0

بهترین دوره های آمادگی آزمون GRE | دوره های آنلاین آموزش GRE

5/5 - (3 امتیاز)

بهترین دوره های آمادگی آزمون جی ار ای GRE

GRE یک آزمون استاندارد است که هدف آن پیش بینی عملکرد تحصیلی شما است. هرکسی که علاقه مند به دنبال مدرک کارشناسی ارشد، MBA، کارشناسی ارشد تخصصی در تجارت یا مدرک دکتری باشد، باید آزمون GRE را بگذارد. نمره آزمون GRE بخش مهمی از پروسه اپلای است که همراه با تجربه کاری، سوابق تحصیلی و مواد پشتیبان شما مورد توجه قرار می گیرد. GRE توسط سرویس آزمون آموزشی (ETS) ایجاد گردیده است و در بیش از 160 کشور جهان حدود 1000 مرکز تست GRE وجود دارد. آزمون جی آر ای یکی از آزمون هایی است که اغلب دانشجویانی که قصد دارند در دانشگاه های آمریکای شمالی در مقاطع ارشد و دکتری ادامه تحصیل بدهند باید در آن شرکت کنند. این آزمون دو نوع General و Subject دارد.

ساختار GRE

GRE یک امتحان چند گزینه ای و معمولاً بصورت اینترنتی است. سؤالات آزمون نشان دهنده مهارت ها و طرز تفکر شما به عنوان یک دانش آموخته و دانش آموز کسب و کار است. برخلاف سایر آزمون های استاندارد، در آزمون GRE شما می توانید سوالات را در یک بخش جست و جو کنید، به عقب برگردید و در صورت نیاز پاسخ ها را تغییر دهید و حتی انعطاف پذیری را برای انتخاب سؤالات درون بخشی که می خواهید برای اولین بار به آن پاسخ دهید، داشته باشید. GRE دارای پنج بخش است که سه بخش اول با هدف سنجش مهارتهایی که باید سنجیده شوید. هر بخش امتیاز مقیاس جداگانه کسب می کند:

  • بخش Verbal Reasoning
  • بخش کمی استدلال
  • بخش نوشتن تحلیلی
  • بخش Unscored
  • بخش Research

شرکت در آزمون GRE  مبلغی معادل با 205 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و شامل ارسال گزارش نمره به چهار دانشگاه است. GRE را می توان هر 21 روز یک بار، تا 5 بار در هر دوره 12 ماهه شرکت کرد. نمره GRE برای پنج سال معتبر است.

در ادامه فهرستی از بهترین دوره های مقدماتی، آزمون های آمادگی، آموزش، کلاس  و صدور گواهینامه را بصورت آنلاین را معرفی می کنیم. این موارد شامل منابع رایگان و پولی است که به شما کمک می کند تا برای امتحان GRE آماده شوید. این دوره ها برای مبتدیان نیز مناسب است.

GRE PREP
COURSES
Magoosh gre prep course review ExamPAL GRE prep course review The Princeton Review Discounts Kaplan GRE target test prep GRE PrepScholar GRE Prep Course Review manhattan prep gre
RANKINGS #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
COMPANY Magoosh GRE examPAL Princeton Review Kaplan Target Test Prep PrepScholar Manhattan Prep
STARTINGPRICE $774 $149
Get Discount
$349 $279
Get Discount
$499
Get Discount
$699 $629
Get Discount
$149 $99/month $398 $345 $499 $249
PRACTICE QUESTIONS 1,200+ 1,500 2,500+ 5,000+ 3,000+ 2,000+ 1,000+
PRACTICE EXAMS 3 4 8 7 N/A 2 6
GUARANTEE +5 total score guarantee, 7 Day Money-Back Guarantee +7 total score guarantee Higher Score Guarantee Higher Score Guarantee Quant Score Improvement Guarantee +7 total score guarantee None
FORMAT Self-Paced Online Self-Paced Online Self-Paced Online, In-person, & Live Online Self-Paced Online, In-person, & Live Online Self-Paced Online Self-Paced Online Self-Paced Online, In-person, & Live Online
COURSE BOOKS Online Only Online Only Online Only 3 Workbooks + Pocket Reference Online Only Online Only Online Only
STUDENT SUPPORT Chat Support, Email Support & Forum Email & Live Chat Support Email & Phone Support Instructor Email Support Email & Live Chat Support Email Support Email Support & Forum
ONLINE ACCESS 6 Months 6 Months 4 Months 6 months 6 Months 1 Year 6 Months
MORE DETAILS Read Full Review Read Full Review Read Full Review Read Full Review Read Full Review Read Overview Read Full Review
GET STARTED START NOW START NOW START NOW START NOW START NOW START NOW START NOW

 1 – دوره مگوش (Magoosh GRE (Rank: #1

OVERALL RATING:★★★★★

دوره جی آر ای مگوش مقرون به صرفه ترین گزینه برنامه آمادگی GRE است که 100٪ بصورت آنلاین قابل دسترسی است. دوره جی آر ای مگوش یک منبع با ارزش است، زیرا حدود 240 فیلم آموزشی، بیش از 1200 سؤال تمرین (با فیلم های پشتیبانی برای توضیح هر پاسخ)، فلش کارت، استادی پلن و امتحانات تمام تمرین GRE را فراهم می کند. Magoosh GRE در همه رایانه ها و برنامه های کاربردی موبایل قابل دسترسی است.

در دوره آماده سازی GRE Magoosh هر روز ایمیل پشتیبانی منظمی برای متقاضی ارسال می کند. این پشتیبانی از آماده سازی GRE، ضمانت بهبود نمره (با ضمانت برگشت پول) و گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد که پاسخگوی نیازهای آزمون دهنده باشد. دوره مقدماتی Magoosh شامل ارزیابی دقیق در زمان واقعی است که زمینه های نیاز به پیشرفت و زمان پیشنهادی برای اختصاص دادن به مطالعه را برجسته می کند.

Magoosh GRE یک دوره رایگان  7 روزه و دوره ای که به هر دلیلی می تواند کنسل شود را ارائه می دهد. متقاضیان در برنامه اماگی خود یک برنامه 6 ماهه ای با قیمت 179 دلار را خواهند داشت.

2- دوره examPAL GRE 

ExamPAL GRE prep course overview

OVERALL RATING:★★★★★

مشاوره در مورد پذیرش: برنامه های 6 ماهه و 1 ساله این دوره شامل یک ویژگی نادر است. دسترسی به یک جلسه مشاوره با یک مشاور حرفه ای برای پذیرش در دانشگاه های مورد نظر.
ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی آنچنان کار آسانی نیست، حتی پس از اینکه امتحان GRE را پشت سر بگذارنید، و این عالی است که دوره examPAL راهنمایی های داخلی را برای انجام مراحل بعدی را ارئه می دهد.
خدمات اضافی: هر یک از برنامه های امتحان دارای واحدهایی می باشد که دانشجویان می توانند برای سؤالات و آزمون های عملی مبادله کنند و دانش آموزان همچنین می توانند آنها را برای خدمات منحصر به فردی، مانند بررسی مقاله های اضافی، جلسات تدریس خصوصی و ارزیابی های تخصصی از پیشرفت یا برنامه مطالعه خود استفاده کنند.

3- دوره  Princeton Review GREThe Princeton Review Discounts

OVERALL RATING:★★★★★

دوره GRE Prepeton Review ، بیش از 175 ساعت از منابع آماده سازی GRE را بصورت آنلاین ارائه می دهد که شامل درس ها، بازخورد ها و استراتژی های برگزاری آزمون است. به طور کلی، دوره مقدماتی GRE توسط Princeton Review مجموعه ای از مطالب آماده با کیفیت GRE و ابزارهای نوآورانه مانند Drill Smart را ارائه می دهد تا شانس متقاضی برای قبولی در این ازمون بالا رود. گفتگو های زنده با استادان و اعضای گروه فرصت هایی را برای بحث گروهی یا توضیحات بیشتر درباره موضوع مورد نظر ارائه می دهند.

این دوره، دوره های حضوری، دوره های آنلاین و دوره های خود خوانی را ارائه می دهد. ارزان ترین دوره پرینستون Review GRE Prep نسخه ای است که خود قدم و جامعی دارد و با قیمت 499 دلار برای هر دو ماژول ریاضی و وربال ارائه می شود. نسخه های دیگر با دسترسی نامحدود به جلسات زنده و محتوای اصلی Princeton Review ارائه می شوند. علاوه بر این، بیش از 2500 سؤال تمرین، بیش از 60 درس فیلم ، بیش از 60 تمرین متناوب و 8 تست نیز وجود دارد. علاوه بر این یک متخصص نیز مقاله هایی که نوشته می شود را بررسی می کند.

ضمانت این دوره با هیچ برنامه دیگری قابل مقایسه نیست. در صورت عدم رضایت از نمره خود حتی پس از پایان دوره، دانشجویان دوره مجاز به گذراندن دوره هستند. بعلاوه، اگر رتبه متقاضی بهبود پیدا نکند، تمامی مبلغ بطور کامل به آنها بازپرداخت می شود.

4- دوره جی آر ای کاپلان

kaplan gre prep course

OVERALL RATING:★★★★

دوره آماده سازی Kaplan GRE یک برنامه آموزشی دیجیتال از شرکت آموزشی پیشگام – Kaplan – یک شرکت آموزشی است که بیش از 80 سال قدمت دارد. دوره آمادگی Kaplan GRE شامل بیش از 175 ساعت فعالیت در زمینه راهنمایی و تمرین همراه با یک بانک سوالات آزمون است که بیش از 5،000 سؤال دارد. همچنین دو کتاب آماده سازی GRE، هفت آزمون عملی GRE برای ایجاد برنامه ای کارآمد و مؤثر برای هر دانش آموز است.

Kaplan GRE یک کانال GRE منحصر به فرد که کاملاً با دروس ویدیویی برای موضوعات هدفمند ارائه می شود را پیشنهاد می دهد و برخلاف سایر دوره های آمادگی آزمون جی آر ای، دوره کاپلان فرصتی را برای هر دانش آموز فراهم می کند تا در یک مرکز ارزیابی مشخص شده، برای یک تجربه امتحان کامل GRE قرار گیرد به نوعی یک آزمون آزمایشی را تجربه خواهد کرد. دوره جی آر ای کاپلان سه روش دوره آماده سازی GRE را ارائه می دهد. نسخه خود خوان مقرون به صرفه ترین گزینه است که با 449 دلار برای شش ماه دسترسی، کل مطالب درسی و پشتیبانی معلمان را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

5- دوره Target Test Prep GRE

target test prep gre review

OVERALL RATING:★★★★

30 ساعت فیلم توسط مربیان خبره: هنگام ثبت نام در این دوره، شما آموزش هایی از استادان خبره را مشاهده خواهید کرد که بیش از 800 راه حل ویدیویی در مورد راهکارهای ریاضی که باید بدانید را پوشش داده است.

گزینه های آموزش انلاین: اگر هنگام مطالعه نیاز به کمک دارید، می توانید از طریق Skype یا WebEx با یک مدرس شخصی در ارتباط باشید.

ضمانت برگشت پول: تست هدفمند آزمون همیک دوره 5 روزه رایگان و هچنین برگشت تمام وجه درصورت عدم رضایت را ارائه می دهد.  بعلاوه، اگر نمره quant شما پس از پایان دوره آزمون افزایش نیافت، می توانید درخواست بازپرداخت کامل کنید.

6- دوره PrepScholar 

PrepScholar GRE Prep Course Review

OVERALL RATING:★★★★

از سال 2013 ، PrepScholar GRE Prep از کمبریج MA فعالیت می کند. برنامه PreScholar GRE Prep توسط هاروارد و MIT PhD طراحی شده است تا اولین برنامه آمادگی آزمون باشد که ویژگی های واقعا قابل تنظیم را برای داوطلبان آزمون GRE در سراسر جهان ارائه دهد. PrepScholar GRE از زمان آغاز به کار خود رشد کرده است و با گزینه های موثر و مقرون به صرفه در بین سایت های نخبه آماده سازی آزمون GRE در جهان در نظر گرفته می شود.  PrepScholar GRE Prep بیش از 200 ساعت آموزش و تمرین شبیه سازی شده را ارائه می دهد.

دسترسی طولانی مدت: PrepScholar طولانی ترین دوره دسترسی به دوره های آنلاین برتر GRE را به صورت آنلاین داشته و آماده سازی کامل GRE را برای یک سال کامل در اختیار شما قرار می دهد. بسته نامحدود آنها، که گرانترین نیز می باشد، با دسترسی مادام العمر به دوره آنها است.

مقرون به صرفه ترین:  PrepScholar محبوب ترین دوره آماده سازی GRE خود را ارائه می دهد، که شامل هزاران سوال تمرینی، دروس ویدیویی و یک سال دسترسی، تنها با 38 دلار است!

ضمانت بهبود امتیاز: PrepScholar بهترین ضمانت بهبود نمره  را ارائه می دهد.

7- دوره  Manhattan Prep GRE 

manhattan prep logo

OVERALL RATING:★★★

دوره جامع: دوره منهتن مقدماتی به دانشجویان تعدادی مطالب عمیق را می دهد تا برای هر حوزه از امتحان مطالعه کنند.

دسترسی به بیش از 27 ساعت درس ویدیو ، کتاب راهنمای راهنمای استراتژی برای هر ناحیه از امتحان، راهنمای رسمی کتاب GRE و 6 آمون تمرینی باعث می شود که این یک دوره کاملاً مناسب تدارک گردیده است.
درس های ویدیویی قابل بارگیری: منهتن به دانشجویان این امکان را می دهد که تقریباً در هر مکانی تحصیل کنند. سخنرانی های ویدئویی در صورت تقاضا را می توانید به صورت زنده مشاهده کنید. هر آزمون عملی شامل یک گزارش نمره دقیق است و عملکرد شما را در زمینه های مختلف را بررسی می کند.

سیاست بازپرداخت: منهتن به طور واضح در وب سایت خود اعلام می کند که کلیه پرداخت ها غیر قابل برگشت است و شرکت به هر دلیلی بازپرداخت را به دانشجویان ارائه نمی دهد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *