سفارش سمپل رایتینگ

رایتینگ سمپل

روند ثبت سفارش نگارش رایتینگ سمپل:

  1. اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و ارسال کنید.
  2. تماس کارشناس مجموعه همیاراپلای با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
  3. هزینه را واریز میکنید (قبل از پرداخت کامل، شرایط شما بررسی میشود)
  4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان نگارنده و شما میشود.
  5. دریافت اطلاعات اولیه با توجه به شرایط و پروژه پیش رو، پروژه های گذرانده شده و …
  6. نگارش اختصاصی و حرفه ای نامه مکاتباتی شما توسط کارشناسان مجموعه همیاراپلای
  7. امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان بر اساس انتخاب پکیج (حداکثر ظرف 10 روز پس از دریافت خدمات)

پیگیری های لازم برای نگارش اختصاصی نامه مکاتباتی شما، بعد از تکمیل ثبت سفارش از طریق کارشناس همیاراپلای انجام میشود و ساختار اطلاعات بر اساس مقصد و هدف شما چیده میشود.

☑️ شما میتوانید نمونه مقالات و تحقیقاتی که در ژورنال های خارجی چاپ شده را مشاهده کنید: ورود

سال ها است که در زمینه ویرایش متون انگلیسی خدمات ارائه میدهیم و سعی میکنیم در صورت قبول سفارش به بهترین شکل همکاری صورت گیرد.

پکیج های نگارش رایتینگ سمپل

سمپل رایتینگ

فرم سفارش نگارش writing sample


راهنمای نگارش سمپل رایتینگ

بسیاری از دانشگاه های در سرتاسر دنیا از شما در فرایند درخواست پذیرش یک نمونه متن علمی یا “سمپل رایتیگ” می خواهند تا مهارت شما در نگارش گزارش علمی و یا مقاله نویسی را ارزیابی کنند. در صورتی که تاکنون مقاله ی کنفرانسی و یا علمی پژوهشی نوشته اید، می توانید آن را برای دانشگاه مقصد ارسال کنید. البته در صورتی که متن مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد بهتر است یک چکیده مبسوط از کار خود تهیه کنید و از آن به عنوان نمونه متن علمی یا همان سمپل رایتینگ استفاده کنید. این نمونه متن به طور معمول بهتر است بین هزار دویست تا دو هزار کلمه باشد.

یا به طور تقربی در دو الی سه صفحه آماده شود. همچنین در صورتی که هیچ مقاله کنفرانسی و یا علمی پژوهشی ندارید بهتر است یک چکیده مبسوط از پروژه پایانی و یا پایان نامه خود تهیه کنید و آن را برای دانشگاه ارسال کنید. در صورت موجود نبودن هر یک از این موارد، یک گزارش علمی از پروژه هایی که انجام دادید و در رزومه شما نیز به آن اشاره شده است تهیه کنید. چکیده مبسوط بهتر است دارای یک شکل و یا جدول باشد

و همچنین دارای بخش های:

  1. مقدمه،
  2. روش شناسی،
  3. نتایج و بحث و
  4. یک جمع بندی نهایی باشد.

شما می توانید این بخش بندی را کاملا تلویحی بدون شماره گذاری یا جدا نمودن متن خود به این چهار بخش انجام دهید. مشابه یک چکیده مقاله که بدون بخش بندی شدن، این چهار بخش اساسی را در دل خود جای می دهد.

یک سمپل رایتینگ، مشابه یک رونوشت یا توصیه نامه، راهی برای سنجش پتانسیل شما برای موفقیت در یک برنامه تحصیلات تکمیلی است. کمیته‌های پذیرش به رایتینگ سمپل شما نگاه می‌کنند تا در مورد نحوه تعامل شما با ایده‌های جدید، شرکت در گفتگوهای فعلی در زمینه خود، ساختار تحقیق و بیان یک نظریه یا استدلال مطلع شوند. آنها همچنین از این مؤلفه برای ارزیابی مهارت های نوشتاری دانشگاهی و تفکر انتقادی شما استفاده می کنند. هدف دانشکده این است که متقاضیانی را انتخاب کند که مهارت‌های پیش‌نیاز برای موفقیت داشته باشند و می‌دانند که می‌توانند به طور مؤثر راهنمایی کنند.

✅ پیشنهاد مطالعه: نوشتن SOP

نکاتی برای انتخاب یک نمونه نوشتاری مناسب

1- نمونه نوشتاری را انتخاب کنید که نشان دهنده نوع نوشتاری باشد که در برنامه تحصیلات تکمیلی خود انجام خواهید داد

برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی مبتنی بر تحقیق هستند، در حالی که برخی دیگر ماهیت حرفه ای یا خلاقانه دارند. نمونه نوشتاری شما باید نمایانگر نوع نوشتار، تحلیل، تحقیق یا انتشاراتی باشد که امیدوارید به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد به دست آورید. این به کمیته پذیرش درک روشنی از نحوه قرار گرفتن شما در برنامه آنها ارائه می دهد. اگر برای یک برنامه تحصیلات تکمیلی مبتنی بر تحقیق مانند Ph.D. یا کارشناسی ارشد، نمونه نوشتاری شما باید تجربه شما را در تهیه مقالات تحقیقاتی نشان دهد. به همین ترتیب، اگر برای یک برنامه حرفه ای مانند کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (MBA) یا کارشناسی ارشد در مدیریت عمومی (MPA) درخواست می کنید، مقاله ای که تجربه شما را در تهیه مطالعات موردی تجاری یا تجزیه و تحلیل خط مشی نشان می دهد، به ترتیب مرتبط خواهد بود. گزینه ها. برای کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در نویسندگی خلاق، بهترین نمونه نوشتن خلاق شما باید گنجانده شود. برای یک برنامه روزنامه نگاری، یک مقاله ژورنالیستی طولانی مدت بهترین است. به عبارت دیگر، نمونه نوشتاری ارسال نکنید که ماهیت کاری را که در برنامه تحصیلات تکمیلی خود انجام خواهید داد، منعکس نمی کند!

2- چیز جدیدی ننویسید، اما در صورت لزوم نمونه نوشتاری خود را به روز کنید

نمونه نوشتاری شما به احتمال زیاد از یک مقاله یا پایان نامه تهیه شده و توسط اساتید در آخرین تجربه کالج شما، چه برای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس، تهیه و بررسی خواهد شد. گزیده‌هایی از یک کلاس ارشد یا پایان‌نامه کارشناسی ارشد می‌توانند به خوبی کار کنند، اما هر مقاله‌ای که نشان‌دهنده تعامل دقیق با ایده‌های مهم در زمینه شما باشد (و حداقل طول مورد نیاز را برآورده کند!) ارزش بررسی دارد. اگر در طول تحصیلات خود نمره بالایی در مقاله خود دریافت کرده اید، احتمالاً نیازی به بهبود ندارد و می تواند همانطور که هست ارسال شود. با این حال، می‌توانید بازخوردهایی را که از دانش‌آموز خود دریافت کرده‌اید برای بهبود ساختار مقاله، پاسخگویی به سؤالات بی‌پاسخ یا اضافه کردن نقل قول‌های جدید دریافت کنید (فقط در تغییر مقاله زیاده روی نکنید!)

مهمتر از همه، من توصیه نمی کنم که یک نمونه نوشتاری جدید از ابتدا فقط برای هدف برنامه خود بنویسید، به خصوص اگر زمان یا وسیله ای برای دریافت بازخورد از یک استاد ندارید. ایجاد یک نمونه نوشتاری جدید همچنین ممکن است شما را از تمرکز بر آماده‌سازی سایر بخش‌های مهم برنامه‌تان، مانند بیانیه شخصی‌تان، منحرف کند. مقاله‌ای در رشته‌ای که می‌خوانید ایده‌آل است، اما اگر بهترین مقاله شما از رشته دیگری باشد، یا موضوع یا نتیجه‌گیری منسوخ شده باشد، تا زمانی که به خوبی نوشته شده باشد (طبق نظر دانش‌آموزتان) اشکالی ندارد. از آنجایی که کمیته انتخاب بیشتر به ارزیابی مهارت های نوشتاری، پژوهشی و تحلیلی شما می پردازد، نه تخصص شما در موضوع مدرک آینده شما.

✅ پیشنهاد مطالعه: نگارش ریسرچ پروپوزال

3- نمونه نوشتاری را انتخاب کنید که ماهیت آکادمیک داشته باشد

مگر اینکه برای یک برنامه تحصیلات تکمیلی در نویسندگی خلاق یا روزنامه نگاری درخواست می دهید، نمونه نوشتاری شما باید ماهیت آکادمیک داشته باشد و نشان دهنده درگیری علمی با ایده ها باشد. از ارسال مقالات، خاطرات، مقالات وبلاگ یا روزنامه، یا نوشته هایی که نوشته اید خودداری کنید و در عوض مقالاتی را که برای درس خود آماده کرده اید انتخاب کنید. در مورد تحقیقات خاصی که انجام داده اید و تا به حال در زمینه خود چه نقشی داشته اید فکر کنید و نمونه ای را انتخاب کنید که توانایی شما را در ترکیب اطلاعات زیاد و معرفی ایده های جدید نشان دهد.

مطمئن شوید که نمونه نوشتاری شما صرفاً تحقیقات قبلی را خلاصه نمی کند. مطمئن شوید که بر ایده ها و استدلال خود تأکید می کنید و همچنین آنها را در یک گفتگوی بسیار خاص از قبل موجود در زمینه خود قرار می دهید. شما می خواهید که کمیته انتخاب شما زمینه کافی برای نمونه نوشتاری شما داشته باشد تا بداند چگونه می تواند شما را برای رشد به عنوان یک محقق، نویسنده و محقق راهنمایی کند، اما همچنین می خواهید آنها پتانسیل شما را برای تبدیل شدن به یک صدای فعال و موثر در حوزه کاری خود تشخیص دهند.

4- نکته آخر: دستورالعمل ها را بخوانید!

حتی اگر برای چندین برنامه تحصیلات تکمیلی در یک رشته درخواست می دهید، دانشگاه های مختلف در هنگام نوشتن نمونه شرایط متفاوتی دارند. برخی می خواهند تا ده صفحه. بقیه تا بیست تا اجازه می دهند. در موارد دیگر، بیش از یک نمونه نوشتن درخواست خواهد شد. قبل از اینکه وارد مرحله انتخاب و ویرایش نمونه های نوشتاری خود شوید، حتماً گزینه های خود را در مورد جایی که درخواست می کنید محدود کنید. اطمینان از اینکه شما در مورد انتظارات نمونه نوشتاری خود کاملاً واضح هستید می تواند در دراز مدت زمان قابل توجهی را برای شما صرفه جویی کند!

☑️ منبع راهنما فوق: profellow