0

معرفی سایت های کاربردی و معتبر برای تحصیل و زندگی در اتریش

رای دهید

تحصیل در اتریش

چندین پورتال مسکن آنلاین وجود دارد که در جستجو برای جایی برای زندگی کمک می کند. در اینجا می توان مجموعه ای از وب سایت هایی را پیدا کرد که برای سکونت در اتریش کمک کننده باشد:

در این پرتال مبادلات خانه ، هزینه اجاره به طور معمول به عنوان (Nettomiete)” اجاره خالص” داده می شود. Nettomiete شامل تنها هزینه هایی است که برای محل اقامت قابل پرداخت است. مبلغ واقعی که توسط مستاجر به صاحبخانه پرداخت می شود «Bruttomiete» نامیده می شود – «اجاره ناخالص / کل». “Bruttomiete” شامل، به عنوان مثال، نرخ آب و دفع زباله و سایر هزینه های دیگر مورد نیاز برای نگهداری ملک.

حتما بخونید: زندگی و تحصیل در اتریش

برای دانشجویان گزینه های مختلفی برای اقامت وجود دارد: ارزان ترین ها معمولا در یک خوابگاه دانشجویی یا در خانه مشترک با دانشجویان دیگر است

خوابگاه دانشجویی ساده ترین راه برای دیدار با افراد جدید و یادگیری زبان است. که هزینه آن بین 200 تا 400 یورو است.

http://www.studium.at http:// www.studentenheime.eu

زندگی در یک آپارتمان مشترک (WG)

زندگی در آپارتمان مشترک در میان دانشجو اتریشی بسیار محبوب است. هر اتاق هم اتاقی مخصوص خود را دارد، در حالی که حمام و آشپزخانه مشترک هستند. اجاره برای یک اتاق در WG بین 150 تا 300 یورو است.

برای یافتن WG می توان از سایت های زیر استفاده کرد:

http://www.wgzimmer.at http:// www.easywg.at http:// www.wg-klick.at http:// www.olx.at اگر میخواهید در یک آپارتمان مجزاد زندگی کنید، باید قبل از شروع دوره، اقدام کرد. هزینه ها بسته به اندازه، استاندارد و مکان متفاوت است.

مقله مفید و خواندنی: معرفی دانشگاه وین اتریش

سایت هایی مفید برای پیدا کردن آپارتمان در اتریش

نام نویسی در سرویس ثبت نام ساکنین

هرکسی که اقامت در اتریش را قبول می کند، موظف است تا مجوز ثبت نام ساکنین را داشته باشد. برای ثبت نام، نیاز به فرم ثبت نام می باشد که برای دانلود در دسترس است

فرم ثبت نام دانلود: www.help.gv.at

تلفن و اینترنت، تلفن همراه در اتریش

اتصالات تلفن و اینترنت اغلب از همان ارائه دهنده سرویس در دسترس هستند. در پایین، لینک های مفید در مورد این را خواهید دید:

http://geizhals.at http:// www.handy-tarifvergleich.net http:// www.wieistmeineip.at

سایت های مخصوص کاریابی کشور اتریش

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا که می خواهند در اتریش کار کنند، به عنوان یک قاعده نیازی به اجازه کار ندارند. استثنا در این مورد قوانین انتقالی برای کشورهای عضو جدید اتحادیه اروپا رومانی و بلغارستان است.

مهاجران کشورهای ثالث از سوی دیگر نیازمند اقامت دائم – EC، یک کارت قرمز- سفید – قرمز و یا گواهی محل سکونت هستند. یکی از این عناوین به طور معمول اجازه می دهد تا دارنده به اشتغال بدون نیازهای بیشتربپردازد. هر کس بدون چنین اجازه اقامت نیاز به مجوز تحت قانون اشتغال بیگانگان برای مشارکت در اشتغال در اتریش است.

خدمات اشتغال اتریش: http://www.ams.at http://www.berufsanerkennung.at: Professional recognition in Austria کارت Red-White-Red Card: www.migration.gv.at

فرصت های شغلی در اتریش:

http://www.karriere.at http:// www.jobkralle.at http:// www.jobisjob.at http:// www.simplyhired.at http:// www.jobabc.at

سایت هایی مناسب برای پیش نویس یک CV خوب:

http://www1.arbeiterkammer.at http:// http://bewerbung.careesma.at http:// http://karriere-journal.monster.at

Europass

Europass یک سرویس رایگان اتحادیه اروپا است، و برای حمایت از تحرک در اروپا طراحی شده است. اسناد استاندارد Europass که در دسترس هستند عبارتند از:

Europass Curriculum Vitae, Europass Language Passport, Europass Certificate Supplements Europass Mobility and Europass Diploma Supplement

درباره Europass

http:// www.europass-info.de

تحصیل در اتریش

زبان آموزش در اکثر دوره های اتریش آلمانی است. دانش پیشین آلمانی در سطح B2 در چارچوب مشترک اروپایی برای مرجع زبان ها فرض شده است. یکی از آزمونهای زیر می توان به شناخت دقیق آلمانی ها اشاره کرد:

دیپلم زبان اتریش – B2 موسسه گوته: گواهی مؤسسه تا سطح B2 آزمون آلمانی به عنوان یک زبان خارجی (TestDaF) – حداقل سطح 4 بعضی از آزمون های شناخته شده دیگر.

هزینه تحصیل در اتریش

هزینه تحصیل در اتریش متوسط اروپا ​​است که در حدود 800 یورو در ماه است. برای تحصیل در اتریش باید هزینه های زیر را حساب کرد:

هزینه شهریه سایر هزینه های مرتبط هزینه بیمه درمانی هزینه های عمومی

هزینه شهریه تحصیلی در اتریش

در اتریش، دانشجویانی که دوره آزمایشی را گذرانده اند (حداقل دوره تحصیلات و دو ترم اضافی) هزینه تحصیل را پرداخت می کنند و یا به دلیل ملیتشان مسئولیت پرداخت را دارند. دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی از پرداخت هزینه تحصیل معاف هستند.

سایر هزینه های مرتبط: دانشجویان باید هزینه های دیگر را در طول مطالعات خود انتظار داشته باشند، از قبیل هزینه خرید کتاب، پرداخت هزینه های سفر و یا تجهیزات کامپیوتری.

بیمه درمانی: بیمه درمانی برای تمدید مجوز اقامت در اتریش است ضروری است. اگر شرایط بیمه بهداشتی دانشجویان را خشنود نکند، می توانند از بیمه شخصی گران قیمت تر بگیرند.

 

[vc_row][vc_column][scrolling_box display=”category” category=”445″ hc_title=”” count=”4″][/vc_column][/vc_row]

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

دیدگاه کاربران
  • مجله مهاجرت 20 مارس 2023

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد هزینه تحصیل در اتریش میشه راهنمایی بفرمایید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *