0

رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان در رده بندی QS

رای دهید

لیست دانشگاه های برتر جهان

1000 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی QS

در این بخش جدیدترین گزارش دانشگاه های برتر جهان در سال 2019 در معتبرترین رده بندی در سطح بین الملل یعنی رده بندی دانشگاهی QS را می توانید مشاهده کنید که باز هم 10 دانشگاه نام آشنا برتر را در ابتدای این جدول مشاهده می کنید.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

10 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی QS سال 2019

همان طور که انتظارش می رفت باز هم دانشگاه های آمریکایی رتبه های اول دنیا را در میان دانشگاه های برتر جهان رو به خودش اختصاص داده است. 5 دانشگاه از 10 دانشگاه اول را دانشگاه های آمریکایی کسب کرده اند ( دانشگاه ماساچوست (MIT) رتبه اول جهان، دانشگاه استنفورد رتبه دوم جهان، دانشگاه هاروارد رتبه سوم جهان، دانشگاه کالیفرنیا رتبه چهارم جهان و دانشگاه شیکاگو در رده نهم جهانی قرار گرفته است).

دومین سردمدار علمی جهان، کشور انگلستان است که 4 دانشگاه معروف آن بازهم در 10 دانشگاه اول دنیا قرار گرفته اند که آرزوی بسیاری از دانشجویان در سرتاسر جهان، درس خواندن در این دانشگاه ها می باشد (دانشگاه آکسفورد رتبه 5 بهترین دانشگاه های جهان، دانشگاه کمبریج رتبه 6 جهان، دانشگاه ایمپریال کالج لندن رتبه 8 جهانی و داشنگاه کالج لندن در رتبه دهم جهانی قرار دارد).

مؤسسه فناوری فدرال زوریخ سوئیس در رده هفتم جهان قرار گرفته است که تا الان 21 نوبلیست داشته است.

لینک سایت مرجع

QS world university rankings 2019

با توجه به رتبه های دانشگاه های برتر جهان می توانید از مقاله بورسیه های تحصیلی 2019 برای کشورهای در حال توسعه اقدام به اخذ بورسیه کنید.

نوشتن sop | نمونه انگیزه نامه | ریکامندیشن | ویرایش رزومه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *