0

سفارش نگارش sop + ویرایش sop

ویرایش sop

روند ثبت سفارش نگارش sop یا ویرایش sop

  1. اطلاعات خود را در فرم ویرایش sop زیر وارد کرده و ارسال کنید.
  2. تماس کارشناس مجموعه همیاراپلای با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
  3. هزینه را واریز میکنید (قبل از پرداخت کامل، شرایط شما بررسی میشود)
  4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان نگارنده و شما میشود.
  5. پرسشنامه ای در قالب word به شما ارائه می شود که آن را پر کرده و برای ما ارسال می کنید (در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر دریافت خواهید کرد.)
  6. نگارش اختصاصی و حرفه ای نامه مکاتباتی شما توسط کارشناسان مجموعه همیاراپلای
  7. امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان بر اساس انتخاب پکیج (حداکثر ظرف 10 روز پس از دریافت خدمات)

پیگیری های لازم برای نگارش اختصاصی نامه مکاتباتی شما، بعد از تکمیل ثبت سفارش از طریق کارشناس همیاراپلای انجام میشود و ساختار اطلاعات بر اساس مقصد و هدف شما چیده میشود.

ویرایش sop

فرم سفارش نگارش انگیزه نامه تحصیلی


سوالات متداول در پروسه نگارش SOP - انگیزه نامه

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. ضمنا گوگل اسکولار ما از نظر علمی قابلیت بررسی دارد. وبسایت همیاراپلای از سال 94 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینکداین: ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک گوگل اسکولار: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیاراپلای در تلگرام

پرسشنامه فارسی برای هر کدام از نامه ها را میتوانید به سادگی پر نمائید تا کارشناس شما بر اساس اطلاعات تکمیل شده تدوین کنید. دقت کنید که اگر دانشگاه مقصد شما مشخص شده باشد میتواند نگارش را هدفمند و سودمندتر نماید چون هر دانشگاهی احتمال فرمت خاص خود را داشته باشد. البته بسیاری از دانشجویان این بخش را کلی پیش میروند و با تغییراتی برای دانشگاه های مختلف ارسال میکنند ولی بهتر است این بخش نیز شفاف شود.

ابتدا شما پرسشنامه را پر میکنید و بعد از آن پروسه نگارش استارت میخورد. دقت کنید پکیج های بالا بر اساس زمانبندی تقسیم بندی شده اند و در این بخش دقت نمائید.

بله، بعد از واریز، یک اشتراک به همراه کارشناس و تیم خدمات برای شما تشکیل میشود و شما میتوانید بدون استرس در مدت زمان مشخص شده برای نگارش نامه مکاتباتی خود

نوشتن sop

ویرایش sop | انگیزه نامه یا SOP سندی یک تا دو صفحه ای است که برای توصیف شما به عنوان یک کاندیدای مناسب برای یک موقعیت تحصیلی یا کاری استفاده می شود که معمولاً به رزومه شما پیوست می شود.

یعنی انگیزه نامه که به Motivation Letter یا Statement of Purpose معروف است، متنی است که توسط متقاضی پذیرش در یک دانشگاه یا فرصت شغلی نگارش شده و در آن سعی می‌ شود که هیئت پذیرش براساس نوشته‌ های موجود در آن، تحت تاثیر قرار بگیرد و متقاعد شود که نویسنده انگیزه نامه(یعنی شما)، فردی مناسب برای آن پوزیشن تحصیلی یا کاری می ‌باشد. بنابراین هیچ جای شکی وجود ندارد که انگیزه نامه یکی از مهم‌ترین بخش‌ ها برای اپلای محسوب می‌شود. به ویژه زمانی که خواهان بورسیه تحصیلی هستید و یا سعی دارید تا فلوشیپ یا گرنتی را برای تحصیل خود برنده شوید، انگیزه نامه SOP اهمیت دو چندانی پیدا خواهد کرد.

یکی از دلایلی که هموار در نوشتن انگیزه نامه تاکید داریم، ناآشنایی دانشجویان ایرانی با این مقوله است. زیرا فرایند اخذ پذیرش تحصیلی در ایران بر پایه کنکور سراسری وضع شده است و نگارش انگیزه نامه در بین دانشجویان مرسوم نیست. این در حالی است که در دانشگاه های سراسر دنیا مانند آمریکا، کانادا و اتحادیه اروپا؛ اساتید و کمیته پذیرش می خواهند آگاهی یابند که چرا تصمیم دارید چند سال از بهترین سال های زندگی خود را صرف رشته مورد نظرتان کنید. از این رو است که گاهی افراد انگیزه نامه SOP را با اسناد دیگری مانند کاولتر و بیانیه شخصی اشتباه می گیرند، در صورتی که نباید انگیزه نامه را با کاورلتر اشتباه گرفت.

هدف کاورلتر مشخص کردن و مطابقت اطلاعات خاص رزومه با پوزیشن مورد نظر است و همچنین برای چاپ کردن یک مقاله در یک ژورنال نیز کاربرد دارد. بطور کلی کاورلتر به نوعی معرفی رزومه شما برای یک پوزیشن است اما یک انگیزه نامه SOP به عنوان چشم اندازه ها و اهداف برای پذیرش در یک موقعیت نوشته می شود. به همین خاطر است که تاکید می کنیم که حتما در نوشتن متن انگیزه نامه بایستی از فردی که در این زمینه تجربه و تخصص دارد راهنمایی و کمک بگیرید. چون هنوز برای بسیاری از افراد حدود و مرز بین متن انگیز نامه یا SOP با متن اسناد دیگری مانند کاورلتر و یا بیانیه شخصی مشخص نیست.

حتما در نگارش انگیزه نامه SOP خود دقت و زمان کافی را بگذرانید؛ چون انگیزه نامه – SOP یکی از اسناد مهم و تاثیر گذار برای اپلای است که سهل انگاری در نوشتن و نگارش انگیزه نامه SOP قطعا موجب ریجکت شما خواهد شد. از این رو ما توصیه می کنیم حتی اگر شما متن انگیزنامه  – SOP خود را نوشته اید، حتما برای بازبینی و ویرایش انگیزه نامه آن را به شخصی دیگر نشان دهید.

در کنار سایر خدمات، مجموعه همیار اپلای نیز با داشتن کارشناسانی که چندین سال در حیطه اپلای و مکاتبه اپلای فعالیت داشته اند آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در نگارش انگیزه نامه و یا ویرایش SOP شما می باشد.  در زیر می توانید فرم سفارش نوشتن انگیزه نامه یا ویرایش sop را پر کرده و تضمین مجموعه همیار اپلای را از لحاظ کیفیت و قیمت را به همراه داشته باشید.

نگارش انگیزه نامه اصولی

ویرایش sop | انگیزه نامه یا SOP یکی از مدارک ضروری برای دریافت پذیرش و اپلای تحصیلی است. متقاضی بایستی در یک متن تک صفحه ای پاسخگوی پرسش های کمیته پذیرش در یک مصاحبه غیر حضوری باشد و استادان مرتبط را مجاب کند که به گزینه مناسبی برای فرصت تحصیلی هستند. شیوه تدوین انگیزه نامه می تواند یکی از معیارهایی باشد که استادان، مهارت نگارش لاتین و همچنین علاقه و توانایی شما به رشته مورد نظر را ارزیابی کنند.

بر همین اساس، کارشناسان همیار اپلای با بررسی رزومه شما و شرایط کارفرما سعی در تدوین یک انگیزه نامه (SOP) اختصاصی برای شما هستند. در این صفحه شما می توانید با در اختیار گذاشتن رزومه خود و اطلاعاتی از کارفرما (برای مثال لینک رشته تحصیلی در دانشگاهی که قصد اپلای دارید)، نگارش و یا ویرایش انگیزه نامه خود را به ما بسپارید و متنی سلیس و جذاب با نازلترین قیمت دریافت نمائید.

پیشنهاد: گروه تلگرام اپلای

فرمت استاندارد برای نگارش و ویرایش sop

SOP یا بیانیه هدف یک نامه 800 تا 1500 کلمه‌ای است که توسط دانشجویان برای دریافت پذیرش یا بورسیه دانشگاه در خارج از کشور ارجاع می‌شود. دانشجویان آینده نگر باید بدانند که چگونه یک SOP خوب بنویسند. مجموعه همیاراپلای نحوه انجام آن را با استفاده از فرمت SOP، نمونه های SOP و … ارائه میدهد. بیانیه هدف (SOP) در درجه اول برای شناخت مهارت های علمی و حرفه ای شما است و توسط کمیته پذیرش دانشگاه (AdCom) بررسی می شود. اینجا جایی است که باید یک نمونه SOP ببینید، دستورالعمل ها را بخوانید و یک مورد چشمگیر ارسال کنید. از آنجایی که SOP ایده‌ها، قابلیت‌ها و تمایل شما به یادگیری را منعکس می‌کند (که در سوابق تحصیلی پوشش داده نمی‌شود)، می‌توانید با کمک قالب‌ها و ابزارهای جدید SOP، یک SOP کامل بنویسید. بیایید آنها را عمیقا بررسی کنیم.

فرمت SOP

فرمت بیانیه هدف (SOP) بسته به اندازه و نوع فونت انگلیسی مورد استفاده، دو صفحه، فونت های 12 و رنگ مشکی ساده است. یک SOP کامل شامل 800-1000 کلمه، که در 6 یا 7 پاراگراف هر کدام با 150-250 کلمه نوشته میشود.

فرمت کلی SOP چیست؟

فرمت SOP یک مقاله 800 تا 1500 کلمه ای است که به عنوان یک ابزار راهنما توسط دانشجویان برای نشان دادن حوزه مورد علاقه خود به دانشگاه و دلیل انتخاب این رشته، دانشگاه و کشور خاص استفاده می شود. از آنجایی که برای مقاصد پذیرش است، باید نکات برجسته تحصیلی، مهارت ها، فعالیت های فوق برنامه و سایر دستاوردهای شما را داشرته باشد. از آنجایی که SOP برای ارزیابی درخواست شما بسیار مهم است، به صداقت، صحت و مهارت های نوشتن انگلیسی عالی نیاز است.

ویرایش sop

چرا SOP اینقدر مهم است؟

بیانیه هدف (SOP) یا بیانیه شخصی مهم است زیرا اساساً به کمیته انتخاب دانشگاه نشان می دهد که چقدر در مطالعه و کار (در صورت وجود) خوب هستید. از آنجایی که این یک عامل تعیین کننده است، باید به آنها ثابت کنید که منحصر به فرد و برای برنامه و موسسه آنها مناسب هستید. از آنجایی که این یک فرآیند دقیق است، برای پذیرش کالج به یک نمونه SOP مراجعه کنید.

فرمت استاندارد بیانیه هدف

فرمت بیانیه هدف هیچ استاندارد یکسانی ندارد. بر اساس دوره شما و موسسه، بیانیه هدف شما متفاوت است. با این حال، فرمت SOP دارای بخش های زیر است مانند:

  • معرفی
  • پیشینه تحصیلی
  • سابقه کار قبلی (کارمند پاره وقت یا تمام وقت)
  • دستاوردها

SOP باید با یک نتیجه گیری الهام بخش دنبال شود.

کالج ها و دانشگاه ها در یک SOP چه چیزی را جستجو می کنند؟

SOP برای کالج یا SOP برای دانشگاه برای تحصیل در هر مقطع اجباری است. از آنجایی که بسیاری از دانشجویان برای یک دوره خاص در کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا درخواست می دهند، کالج ها و دانشگاه ها باید SOP را برای تصمیم گیری در نظر بگیرند. با این وجود، برای انتخاب شدن در اولین تلاش خود، بیایید دریابیم که کالج ها و دانشگاه ها در یک SOP چه چیزی را جستجو می کنند.

  1. با یک مقدمه خوب و کامل شروع کنید.
  2. نقاط قوت خود را به ترتیب صحیح که نشان دهنده علایق و اهداف شما باشد ذکر کنید.
  3. نشان دهید که چگونه مهارت ها و شایستگی های شما با الزامات دوره مطابقت دارد.
  4. نشان دهید که چگونه مشارکت های شما به موسسه ارزش می بخشد.
  5. در مورد انگیزه ای که شما را به سمت این کشور، موسسه و دوره سوق می دهد صحبت کنید.
  6. از حکایت هایی استفاده کنید که از نظر شخصی و حرفه ای شما را به عنوان فرد بهتری درآورده است.
  7. زبان را مثبت و دقیق نگه دارید.
  8. از شخصیت فعال در سراسر SOP استفاده کنید و مطمئن شوید که از نظر گرامری صحیح است.

می توانید به فرمت سوپ نویسی یا ساپ قبلی که دانشگاه رویایی شما را تضمین می کند مراجعه کنید.

راهنمای نگارش انگیزه نامه | پرداخت هزینه ویزای استرالیا | مهاجرت به کانادا

چگونه یک بیانیه هدف (SOP) بنویسیم؟

ویرایش sop

برای نوشتن یک بیانیه هدف کامل (SOP) یا ویرایش sop، باید شرایط دوره، آنچه بخش کالج انتظار دارد، و الگوی بیانیه هدف یا نمونه هایی که در وب سایت رسمی آنها آورده شده است را بدانید. بهترین SOP شامل تقریباً پنج تا شش پاراگراف به شرح زیر است:

1. بند اول: مقدمه – Self Introduction

در این بخش، مروری کوتاه بر خودتان، آنچه که به آن علاقه دارید و آنچه شما را برای انتخاب این برنامه تحصیلات تکمیلی ترغیب کرد، می‌پردازیم. از آنجایی که مقدمه مهم‌ترین بخش یک SOP است، وقت بگذارید، به فرمت نوشتن SOP، ساختار SOP مراجعه کنید و دقیقاً به نقطه مورد نظر برسید.

2. بند دوم: سوابق تحصیلی – Academic Records

در اینجا آنچه را که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دنبال کرده اید (در صورت وجود) بنویسید. پروژه هایی که انجام داده اید، تحقیقات انجام شده، مقاله یا پایان نامه منتشر شده همراه با نمرات دانشگاهی را ذکر کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که به صورت فنی بنویسید زیرا کمیته پذیرش متشکل از اساتید و سایر اعضای هیئت علمی است.

3. بند سوم: تجربه حرفه ای – Professional Experience

اگر تجربه کاری دارید، آنها را در بیانیه هدف خود بگنجانید. وزن بیشتری به SOP شما می‌افزاید و شما را از سایر متقاضیان متمایز می‌کند. نام خود، مدت زمانی که کار کرده اید، دستاوردهای کلیدی و غیره را ذکر کنید. در نهایت، به آنها بگویید که چگونه مسیر شغلی میتواند به این مسیر پیش رو کمک نماید.

4. پاراگراف چهارم: چرا این دوره خاص را انتخاب کردید؟

در اینجا مشخص می‌کنید که چه چیزی باعث شد این دوره یا برنامه خاص را انتخاب کنید. اینجا جایی است که باید کمیته پذیرش را با ایده ها، برنامه ها و غیره خود متقاعد کنید. برخلاف سایر کاندیداها، شما یک سوال به خودتان اضافه می کنید و با استفاده از دانشتان، پاسخ عملی می دهید. در صورت امکان، برنامه های دپارتمان مورد نظرتان را بررسی کنید و به آنها بگویید که می خواهید در کدام یک شرکت کنید.

5. پاراگراف پنجم: چرا این کالج یا دانشگاه خاص را انتخاب کردید؟

در این پاراگراف، سهم خود را در رشته و گروهی که به ارزش کالج یا دانشگاه مربوطه می‌افزاید، برجسته کنید. سعی کنید نام اساتید، برنامه درسی، تحقیقات و فعالیت های مختلف را ذکر کنید که به شما در تقویت توانایی های کمک می کند.

6. بند ششم: اهداف آینده شغلی – Future Career Goals

پس از تکمیل پنج پاراگراف اول، می خواهید در مورد اهداف شغلی آینده خود صحبت کنید. در اینجا، هوشمند و شفاف باشید. اهداف و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را توضیح دهید، مانند کار در یک شرکت برتر MNC یا راه اندازی یک تجارت. بر فرصت های نوظهور، ایده های تجاری جدید، اخلاق کاری خود، و همه چیز به طور خلاصه تاکید کنید. لطفاً اشاره نکنید که می خواهید در یک کشور خارجی مستقر شوید زیرا بر شانس شما تأثیر می گذارد.

7. بند هفتم: نتیجه گیری – Conclusion

همیشه بیانیه خود را مثبت پایان دهید و تمایل خود را برای یادگیری و کشف فرصت های چالش برانگیز پیش رو ابراز کنید. همچنین، متمرکز و مصمم باشید. به کمیته پذیرش نشان دهید که فردی با اعتماد به نفس و ذهن باز هستید و علاقه زیادی به این رشته دارید.

پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS

تعداد کلمه SOP چقدر باید باشد؟

یک بیانیه هدف ایده آل (SOP) باید دو صفحه باشد. بر اساس نوع فونت انگلیسی، یک SOP استاندارد از 900 تا 1000 کلمه تشکیل شده است. اگر دانشگاه‌ها محدودیتی برای کلمات تعیین کرده‌اند، مثلاً 200 یا 500، پس باید به آن تعداد کلمات پایبند باشید. در جزئیات، اندازه فونت 11 تا 12 خواهد بود و فاصله ها باید دو برابر در حاشیه های موجه و معمول باشند.

ویرایش sop

توجه: اندازه فونت، تعداد کلمات و محدودیت صفحات بر اساس دوره و موسسه منحصر به فرد است و این موارد بالا فقط حالت معمول آنرا نشان میدهد.

Ref