0

ساخت پروفایل لینکدین برای اپلای

روند ثبت سفارش ساخت پروفایل لینکدین

  1. اطلاعات خود را در فرم ساخت پروفایل لینکدین زیر وارد کرده و ارسال کنید.
  2. تماس کارشناس مجموعه همیاراپلای با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
  3. هزینه را واریز میکنید (قبل از پرداخت کامل، شرایط شما بررسی میشود)
  4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان نگارنده و شما میشود.
  5. پرسشنامه ای در قالب word به شما ارائه می شود که آن را پر کرده و برای ما ارسال می کنید (در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر دریافت خواهید کرد.)
  6. نگارش اختصاصی و حرفه ای و طراحی لینکداین شما توسط کارشناسان مجموعه همیاراپلای
  7. امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان (حداکثر ظرف 10 روز پس از دریافت خدمات)

پیگیری های لازم برای ساخت پروفایل لینکدین، بعد از تکمیل ثبت سفارش از طریق کارشناس همیاراپلای انجام میشود و ساختار اطلاعات بر اساس مقصد و هدف شما چیده میشود.

پکیج های ساخت پروفایل لینکداین

ساخت پروفایل لینکدین

فرم سفارش ساخت پروفایل لینکداین


سوالات متداول در پروسیه ساخت پروفایل لینکداین

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. ضمنا گوگل اسکولار ما از نظر علمی قابلیت بررسی دارد. وبسایت همیاراپلای از سال 94 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینکداین: ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک گوگل اسکولار: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیاراپلای در تلگرام

پرسشنامه فارسی برای هر کدام از نامه ها را میتوانید به سادگی پر نمائید تا کارشناس شما بر اساس اطلاعات تکمیل شده تدوین کنید. دقت کنید که اگر دانشگاه مقصد شما مشخص شده باشد میتواند نگارش را هدفمند و سودمندتر نماید چون هر دانشگاهی احتمال فرمت خاص خود را داشته باشد. البته بسیاری از دانشجویان این بخش را کلی پیش میروند و با تغییراتی برای دانشگاه های مختلف ارسال میکنند ولی بهتر است این بخش نیز شفاف شود.

ابتدا شما پرسشنامه را پر میکنید و بعد از آن پروسه نگارش استارت میخورد. دقت کنید پکیج های بالا بر اساس زمانبندی تقسیم بندی شده اند و در این بخش دقت نمائید.

بله، بعد از واریز، یک اشتراک به همراه کارشناس و تیم خدمات برای شما تشکیل میشود و شما میتوانید بدون استرس در مدت زمان مشخص شده برای نگارش نامه مکاتباتی خود

☑️ پیشنهاد مطالعه: ویرایش sop


نکات ساخت پروفایل لینکداین جهت اپلای تحصیلی و کاری

1. یک عکس نمایه عالی برای ساخت پروفایل لینکدین آپلود کنید

اول؟ یک عکس پروفایل عالی آپلود کنید به گفته جین دیهان، مدیر ارشد بازاریابی محتوا در لینکدین، عکس نمایه شما باید جدید باشد، شبیه شما باشد و چهره شما باید حدود 60 درصد از فضای کل را اشغال کند. هدف در اینجا این است که به نظر برسید که به طور معمول به محل کار خود نگاه می کنید، و به نوبه خود شناسایی شما را از روی عکس نمایه برای مخاطبین احتمالی که ممکن است فقط به صورت مجازی با شما ملاقات کرده باشند، آسان تر می کند.

2. ضمایر خود را اضافه کنید

ضمایر بخش مهمی از اکوسیستم کار از راه دور و حضوری هستند و با اضافه کردن آنها در جلو می توانید بعداً از هر گونه ناهنجاری جلوگیری کنید. چه او باشد، چه او، چه آنها یا ترکیب دیگری که به بهترین وجه با هویت شما سازگار است، از جمله ضمایر شما، همیشه ارزش آن را در پروفایل لینکدین شما دارد.

3. یک عکس پس زمینه تنظیم کنید

همراه با عکس نمایه خود، می‌توانید یک عکس پس‌زمینه وسیع‌تر نیز تنظیم کنید که کمی بیشتر درباره شما به نمایش بگذارد. در اینجا، مهم نیست که شما (یا صورتتان) در عکس باشید، بلکه می‌خواهید آن را چیزی بسازید که به یاد ماندنی باشد و به بازدیدکنندگان بیشتر درباره شما به عنوان یک شخص بگوید. برای مثال، اگر شما یک فریلنسر هستید که از خانه کار می‌کنید، ممکن است تصویری از خود را در محل کار خود در محل کار خود قرار دهید. در همین حال، اگر یک مربی حرفه ای تناسب اندام هستید، ممکن است یک عکس اکشن از خود در باشگاه انتخاب کنید.

4. یک تیتر عالی ایجاد کنید

عنوان شما همچنین می تواند به افزایش تاثیر نمایه شما کمک کند. در حالی که این توصیف کوتاه اغلب برای عناوین شغلی استفاده می‌شود، می‌توانید با افزودن کمی جزئیات بیشتر در مورد نقش فعلی‌تان، معنای آن برای شما یا آنچه که انجام داده‌اید، یک قدم جلوتر بروید.

خلاق و پرشور و نتیجه‌محور که به برندها کمک می‌کند خارج از چارچوب فکر کنند.»

5. کلیدواژه ها را برش دهید

این نوع جملات خود تبلیغاتی در لینکدین رایج هستند، اما در نهایت سطحی هستند. پر از واژه‌های زمزمه‌ای و اصطلاحات تخصصی، آن‌ها هیچ بینش واقعی در مورد دستاوردها یا ارتباطات حرفه‌ای شما ارائه نمی‌دهند – در عوض، آنها یک بازخوانی کلی از اصطلاحاتی هستند که استخدام‌کنندگان قبلا صدها بار دیده‌اند. بهترین شرط؟ کلمات کلیدی را قطع کنید. در عوض، در مورد دستاوردهای خود واضح و مشخص باشید.

6. داستان خود را بگویید

شما داستانی برای گفتن دارید و خلاصه لینکدین شما به شما امکان می دهد هر طور که می خواهید آن را بگویید. و در حالی که برخی از متخصصان به سادگی از آن به عنوان راهی برای فهرست کردن عناوین شغلی اخیر یا با ارزش ترین مهارت های خود استفاده می کنند، این پتانسیل به عنوان راهی برای ارتباط با کارفرمایان و همکاران بالقوه با ارائه اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه کسی هستید – چه چیزی شما را به شغل فعلی خود سوق داده است، دارد. . چرا؟ بعدش دنبال چی هستی؟

7. نمایه خود را همگام کنید

همچنین ارزش همگام سازی نمایه خود را با دفترچه آدرس ایمیل خود دارد – البته اگر از آدرس ایمیل کاری اختصاص داده شده خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که مجوز شرکت را دریافت کرده اید. با تجهیز به این داده‌های ایمیل، LinkedIn می‌تواند ارتباطاتی را توصیه کند که ممکن است علایق مشابهی داشته باشند یا مهارت‌های شما را تأیید کنند، و از آنجایی که شما می‌توانید همه اتصالات را بررسی کنید، همیشه کنترل افرادی که با آنها تماس گرفته می‌شوند را در دست دارید.

8. مهارت های خود را برجسته کنید

یکی از مهم ترین بخش های پروفایل لینکدین، لیست مهارت های شماست. این پلتفرم جستجو و انتخاب مهارت‌هایی را که با تجربه و تخصص شما مطابقت دارند آسان می‌کند، اما این امر با یک کلمه احتیاط همراه است: تعداد بسیار زیاد مهارت‌های موجود در لینکدین باعث می‌شود که به راحتی از مرزها عبور کنید و نمایه خود را با استعدادهایی که فقط به صورت مماس هستند غرق کنید. مربوط به کار فعلی یا آینده در حالی که برجسته کردن مهارت های خود بسیار مهم است، مطمئن شوید که آنها مرتبط هستند.

9. محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارید

در مورد ارتباط، پروفایل ها در خلاء وجود ندارند. در نتیجه، ارزش به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط، مانند پست‌های رهبری فکری که خودتان ایجاد کرده‌اید یا پست‌هایی از تأثیرگذاران صنعت به عنوان بخشی از صفحه نمایه‌تان است. اگر ارتباطات بالقوه محتوای عالی نمایه شما را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید، احتمال بازگشت آنها بیشتر است.

10. در ارتباط باشید

همچنین ایده خوبی است که پس از راه‌اندازی نمایه خود در ارتباط بمانید. حداقل 15 دقیقه در هفته توقف کنید تا ببینید چه چیزی را از دست داده اید، در مورد داستان های مرتبط نظر بدهید و به هر پیامی پاسخ دهید.

11. مطالب جدید ارسال کنید

به زبان ساده؟ در حالی که ساخت پروفایل لینکدین و یک پروفایل قوی لینکدین یک شروع عالی است، برای انجام آن در طول زمان نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد.

اگرچه لینکدین به طور مشخص با سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر متفاوت است، اما همچنان به به‌روزرسانی‌های محتوا برای تازه و جالب نگه داشتن مطالب متکی است. در نتیجه، ارزش پست کردن محتوای جدید را دارد – یا مطالبی که خودتان برای مصرف عمومی ایجاد کرده‌اید یا کارهای دیگر رهبران صنعت خود که به نظر شما جالب است.

12. عمومی شوید

اگر می‌خواهید ارتباطات شما را پیدا کنند و استخدام‌کنندگان شما را ردیابی کنند، باید نمایه خود را عمومی کنید. این یک فرآیند آسان است: به صفحه لینکدین خود بروید و روی دکمه «من» در زیر عکس نمایه خود در بالای صفحه کلیک کنید، سپس «مشاهده نمایه» را انتخاب کنید. اکنون، گزینه ای برای ویرایش نمایه عمومی و URL خواهید دید – این گزینه را انتخاب کنید و می توانید وضعیت نمایه عمومی خود را روشن و خاموش کنید و کنترل کنید که چه کسی می تواند تصویر نمایه شما را ببیند.

13. مکان خود را به روز نگه دارید

همچنین ارزش آن را دارد که موقعیت مکانی خود را به‌روز نگه دارید تا به ارتباطات و استخدام‌کنندگان کمک کنید راحت‌تر شما را پیدا کنند. به عنوان مثال، فرض کنید نام شما جان اسمیت است و شما یک توسعه دهنده نرم افزار در هیوستون، تگزاس هستید. وقتی استخدام‌کنندگان به دنبال استعدادهای جدید می‌گردند، مکان یک عامل کلیدی است – از جمله موقعیت مکانی شما به شرکت‌ها کمک می‌کند تا جستجوی خود را سریع‌تر محدود کنند و شانس شما را برای دریافت پیام افزایش دهد.

14. یک URL سفارشی دریافت کنید

در حالی که در صفحه ویرایش نمایه و URL ساخت پروفایل لینکدین هستید، ارزش آن را دارد که URL خود را سفارشی کنید تا پیدا کردن نمایه خود را آسان تر کنید. هنگامی که به لینکدین می‌پیوندید، معمولاً یک URL به شما اختصاص داده می‌شود که شامل بخش‌هایی از نام و نام خانوادگی شما به همراه یک رشته تصادفی از اعداد است. در صورت امکان، اعداد را حذف کنید و آدرس اینترنتی خود را نام و نام خانوادگی کامل خود قرار دهید. اگر چنین شد، یک حرف اول وسط یا صنعتی که در آن کار می کنید اضافه کنید.

15. اطلاعات تماس خود را به روز کنید

اگر اطلاعات تماس شما در ساخت پروفایل لینکدین قدیمی است، ممکن است فرصت ها را از دست بدهید. در حالی که برخی از استخدام‌کنندگان و اتصالات از پلتفرم پیام‌رسان LinkedIn داخلی استفاده می‌کنند، برخی دیگر ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی را ترجیح می‌دهند. با به روز نگه داشتن اطلاعات خود، شانس برقراری ارتباط را افزایش می دهید.

16. درخواست توصیه ها

اگرچه تأیید مهارت‌ها برای برجسته کردن زمینه‌های تخصصی شما عالی هستند، توصیه‌ها با یک گواهی شخصی درباره زمان صرف شده برای کار با یکدیگر، پروژه‌های تکمیل‌شده یا مهارت‌های توسعه‌یافته، همه چیز را به سطح بعدی می‌برد. برای دریافت توصیه هایی که به نقش فعلی شما – یا هدف شغلی بعدی شما مرتبط است، با مخاطبین نزدیک تماس بگیرید.

17. علایق خود را دنبال کنید

لینکدین به طیف عظیمی از متخصصان با علایق بی‌شماری خدمت می‌کند، به این معنی که چیزی برای همه وجود دارد. برای اطمینان از اینکه هم با پلتفرم به طور کلی درگیر هستید و هم با افراد مناسب برای اهداف شغلی و برند خود در ارتباط هستید، ارزش دارد افرادی را پیدا کنید که دارای علایق مشترک هستند. حتی اگر مستقیماً با نقش شغلی یا موقعیت‌های احتمالی شما همخوانی نداشته باشند، پرورش یک پایه علاقه گسترده می‌تواند به افزایش تأثیر پروفایل شما کمک کند.

18. خدمات خود را مورد توجه قرار دهید

شاید شما یک نویسنده آزاد، توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا استاد بازاریابی باشید. شاید گواهینامه های تخصصی یا آموزش هایی داشته باشید که شما را از سایرین متمایز می کند. نمایه لینکدین شما مکانی عالی برای برجسته کردن این خدمات است و به مردم اجازه می دهد بدانند که شما چیزی بیش از شغل خود هستید – شما فردی با استعداد، جالب و آگاه هستید که برای هر نقشی ارزش قابل توجهی به همراه دارد.

19. دعوت های خود را سفارشی کنید

در حالی که بسیاری از اتصالات به صورت ارگانیک در لینکدین اتفاق می‌افتند، موقعیت‌هایی پیش می‌آید که می‌خواهید با آنها تماس بگیرید و ارتباطات خاصی ایجاد کنید. با این حال، برای اینکه این کار موثر باشد، باید یک دعوت سفارشی ایجاد کنید که یک عکس فوری از نکات برجسته نمایه شما – که هستید، چه کاری انجام می‌دهید و چرا اهمیت دارد – به همراه یک پیام شخصی در مورد اینکه چرا این ارتباط برای شما اهمیت دارد، ارائه می‌کند. با تعداد بسیار زیاد کاربران و درخواست‌های بسیار، مهم است که از بین مردم متمایز شوید.

20. شبکه خود را مدیریت کنید

شبکه های در ساخت پروفایل لینکدین بزرگ عالی هستند. با این حال، شبکه‌هایی که خیلی بزرگ هستند، می‌توانند تمرکز را از هدف اصلی نمایه شما دور کنند: ارتباط با افراد همفکر و ماهر برای گسترش تأثیر صنعت خود و به طور بالقوه پیشرفت شغلی شما. نتیجه؟ اطمینان حاصل کنید که گاهی اوقات شبکه خود را مدیریت می کنید تا نمایه شما با اهداف شما هماهنگ باشد.

21. بهبودهای منظم را انجام دهید

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت؟ اجازه ندهید نمایه شما برای مدت طولانی بیکار بماند. علاوه بر تعامل منظم با سایت برای ایجاد پست های جدید و تعامل با ارتباطات جدید، ایده خوبی است که به طور منظم نمایه خود را با اطلاعات جدید در مورد شغل فعلی یا وضعیت جویای کار، مهارت های جدیدی که به دست آورده اید یا پروژه های خود به روز کنید. تکمیل کرده ام این نه تنها ثبات را نشان می دهد، بلکه نشان می دهد که شما به رشد و یادگیری ادامه می دهید.

 

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش ریسرچ پروپوزال