0

فرصت پسا دکتری نظریه آماری سیستم بیولوژی دانشگاه کمبریج

رای دهید

فرصت پسا دکتری دانشگاه کمبریج در زمینه نظریه آماری سیستم های بیولوژی

Post-Doctoral Research Associate in the Statistical Theory of Biological Systems

 دانشگاه کمبریج از متقاضیان برای فرصت پسا دکتری دعوت می کند تا روش های نظری را برای مطالعه دینامیک های سلول های جمعی بافت های بیولوژیکی را توسعه دهند. این موقعیت، توسط کمک های مالی از انجمن سلطنتی پشتیبانی می شود و وابسته به گروه تحقیقاتی پروفسور بنجامین دی سیمونز ( Prof. Benjamin D. Simons) می باشد و در تعامل با دپارتمان ریاضی کاربردی و فیزیک نظری و Wellcome Trust-Cancer Research UK Gurdon Institute خواهد بود.

یکی از ویژگی های تحقیق گروه، توسعه همکاری نزدیک و انفعالی با آزمایشگاه های زیست شناسی در داخل و خارج از کمبریج است.  این موقعیت برای متقاضی که تجربه در گسترش روش هایی در فیزیک آماری غیر تعادلی دارد، سیستم های دینامیکی و یا فیزیک مواد نرم  در جهت استفاده از چنین رویکردهایی برایسیستم های بیولوژیک دارد، مناسب خواهد بود.

  • وظایف شامل توسعه و اجرای اهداف پژوهشی، طرح ها و پروژه های فردی و همکاری است. از آنها ممکن است خواسته شود که در نظارت بر پروژه های دانشجویی، توسعه مهارت های تحقیق دانشجویی، ارائه آموزش یا برنامه ریزی / ارائه سمینارهای مربوط به ناحیه تحقیقاتی مشارکت کنند.
  • اطلاعات بیشتر در مورد علایق تحقیق گروه می توانید با به وب سایت گروه http://www.tcm.phy.cam.ac.uk/~bds10/ مراجعه کنید.
  • سوالات غیر رسمی در مورد موقعیت ممکن را نیز می توان به آدرس LE18063@maths.cam.ac.uk ایمیل کرد.
  • شما باید یک رزومه کامل، لیست نشریات و یک پیشنهاده یا پروپوزال کلی برای تحقیق که بیش از دو صفحه نباشد و همراه با جزئیات تماس دو داور علمی را ارسال کنید.

تاریخ شروع از 1 سپتامبر 2019 آغاز می شود.

مدت زمان ثابت: حقوق و دستمزد این پست در مدت 2 سال در اختیار شما قرار می گیرد و در محدوده £ 32،236 – £ 39،609 بسته به تجربه تحقیق قبلی وجود دارد.

تاریخ بسته شدن این موقعیت 8 مارس 2019 است.

 

Deadline: March 08, 2019

Apply Link:http://tinyurl.com/y9qtu5zc

[news_box style=”2″ display=”category” category=”392″ hc_title=””]

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *