفرح برای دانش آموز خواهد بود.

5- همانطور که از اسمش پیداست این دوره ها در تابستان برگزار می شوند و لطمه ای به تحصیلات داخل کشور وارد نخواهد کرد. به عبارت دیگر شاید دانش آموزان با شرکت در این دوره، یکی از مفیدترین تابستان های زندگی خود را تجربه خواهند کرد.

6- این سفر یک آموزش زبان انگلیسی در فضای کاملا واقعی و نیتیو است که دانش آموزان می توانند با این دوره ذهن خود را درگیر این زبان بین المللی کنند که این مورد برای بسیاری از هموطنان مهم است.

7- اولیا نیز در این دوره شاید در بسیاری از موارد همراه با فرزندان خود رفته و می توانند خیلی ساده تر هماهنگی فرهنگ ها و شرایط آموزشی کشور مقصد را بررسی کنند و خیالشان از خط قرمز های ذهنیشان راحت گردد.

8-  آشنایی دانش آموزان دانشجویان با همسن و سالان خود از دیگر کشورها، شرکت در کلاس های فنی، مهندسی، پزشکی و … که در برنامه دوره وجود دارد.

10- دریافت روادید با دعوتنامه مدرسه و بدون هیچ مشکلی برای رفتن به کشور مقصد  فراهم می شود که در شرایط دیگر این فرآیند بسیار مشکل می گردد.

ثبت نام در مدرسه تابستانی تیمزولی انگلیس

نماینده رسمی مدارس تابستانی اروپا در ایران

بسیاری از افراد در ایران علاقه مند هستند که در خارج از کشور تحصیل کنند و در صورت فراهم بودن موارد اقتصادی این دوره های کوتاه مدت آموزشی در کشورهای مختلف قاره سبز می تواند تجربه بسیار ارزشمندی باشد که استارت کار زده شود. در صورتی که میخواهید شما یا فرزندانتان را به این دوره های آموزشی بفرستید حتما این مقاله را مطالعه کنید و پیشنهاد های همیار اپلای را خوانده و بهترین انتخاب را به عمل آورید. ( همیار اپلای نماینده ایران بسیاری از مدارس تابستانی اروپا است که در ادامه مطرح می گردند).

مدرسه تابستانه و صدور ویزا برای دانشجو

دعوت نامه ای که مدارس مقصد برای دانش آموزان و دانشجویانی که در مدارس تابستانی شرکت کرده اند کار صدور ویزا را بسیار ساده می کند. اگر نیت شما تجربه ای متفاوت در کشور های اروپایی و یا دانشگاهی خاص هست شرکت در این دوره های تابستانی پیشنهاد فوق العاده ای است (برای آشنایی با شرایط علمی دانشگاه مقصد بسیار مفید است و در این مسیر می توانید با اساتید گروه های مختلف علمی ملاقات کنید و کار را برای خود ساده کنید).

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

مدرسه تابستانی اروپا

3- راهنمای ثبت نام مدرسه تابستانه

شرایط مدارس تابستانه که در وب سایت اصلی دانشگاه یا مدرسه تابستانه مطرح می شود را با دقت بخوانید. در بسیاری از موارد احتمال دارد که این دوره ها، نماینده ایران یا خاورمیانه هم داشته باشند. در صورتی که نمایندگان ایران یا خاورمیانه در دسترس بودند حتما تماس بگیرید و شرایط را از زبان آنها با دقت جویا شوید و با این کار می توانید بسیاری از گزینه هایی که برای شما کمی دشوار هست را به نمایندگان بسپارید و راه را برای خودتان هموار کنید. با توجه به تجربه ما در این بخش، خانواده ها برای اقدامات اولیه به مشکلات زیادی میخورند و اگر مشاور خوبی نداشته باشند به مشکلات زیادی می خورند و موارد زیادی هم وجود دارند به کل منصرف می شوند.

پرداخت هزینه مدارس تابستانه

اگر برای شرکت در دوره تابستانی مصمم هستید و مراحل اولیه را گذرانده اید ( در صورتی که  رزومه شما از طرف دانشگاه تائید شد) و به مرحله پرداخت هزینه ها رسیده اید، در صورتی که دوره ها نمایندگان داخلی نداشته باشند شما می بایست به شرکت های پرداخت مجازی معتبر مراجعه و پرداخت خود را انجام دهید و رسید پرداخت انجام شده را به سفارت خانه مربوطه ارائه کنید.

صدور ویزا و روادید کشور مقصد

زمانی که کار اپلای شما برای مدرسه تابستانیاروپا انجام شد می بایست فرآیند صدور ویزا را طی کنید.

سفارت برای صدور ویزای مدرسه تابستانی اروپا چه مدارکی را دریافت می کند؟

1- نامه تائیدیه یا پذیرش دوره تابستانی که بعد اپلای برای شما ارسال می گردد.

2- رسید پرداخت هزینه دوره تابستانه

3- bank statement: گواهی تمکن مالی ارزی

4- ترجمه رسمی شناسنامه و کارت شناسایی (کارت ملی) با اعتبار شش ماهه.

نکته مهم درباره صدور ویزا: البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که الزاماَ دریافت پذیرش از دانشگاه ها و مدارس اروپایی تضمینی را برای صدور ویزای چند هفته ای را فراهم نمیکند ولی دعوتنامه رسمی موسسات آموزش عالی بین المللی  مشکلی با صدور ویزا ندارند.

5- اقامت در کشور اروپایی جهت شرکت در دوره علمی

بعد از مرحله صدور روادید، نوبت به بررسی شرایط اقامتی می رسد و در همین راستا می بایست اطلاعات و موقعیت مکانی اقامتگاه (خوابگاه) را جویا شوید. زمانی که مکان انتخاب شده برای شما مشکلی را در بر داشت ( به طور مثال شلوغ بود و … ) می توانید با پرداخت هزینه بیشتر اتاق مجزایی را رزرو و دریافت نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

6- تقویت رزومه تحصیلی در دوره های تابستانه بین المللی

این دوره های بین المللی برای دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری یک فرصت خوب است که با شرکت در دوره ها و کنفرانس های معتبر بین المللی دانشگاه های برتر اروپا یک رزومه خوب برای خود بسازند. فرصت ارتباط با اساتید و چهره های علمی دانشگاه های معتبر برای شما این موقعیت را فراهم می کند که بورسیه ها و پوزیشن های موجود را به خوبی بررسی و اقدامات بعدی را ساده تر کنند.

7- دریافت توصیه نامه از اساتید و مسئولان علمی دوره های علمی

توصیه نامه های بین المللی برای فرآیند اپلای تحصیلی یک امتیاز مثبت به حساب می آید و شما می توانید از مسئولان و اساتید دوره، این توصیه نامه ها را برای شرکت در جمع های علمی آینده دریافت کنید.

8- بیمه معتبر در تهران

در صورتی که میخواهید در مدارس تابستانی 2019 اروپا شرکت کنید و کارهای اولیه آن را انجام داده اید حتما خودتان یا فرزندتان را به وسیله بیمه های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند بیمه کنید (به طور مثال بیمه 30 هزار یورویی و … )


مدرسه تابستانی تیمزولی

مدرسه تابستانه تیمز ولی انگلستان در سال 2019

مدارس تابستانی تیمز ولی با بیش از 45 سال سابقه آموزش دوره های علمی با کیفیت را در انگلستان برگزار می کند. این مدارس معتبر با مدارس معتبر شبانه روزی انگلیس همکاری میکند. روش های آموزشی در این مدارس از به روز ترین روش های علمی جهان است و جالب تر این است که تمامی دوره های علمی تمرکزشان فعالیت های دانشگاهی است و دانش آموزان می بایست در پایان دوره ها در آزمون های تنظیم شده شرکت کنند و گواهی نامه دوره را دریافت نمایند.

اساتید و مدرسین دوره های آموزشی تیمزولی با حساسیت و گذراندن چندین آزمون انتخاب می شوند. یکی از مهم ترین مواردی که ما برایمان اهمیت دارد آموزش زبان به شکل درست است و باید در نظر داشته باشیم که این مدرسه تابستانی دارای مجوز تدریس زبان انگلیسی از مجلس بریتانیا و مجمع زبان آموزان جوان انگلستان است.

ثبت نام در مدرسه تابستانی تیمزولی انگلیس

رنکینگ مدرسه تیمز ولی

بعد از بررسی های به عمل آمده مجلس انگلستان در فوریه 2018 که در نشریه El Gazette به چاپ رسید، مدرسه تابستانی تیمز ولی در میان دو مدرسه برتر در سطح انگلستان انتخاب شده است.

این مدرسه با سابقه و معروف به دلیل سطح آموزشی بالای آن هر سال میزبان بسیاری از دانش آموزان بین المللی از دیگر کشور های جهان است (کشورهای ایتالیا، چین، روسیه، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، عربستان سعودی، پرتغال، یونان، ترکیه، کره جنوبی و بسیاری از کشورهای دیگر مانند ایران).

به دلیل حضور دانش آموزان بومی انگلستان، دانش آموزان دیگر کشورها با افرادی که به صورت نیتیو و با لهجه بریتانیایی که بسیار مورد پسند است به بحث و کارهای روزانه می پردازند که سبب تقویت زبان انگیسی آنان می گردد. طبق آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه زبانشناسی، یکی از بهترین روش های آموزش زبان های خارجی، یادگیری آن در هنگام مشغولیت به فعالیت های مختلف و در زمانی است که توجه فرد به موضوعی به غیر از یادگیری زبان معطوف شده باشد. با توجه به حضور دانش آموزان هم سن و سال انگلیسی در این مدرسه همراه با دانش آموزان شرکت کننده از سایر کشورها، این امکان به خوبی در مدرسه تیمزولی فراهم می گردد.

مدارس همکار

مدارس تابستانی همکار در بهترین و مناسب ترین موقعیت­های جغرافیایی انگلستان قرار گرفته اند به طوری که دسترسی این مدارس به فرودگاه هیترو لندن و همچنین بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری عالی است. لیست این مدارس شامل موارد ذیل می­شود:

مدرسه سن جورج در اسکات

این مدرسه در سال 1877 تاسیس شد و یکی از اولین دانش آموزان آن وزیر جنگ انگلستان وینستون چرچیل بوده است. این مدرسه در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر اسکات واقع شده است و تنها 10 کیلومتر با قلعه ویندرز (محل زندگی خاندان سلطنتی) فاصله دارد. مدرسه سن جورج به تازگی جایزه مجله تاتلر را برای بهترین غذای توزیع شده در مدارس سطح انگلستان از آن خود کرده است.

کالج اپسوم (Epsom College)

مدرسه اپسوم در سال 1855 میلادی با حمایت خانواده سلطنتی انگلستان تاسیس شده است. این مدرسه در محدوده­ ای از مناظر زیبای طبیعی و در فاصله 15 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر اپسوم واقع شده است. شهر اپسوم در فاصله 22 کیلومتری از مرکز شهر لندن واقع است که تنها 45 دقیقه از ایستگاه قطار یا فرودگاه هیترو و گتویک فاصله دارد.

مدرسه سن ژان در لدرهد (St John’s School, Leatherhead)

یکی دیگر از انواع مدرسه تابستانی اروپا، مدرسه سن ژان در لدرهد ترکیبی از بناهای تاریخی و امکانات مدرن آموزشی را در اختیار دانش ­آموزانش قرار می ­دهد. این مدرسه در زمین­ ها و چمنزارهای زیبایی واقع شده است می­تواند تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما در فصل تابستان رقم بزند. لدرهد در 40 کیلومتری فرودگاه هیترو قرار گرفته است و حدود 45 دقیقه از لندن فاصله دارد. دانش آموزان این مدرسه در دو گروه سنی جونیور (8 تا 14 سال) و سینیور (14 تا 17 سال) قرار می گیرند و یک معلم ارشد به هر گروه سنی اختصاص می یابد.

مدرسه راگبی (Rugby School)

این مدرسه در سال 1567 میلادی تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین و شناخته ترین مدارس انگلستان است. در سال 1823، یکی از دانش آموزان این مدرسه به نام ویلیام وب الیس، یک توپ فوتبال را از زمین برداشت و شروع به دویدن کرد و منجر به خلق ارزش ورزش راگبی شد. مدرسه راگبی طی 50 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر لندن فاصله دارد. این مدرسه در نزدیکی شهر استراتفورد (محل زندگی ویلیام شکسپیر) قرار گرفته است.

دوره های آموزشی مدرسه تابستانی تیمز ولی

در تمامی مراکز مدرسه تابستانی تیمز ولی، دوره هایی طراحی شده است که دقت و روان صحبت کردن انگلیسی را در دانش آموزان افزایش می دهد. این دوره ها از معدود دوره های مکالمه انگلیسی در کشور انگلستان است که بر روی امتحانات کالج ترینیتی تمرکز یافته است. دانش آموزان مراکز اسکات، اپسوم و لدرهد 25 جلسه انگلیسی در هفته و در مدرسه راگبی به شکل فشرده تر 30 جلسه در هفته می گذرانند. یک امتحان پایان دوره که می تواند 2، 3 و یا 4 هفته باشد  برای دریافت مدرک زبان برگزار می­شود.

برای آمادگی در آزمون یک کتاب ترینیتی به هر دانش آموز داده می­شود. این کتاب توسط کارشناسان خبره ما طی بیش از نیم قرن تجربه تدوین شده است.

سه نوع کلاس انگلیسی مختلف در مدرسه راگبی به دانش آموزان ارائه می ­شود که عبارتند از:

الف) دوره فشرده زبان انگلیسی ترینیتی

ب) FCE دروه کمبریج

ج) IELTS

دوره ­های FCE و IELTS به شکل همزمان با دوره ترینیتی ارائه می­شود تا دانش آموزان بتوانند در برنامه­ های تفریحی بعد از ظهر و شب شرکت کنند. سرفصل­های تدریس شده در دوره­ ها بصورت مداوم بازنگری می ­شوند و ما در حال حاضر مشغول بروز رسانی محتوی ارائه شده در تابستان 2019 هستیم.

کارکنان و مسایل رفاهی مدرسه تابستانی تیمز ولی

به لطف تیم حرفه ­ای و متخصص تیمزولی، والدین می ­توانند با آرامش خاطر فرزندان خود را به دوره ای سودمند و آینده ساز بفرستند. نظرات دانش آموزانی که در دوره های گذشته این مدرسه در سال های پیش ثبت نام و شرکت کرده اند در سایت تیمزولی موجود است. هم چنین سابقه طولانی این مدرسه و شرکت هر ساله از کشورهای مختلف موید تداوم کیفیت و بروز رسانی دوره ها مطابق با نیازهای دانش آموزان در زمان حال است.

  • به طور میانگین، یک مراقب بزرگسال برای هر 5 دانش آموز اختصاص می­یابد که این مقدار 3 برابر استاندارد وضع شده توسط مجلس بریتانیا است.
  • رده سنی 85% کارکنان تیمز ولی 25 سال و بالاتر است. غالب کارکنان ارشد ما در طول سال در مدارس شبانه روزی انگلستان مشغول به کار هستند.
  • هر کدام از ساختما­های اسکان در هر مدرسه علاوه بر مسئولان معمولی دارای یک سرپرست هستند که مسئولیت رسیدگی به مسایل رفاهی، سلامتی و امنیت دانش آموزان را بر عهده دارد.
  • یک معلم به هر گروه 3 الی 14 نفره اختصاص می­یابد.

فعالیت ها و گردش های مدرسه تابستانی اروپا

دانش آموزان خود می­توانند برای بعد از ظهرشان از میان ورزش­ها و برنامه­ های متعدد تدارک دیده شده برای هر روز انتخاب کنند. به طور معمول 3 جلسه برای بعد از ظهر هر روز در نظر گرفته شده است که در آن ورزش­هایی همانند فوتبال، بسکتبال، تنیس، شنا، هنر و صنایع دستی، زومبا، یوگا، فناوری اطلاعات، آشپزی و موارد بسیار دیگر قابل انتخاب است.

در طول هر هفته دو گردش یک روزه و دیگری نصف روز برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. دانش آموزان در این گردش­ ها از مناطق آکسفورد، برایتون، باث، کمبریج و مناطق مختلف لندن بازدید خواهند کرد.

علاوه بر این دانش آموزان می توانند با پرداخت هزینه اضافی برای سفرهای روزانه اختیاری ثبت نام کنند.

آکادمی­های تخصصی

طیف گسترده ای از آکادمی­ های عصرگانه را در تیمز ولی ارائه می­ کنیم که دانش آموزان می توانند از آموزش ­های تخصصی در ورزش (در مدرسه اسکات) و هنر، فناوری و تنیس (در مدارس اپسوم و لدرهد) بهره مند شوند.

دوستان بومی انگلیسی

در هر کلاس یک دانش آموز بومی انگلیسی زبان حضور خواهد داشت که به سایر دانش آموزان در فرایند یادگیری کمک می­کند. این همچنین فرصت مناسبی برای آشنایی و دوستی با هم سن و سالان انگلیسی می­دهد. این دانش آموزان علاوه بر کلاس­ها در مراسم ناهار، فعالیت­ های عصرگاهی و نیز بعضی از سفرها همراه با سایر دانش آموزان شرکت خواهند کرد. این برنامه فرصتی ایده آل برای دانش آموزان ایجاد خواهد نمود تا به تمرین مکالمه انگلیسی با هم سن و سالان بومی خود در هنگام فعالیت­ های روزانه داشته باشند.

رفت و آمد

سرویس اختصاصی برای استقبال از دانش آموزان در فرودگاه بین المللی هیثرو لندن توسط اعضای تیمزولی تدارک دیده شده است. این سرویس­ های رفت و آمد، دانش آموزان را از فرودگاه به مرکز ثبت نام می­رساند. دانش آموزان همچنین در انتهای دوره با این سرویس­ ها شخصی به فرودگاه هیثرو رسانده می­ شوند. دانش آموزان با اسکورت تیمز ولی کلیه ملاحظات و ایمنی لازم مرحله دریافت بلیط، کارت پرواز و عبور از قسمت کنترل گذرنامه را پشت سر می­گذارند.

زمان بندی ورود و خروج سرویس ­های اختصاصی تیمز ولی به صورت زیر است.

روزهای ورود روزهای خروج

روزهای ورود روزهای خروج
ساعت 8:30 به فرودگاه هیثرو عزیمت ساعت 12:30 از فرودگاه هیثرو
ساعت 12:30 به هیثرو ساعت 16:00 از هیثرو
ساعت 15:30 به هیثرو ساعت 19:30 از هیثرو

سرویس­ های تاکسی با مجوز معتبر نیز در سایر زمان­ ها در دسترس دانش آموزان است. شرکت­های تاکسیرانی همگی دارای گواهی لازم برای سرویس ­دهی به کودکان و نوجوانان هستند.

لینک های مفید

برای آگاهی از تاریخ های مدرسه تابستانی تیمز ولی در سال 2019 و نیز شهریه هر دوره، هزینه ترانسفر و دریافت بروشور به این لینک مراجعه فرمایید. این مطالب هم چنین از وبسایت ما نیز قابل دسترسی هستند.

برای دسترسی به جزئیات کامل مدارس، دوره ها، فعالیت ها و گردش ها و نمونه منوی غذاها، اتاق خواب ها و برنامه های هفتگی لطفا به کتابچه راهنمای والدین مراجعه فرمایید

تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا از مدرسه را می توانید از این لینک دریافت کنید

username: tvss

password: vall3y

برای هر کدام از ویژگی های شاخص مورد ارائه، یک ویدیو تهیه شده است، که در این لینک قابل مشاهده هستند

کیفیت بالای امکانات در مدارس

کیفیت بالای تدریس و برنامه های گردشی

رفاه دانش آموزان و سرپرستی دقیق مدارس

مرجع

دیدگاه کاربران
  • ارتین نظری 4 مه 2020

    با سلام خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم واسه دوره تابستانی انگلستان کالج کی هست هزینش چقدره اگه میشه در مورد این دوره راهنمایی کنید

    • با سلام
      ابتدا فرم ثبت نام رو پر کنید و برای هماهنگی با شماره مشاور تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *