0

پرداخت دیپازیت فی دانشگاه – Deposit Fee

پرداخت دیپازیت فی دانشگاه

پرداخت پرداخت دیپازیت فی دانشگاه انجام میشود. بخش پشتیباین همیاراپلای در اسرع وقت درخواست شمارا پیگیری میکند.

مراحل پرداخت دیپازیت فی دانشگاه در همیاراپلای

  1. پر کردن فرم درخواست پرداخت شهریه در زیر
  2. تشکیل گروه پرداختی مخصوص به شما
  3. گرفتن قیمت در گروه تشکیل شده (قیمت فوری ارز: دریافت قیمت فوری)
  4. بررسی حساب مقصد جهت پرداخت و روش پرداخت از طریق گروه پرداخت همیاراپلای
  5. پرداخت در کمترین زمان ممکن و ارتباط با کارشناس تیم همیاراپلای در این مسیر انجام میشود – دقت کنید که در صورتی که شما پرداخت حواله به حساب دانشگاه کانادا دارید حتما زمانبندی و تاخیر حداقل 3 روزه را در نشستن مبلغ به حساب مقصد را در نظر بگیرید تا به استرس ددلاین نهایی نخورید (این سه روز میتواند به دلیل ویکند یا قوانین بعضی حسابهای بین المللی به 5 روز هم برسد و این مستقل از پرداخت مبدا زمان میبرد و ما سریعا بخش پرداخت مبدا را انجام خواهیم داد) . در صورتی که پرداخت به صورت درگاه اینترنتی آنلاین سایت کالج باشد مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و پروسه ثبت نام شما نهایی میگردد.

با استفاده از خدمات پرداخت دانشجویی همیاراپلای، می‌توانید به راحتی پرداخت Deposit Fee دانشگاه خارجی را انجام میدهد. در بسیاری موارد دانشجویان گرامی بخشی از پروسه اپلای تحصیلی یا ویزا را در کنار مشاورین همیاراپلای طی میکنند و نیازی به توضیح جهت نحوه خدمات دهی ما نبوده ولی برای آن دسته از دوستانی که برای اولین بار از مجموعه همیاراپلای خدمات دریافت میکنند باید بگوییم که در زمینه قیمت و اعتبار همیاراپلای با تضمین خدمات دهی با کیفیت در خدمت شما است و کافیست فرم زیر را پر کنید تا پروسه آغاز گردد.

فرم درخواست پرداخت دیپازیت فی دانشگاه

سوالات متداول در پروسه پرداخت دیپازیت فی دانشگاه

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. ضمنا گوگل اسکولار ما از نظر علمی قابلیت بررسی دارد. وبسایت همیاراپلای از سال 94 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینکداین: ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک گوگل اسکولار: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیاراپلای در تلگرام

شما میبایست به مجموعه همیاراپلای تمامی اطلاعات لازم از طرف دانشگاه را تحویل داده و همیاراپلای برای ریفاند شهریه و هزینه شما اقدام کرده و در اسرع وقت در اشتراک جدیدی که برای شما ایجاد میشود اطلاع رسانی میگردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.

ابتدا حساب مقصد سریعا توسط همیاراپلای بررسی میشود. اگر پرداخت بصورت آنلاین و اینترنتی یا همان درگاه پرداخت دانشگاه کانادا باشد کار ساده خواهد بود و نگرانی نشستن پول به حساب را نخواهیم داشت. اما در صورتی که قرار است واریز به حساب و حواله بانکی انجام شود میتواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیاراپلای نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست. به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی برخورد نکنید. البته در بسیار موارد بدون مشکل و سریع این پرداخت انجام میشود ولی بهتر است پیش بینی لازم را بکنید که خدایی نکرده به مشکلی نخورید.

خب سایت های دولتی قیمت هایی رو انتشار میدن که حتی خرید نقدی ارز نیز بیشتر از این قیمت است. پرداخت های آنلاین شرایط و ریسک بالاتری را به همراه دارند و به نسبت هزینه انتقال و استفاده از حساب معتبر متفاوت است. مهمترین نکته و تجربه ای که میتوانیم به شما منتقل کنیم این است که با قیمت های پرت پایین به هیچ وجه خام نشوید. افراد سودجو زیادی در این بخش سرمایه دانشجویان عزیز را نابود کردند. شما از انتقال و اتفاقاتی که میتواند رخ دهد خبر نداشته پس حتما از این بخش مطمئن شوید. نمونه های زیادی داریم که شاید تجربه افراد را با اجازه آنها بزودی انتقال دهیم تا بدانید مبالغ حتی بعد از انتقال هم قابل به مشکل خوردن و بازگشت و هزار مسئله دیگر هستند پس حتما از معتبر بودن واسطه پرداخت مطمئن شوید. همیاراپلای در این بخش سعی میکند با کارمزد حداقلی و قیمت دانشجویی راه ارتباطی در دسترس، کم خرج و همچین امن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بدون نگرانی میتوانید این بخش را به ما بسپارید و ما در این مسیر مبدا را از بخش های مجاز جهان در نظر خواهیم گرفت.

چرا باید پرداخت Deposit Fee دانشگاه را انجام دهیم؟

پرداخت دپازیت یا سپرده آخرین مرحله پس از دریافت نامه پیشنهاد بدون قید و شرط پذیرش تحصیلی و تمایل به ثبت نام در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی است. برای برخی از دوره های رقابتی / سهمیه ای، این پرداخت جایگاه شما را در دوره مربوطه تضمین می کند. این سپرده معمولاً شامل پرداخت شهریه برای 1 ترم و اضافی (در صورت بسته بندی دوره) است.

پرداخت دپازیت فی دانشگاه به طور کامل قابل بازپرداخت نیست مگر اینکه درخواست ویزای شما رد شده باشد یا شرایط خاصی وجود داشته باشد. اگر قبل از شروع دوره از دوره انصراف دهید، ممکن است واجد شرایط دریافت بازپرداخت کامل با کسر هزینه های اداری کمتر باشید. لطفا شرایط و ضوابط را در دانشگاه مربوط با دقت بخوانید. اگر از این موضوع مطمئن نیستید، از یکی از مشاوران همیاراپللای میتوانید بپرسید.

هنگامی که تمام مدارک را آماده کردید، دانشگاه eCoE (تایید الکترونیکی ثبت نام) را صادر می کند که به شما امکان می دهد برای ویزای دانشجویی درخواست دهید و در رشته های خود ثبت نام کنید.