0

پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا + ریفاند شهریه + حداقل کارمزد

پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا


پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا بدون نگرانی از ریفاند شهریه انجام میشود. بخش پشتیباین همیاراپلای در اسرع وقت درخواست شمارا پیگیری میکند.

مراحل پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا در همیاراپلای

  1. پر کردن فرم درخواست پرداخت شهریه در زیر
  2. تشکیل گروه پرداختی مخصوص به شما
  3. گرفتن قیمت در گروه تشکیل شده (قیمت فوری ارز: دریافت قیمت فوری)
  4. بررسی حساب مقصد جهت پرداخت و روش پرداخت از طریق گروه پرداخت همیاراپلای
  5. پرداخت در کمترین زمان ممکن و ارتباط با کارشناس تیم همیاراپلای در این مسیر انجام میشود – دقت کنید که در صورتی که شما پرداخت حواله به حساب دانشگاه کانادا دارید حتما زمانبندی و تاخیر حداقل 3 روزه را در نشستن مبلغ به حساب مقصد را در نظر بگیرید تا به استرس ددلاین نهایی نخورید (این سه روز میتواند به دلیل ویکند یا قوانین بعضی حسابهای بین المللی به 5 روز هم برسد و این مستقل از پرداخت مبدا زمان میبرد و ما سریعا بخش پرداخت مبدا را انجام خواهیم داد) . در صورتی که پرداخت به صورت درگاه اینترنتی آنلاین سایت کالج باشد مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و پروسه ثبت نام شما نهایی میگردد.

با استفاده از خدمات پرداخت دانشجویی همیاراپلای، می‌توانید به راحتی شهریه دانشگاه های کانادا را پرداخت کنید. با بیش از چندین سال تجربه و همکاری با برندهای معتبر مهاجرتی، ما به شما در ثبت نام و انجام پرداخت‌های ارزی دانشجویی کمک می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که این امر به صورت امن و مطمئن صورت می‌گیرد.

فرم درخواست پرداخت شهریه کانادا

سوالات متداول در پروسه پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. ضمنا گوگل اسکولار ما از نظر علمی قابلیت بررسی دارد. وبسایت همیاراپلای از سال 94 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینکداین: ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک گوگل اسکولار: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیاراپلای در تلگرام

شما میبایست به مجموعه همیاراپلای تمامی اطلاعات لازم از طرف دانشگاه را تحویل داده و همیاراپلای برای ریفاند شهریه و هزینه شما اقدام کرده و در اسرع وقت در اشتراک جدیدی که برای شما ایجاد میشود اطلاع رسانی میگردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.

ابتدا باید حساب مقصد چک شود تا خدایی نکرده به مشکل بزرگی برخورد نکنیم. بعد بررسی که سریعا انجام میشود اگر پرداخت بصورت آنلاین و اینترنتی یا همان درگاه پرداخت دانشگاه مقصد باشد کار ساده خواهد بود و نگرانی نشستن پول به حساب را نخواهیم داشت. اما در صورتی که قرار است به حساب و حواله بانکی انجام شود میتواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیاراپلای نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست و به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی برخورد نکنید.

خب سایت های دولتی قیمت هایی رو انتشار میدن که حتی خرید نقدی ارز نیز بیشتر از این قیمت است. پرداخت های آنلاین شرایط و ریسک بالاتری را به همراه دارند و به نسبت هزینه انتقال و استفاده از حساب معتبر متفاوت است. مهمترین نکته و تجربه ای که میتوانیم به شما منتقل کنیم این است که با قیمت های پرت پایین به هیچ وجه خام نشوید. افراد سودجو زیادی در این بخش سرمایه دانشجویان عزیز را نابود کردند. شما از انتقال و اتفاقاتی که میتواند رخ دهد خبر نداشته پس حتما از این بخش مطمئن شوید. نمونه های زیادی داریم که شاید تجربه افراد را با اجازه آنها بزودی انتقال دهیم تا بدانید مبالغ حتی بعد از انتقال هم قابل به مشکل خوردن و بازگشت و هزار مسئله دیگر هستند پس حتما از معتبر بودن واسطه پرداخت مطمئن شوید. همیاراپلای در این بخش سعی میکند با کارمزد حداقلی و قیمت دانشجویی راه ارتباطی در دسترس، کم خرج و همچین امن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

ابتدا حساب مقصد سریعا توسط همیاراپلای بررسی میشود. اگر پرداخت بصورت آنلاین و اینترنتی یا همان درگاه پرداخت دانشگاه کانادا باشد کار ساده خواهد بود و نگرانی نشستن پول به حساب را نخواهیم داشت. اما در صورتی که قرار است واریز به حساب و حواله بانکی انجام شود میتواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیاراپلای نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست. به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی برخورد نکنید. البته در بسیار موارد بدون مشکل و سریع این پرداخت انجام میشود ولی بهتر است پیش بینی لازم را بکنید که خدایی نکرده به مشکلی نخورید.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه های تحصیل پس از دبیرستان کانادا به طور کلی کمتر از کالج ها و دانشگاه های استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده است. تحصیل در کشور کانادا به نسبت بسیاری از مقاصد تحصیلی دنیا مقرون به صرفه تر می باشد. برای تحصیل در کانادا سالانه مبلغی حدود 20000 تا 30000 دلار کانادا نیاز خواهید داشت البته همانطور که می دانید بسیاری از هزینه ها بسته به موسسه، برنامه تحصیلی و مقطع تحصیلی که ثبت نام می کنید متغیر خواهد بود.

بخش بسیار مهم دیگر در هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا هزینه های مربوط به غذا، مسکن و دیگر هزینه های زندگی است که به سبک زندگی شما بستگی دارد. اما میانگین 15000 دلار در سال تخمین غیر معمولی نیست.

پرداخت های مرتبط: پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه کالج

هزینه تحصیل در دانشگاه

هزینه های تحصیل برای دانشگاه ها بسته به برنامه و موسسه آموزش عالی ای که انتخاب می کنید متفاوت است. به طور متوسط در کانادا، شهریه دانشگاه حدوداً مبالغ زیر خواهد بود:

  • 36100 دلار در سال برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی (آمار کانادا، 2022)
  • 21100 دلار در سال برای دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی (آمار کانادا، 2022)

روش های پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا

1. تبدیل ارز: ابتدا نیاز دارید تا پول را از ریال به ارز مورد نیاز برای پرداخت شهریه دانشگاه تبدیل کنید. معمولاً دانشگاه‌ها در کانادا شهریه را به دلار کانادا دریافت می‌کنند. برای تبدیل ریال به دلار می‌توانید از صرافی‌ها و بانک‌ها با سرویس تبدیل ارز استفاده کنید.

2. حواله بانکی: یکی از روش‌های معمول برای واریز شهریه دانشگاه، استفاده از حواله بانکی است. شما می‌توانید با مراجعه به بانک خود حواله‌ای با مقدار مورد نیاز برای پرداخت شهریه در دانشگاه کانادا صادر کنید. برای این کار، بانکی که با آن همکاری دارید باید خدمات حواله بین‌المللی را ارائه کند. اطلاعات مورد نیاز شامل نام و شماره حساب دانشگاه در کانادا، کد SWIFT یا IBAN، و اطلاعات دقیق شما به عنوان فرستنده پول است.

3. پرداخت اینترنتی: برخی دانشگاه‌ها امکان پرداخت شهریه را از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی فراهم می‌کنند. در این صورت، شما می‌توانید از طریق سایت دانشگاه یا پنل کاربری خود، مبلغ شهریه را با استفاده از کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت الکترونیکی واریز کنید.

قبل از هر اقدامی، مطمئن شوید که اطلاعات درست و کامل دانشگاه در کانادا را دریافت کرده و با بانک خود در ایران در مورد روش‌های پرداخت بین‌المللی مشورت کنید. همچنین، ممکن است نیاز به ارائه مدارک و اطلاعاتی دیگر نیز داشته باشید، پس بهتر است با دانشگاه خود تماس بگیرید و همه جزئیات را درباره فرآیند واریز شهریه بپرسید.

درخواست ریفاند شهریه و اپلیکیشن فی

ریفاند یا بازپس گیری و عودت شهریه یا اپلیکیشن فی برخی مواقع کاری چالش برانگیز خواهد بود به خصوص در مواقعی که پرداخت های ارزی با تحریم ها و قوانین سخت گیرانه رو به رو باشد. از آنجایی که برای جلوگیری از پولشویی و قوانین مبارزه با آن ریفاند شهریه و عودت مبلغ پرداختی باید به همان حسابی که پرداخت اولیه انجام شد باشد. بنابراین با وجود شرایط تحریم ها علیه ایران این کار بسیار دشوار خواهد بود

در صورتی که دلیل درخواست ریفاند شما در انتخاب گزینه ی بهتر تحصیلی در همان کشور و شهر باشد و اگر عجله ای برای دریافت وجه نداشته باشید، به راحتی می توانید پس از انجام امور افتتاح حساب در کشور مقصد اقدام به درخواست استرداد شهریه کنید. اما زمانی شرایط دریافت یفاند سخت خواهد شد که قصد داشته باشید که مبلغ ریفاند را فورا دریافت کنید و یا در کشور دیگری ادامه تحصیل دهید و یا در بدترین شرایط ویزای تحصیلی شما پس از دریافت پذیرش ریجکت شود، در این مواقع عودت وجه شهریه کاری سخت خواهد بود زیرا ریفاند شهریه به حساب اولیه که پرداخت انجام شده است بازخواهد گشت.

مجموعه همیاراپلای می تواند شما را در انجام مراحل ریفاند شهریه یاری کند و می تواند اقدام به پیگیری ریفاند شهریه شما کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن مبلغ شهریه را به حساب شما بازگرداند.