0

ایجاد دو مسیر مهاجرتی جدید برای فارغ التحصیلان در استان منیتوبا کانادا

رای دهید

راهنمای فارغ التحصیلان در استان منیتوبا کانادا

استان منیتوبا از دو مسیر مهاجرتی برای مهاجرت سریع فارغ التحصیلان خارجی از دانشگاه های این استان رونمایی کرده است.

این دو مسیر عبارت اند از مسیر کارآفرینی دانشجوی بین المللی ( International Student Entrepreneur Pathway ) و مسیر کارآموزی فارغ التحصیل ( Graduate Internship Pathway. MPNP ) به استان منیتوبا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی کاندید مهاجرت را برای اقامت دائم انتخاب کند.

برنامه کاندید استانی که اتفاق از محبوبیت برخوردار است از سال 1998 که ایجاد شده است تا کنون از بیش از 130 هزار تازه وارد استقبال کرده است.

پیشنهاد مطالعه: رتبه بندی دانشگاه های کانادا بر اساس اشتغال به کار دانش آموختگان در سال ۲۰۱۹

دو مسیر مهاجرتی جدید برای فارغ التحصیلان در استان منیتوبا کانادا

1- مسیر کارآفرینی دانشجوی بین المللی

مسیر کارآفرینی دانشجوی بین المللی برای فارغ التحصیلان بین المللی است که در یکی از موسسات آموزش عالی منیتوبا حداقل یک دوره ی دو ساله را گذرانده اند و می خواهند در منیتوبا کسب و کار و فعالیت خود را راه اندازی کنند.

به گفته ی دولت منیتوبا افرادی که در مسیر کارآفرینی دانشجوی بین المللی انتخاب می شوند یک ویزای کار موقت را به عنوان بخشی از برنامه پایلوت دو ساله دریافت می کنند.

حتما بخونید: مقاطع تحصیل در کانادا

2- مسیر کارآموزی فارغ التحصیل

مسیر کارآموزی فارغ التحصیل هم برای آن دسته از دانشجویان بین المللی است که ظرف سه سال گذشته در یکی از دانشگاه های استان منیتوبا کارشناسی ارشد یا دکترای خود را گرفته اند و کارآموز واجد شرایط هستند.

کاندیداهایی که دوره ی فوق دیپلم یا Elevate internship را که توسط Mitacs ارائه می شود گذرانده اند نیز می توانند چه با پیشنهاد کاری چه بی پیشنهاد کاری در استان منیتوبا تقاضا ارائه کنند؛ Mitacs یک سازمان غیرانتفاعی است که دانشگاه ها و صنایع سراسر کانادا و جهان را با شرکت ها و صنایع واجد شرایط مرتبط می کند.

مقالات مرتبط: اکسپرس انتری کانادا چیست؟

گفته های وزیر آموزش درباره قوانین مهاجرت جدید منیتوبا کانادا

وزیر آموزش منیتوبا گفته است: هر دو مسیر برای جذب و نگه داشتن کارآفرینان و نوآوران با استعداد از سراسر جهان راه اندازی شده اند. دانشجویان بین المللی ایده های جدید، ارتباطات جهانی و روحیه کارآفرینی را به استان ما می آورند و وقتی برای خودشان فرصت خلق می کنند، منیتوبا رقابتی تر و نوآورانه تر می شود.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *