مشاوره ارزیابی رایگان وضعیت پرونده تحصیلی: وارد شوید

پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان

[vc_row css=”.vc_custom_1690577603490{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1690573833962{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image image=”16441″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1690577661899{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1690577614655{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1690573892421{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1690578559927{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][list icon=”fa-icon-ok” icon_color=”#55124d” icon_bg_color=”#fff0″ icon_bg=”square”]صفحه اینستا هولدینگ همیار – ورود,شناسه ملی موسسه همیار – 14011821805[/list]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1690573903299{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1690578391848{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][list icon=”fa-icon-ok” icon_color=”#55124d” icon_bg_color=”#fff0″ icon_bg=”square”]کانال تلگرام هولدینگ همیار – ورود,لینکداین هولدینگ همیار – ورود[/list][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1690573916051{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1690578714566{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][list icon=”fa-icon-ok” icon_color=”#55124d” icon_bg_color=”#fff0″ icon_bg=”square”]پرداخت آنی شهریه: آنلاین,پرداخت شهریه به حساب: حواله[/list][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1690573926214{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1690578658654{margin-top: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][list icon=”fa-icon-ok” icon_color=”#55124d” icon_bg_color=”#fff0″ icon_bg=”square”]تضمین پشتیبانی ریفاند شهریه ,حداقل کارمزد و زمان برای پرداخت[/list][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراحل پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان در همیاراپلای

  1. پر کردن فرم پرداخت شهریه دانشگاه در زیر
  2. تشکیل اشتراک پرداخت متشکل از شما و گروه پرداخت همیار
  3. بررسی سریع راه های موجود پرداخت شهریه برای شما با یک تست حساب یا درگاه
  4. گرفتن قیمت ارز در گروه: برای گرفتن قیمت فوری کلیک کنید
  5. پرداخت در کمترین زمان ممکن و ارتباط با کارشناس تیم همیاراپلای در این مسیر انجام میشود – دقت کنید در صورتی که شما پرداخت حواله به حساب دانشگاه دارید حتما زمانبندی و تاخیر حداقل 3 روزه را در نشستن ارز به حساب مقصد را در نظر بگیرید تا به استرس ددلاین نهایی نخورید (این سه روز میتواند به دلیل ویکند یا قوانین بعضی حسابهای بین المللی به 5 روز هم برسد و این مستقل از پرداخت مبدا، زمان میبرد و ما سریعا بخش پرداخت مبدا را انجام خواهیم داد) . در صورتی که پرداخت به صورت درگاه اینترنتی آنلاین باشد مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و پروسه ثبت نام شما نهایی میگردد.

با استفاده از خدمات همیاراپلای، می‌توانید به راحتی پرداخت شهریه دانشگاه انگستان را انجام دهید. شروع پروسه پرداخت با ثبت درخواست از طریق فرم زیر انجام میشود. ما تا به حال به بیش از 2000 دانشجو مشاوره مهاجرت داده ایم و سعی کرده ایم در هر زمینه ای که در توانایی ما باشد پشتیبانی کنیم. بخش پرداخت هم بعنوان مکمل در همیاراپلای با هدف ایجاد درگاه امن برای دانشجویان فراهم شده تا با حداقل نرخ و در کمترین زمان درخواست پذیرش و یا ویزا خود را ثبت نهایی کنید.

فرم درخواست پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان

[quform id=”51″ name=”UK-Shahrieh”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سوالات متداول در پروسه پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

[/vc_column_text][vc_tta_accordion color=”mulled-wine” spacing=”3″ gap=”1″ c_align=”right” c_position=”right” active_section=”1″ collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”چطور من میتونم به مجموعه همیاراپلای اعتماد کنم؟” tab_id=”1690584583280-907a55db-33d1″][vc_column_text]شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. ضمنا گوگل اسکولار ما از نظر علمی قابلیت بررسی دارد. وبسایت همیاراپلای از سال 94 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینکداین: ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک گوگل اسکولار: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های فرصت های شغلی هلند در تلگرام

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر ویزام رد بشه یا به هر دلیلی کنسل بشه چطور باید پولم رو برگشت بدم؟” tab_id=”1690584583316-ebb8b95a-d55b”][vc_column_text]شما میبایست به مجموعه همیاراپلای تمامی اطلاعات لازم از طرف دانشگاه را تحویل داده و همیاراپلای برای ریفاند شهریه و هزینه شما اقدام کرده و در اسرع وقت در اشتراک جدیدی که برای شما ایجاد میشود اطلاع رسانی میگردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چند روز طول میکشد تا کار به صورت کامل انجام شود؟” tab_id=”1690584583356-c001ab3c-db03″][vc_column_text]

ابتدا باید حساب مقصد چک شود تا خدایی نکرده به مشکل بزرگی برخورد نکنیم. بعد بررسی که سریعا انجام میشود اگر پرداخت بصورت آنلاین و اینترنتی یا همان درگاه پرداخت دانشگاه مقصد باشد کار ساده خواهد بود و نگرانی نشستن پول به حساب را نخواهیم داشت. اما در صورتی که قرار است به حساب و حواله بانکی انجام شود میتواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیاراپلای نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست و به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی برخورد نکنید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چرا اینقدر قیمت ها زیاده؟ من توی سایت دولتی قیمت کمتر از این میبینم؟” tab_id=”1690584583394-5bd6ff3b-a33b”][vc_column_text]

خب سایت های دولتی قیمت هایی رو انتشار میدن که حتی خرید نقدی ارز نیز بیشتر از این قیمت است. پرداخت های آنلاین شرایط و ریسک بالاتری را به همراه دارند و به نسبت هزینه انتقال و استفاده از حساب معتبر متفاوت است. مهمترین نکته و تجربه ای که میتوانیم به شما منتقل کنیم این است که با قیمت های پرت پایین به هیچ وجه خام نشوید. افراد سودجو زیادی در این بخش سرمایه دانشجویان عزیز را نابود کردند. شما از انتقال و اتفاقاتی که میتواند رخ دهد خبر نداشته پس حتما از این بخش مطمئن شوید. نمونه های زیادی داریم که شاید تجربه افراد را با اجازه آنها بزودی انتقال دهیم تا بدانید مبالغ حتی بعد از انتقال هم قابل به مشکل خوردن و بازگشت و هزار مسئله دیگر هستند پس حتما از معتبر بودن واسطه پرداخت مطمئن شوید. همیاراپلای در این بخش سعی میکند با کارمزد حداقلی و قیمت دانشجویی راه ارتباطی در دسترس، کم خرج و همچین امن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”دانشگاه گفته حتما باید مبدا پول ایران نباشه!! چیکار باید بکنم؟” tab_id=”1690584583454-4af19f83-1644″][vc_column_text]شما بدون نگرانی میتوانید این بخش را به ما بسپارید و ما در این مسیر مبدا را از بخش های مجاز جهان در نظر خواهیم گرفت.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای پردات شهریه

احتمالا شما بخش پذیرش دانشگاه یا کالج در انگلستان را تا مرحله قطعی کردن کورس پیش رفته اید و به مرحله پرداخت شهریه رسیده اید. مجموعه همیار برای شما بهترین آرزوها را دارد و در این مرحله همراه شماست تا بدون استرس مسیر پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان را طی کنید. ما روزانه با دانشجویان یا والدین دانشجویان برای پرداخت های بین المللی در ارتباط هستیم و تقریبا میدانیم دغدغه های ذهنی افراد چیست.

دغدغه های ذهنی افراد برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان

1- نرخ پوند برای پرداخت شهریه

نرخ ارزی مانند پوند را شما میتوانید به سادگی از سایت های معتبر پرداخت آنلاین چک نمائید. نرخی که همیاراپلای در طی این چند سال به دانشجویان داده بدون هدف بیزینسی و جنبه مکمل کارهای مشاوره بوده و ویژگی پرایس مچینگ را داراست. پس بدون دغدغه این بخش را با ما طی خواهید کرد. همیاراپلای از قیمت خود مطمئن بوده و حداقل ممکن را با حساب های معتبر به شما اعلام خواهد کرد.

2- پیشتیانی ریفاند شهریه دانشگاه انگلستان

در این بخش ما خبر های زیادی درباره صرافی های مختلف میشنویم که با هزینه های بسیار زیاد این بخش را با تاخیر انجام میدهندو دانشجو هم چاره ای ندارد به جز اینکه بپذیرد زیرا دانشجو مجبور است طبق قوانین بانکی اکثر دانشگاه ها، با همان حسابی که واریز را انجام داده پول را برگشت دهد. در این زمینه همیاراپلای تضمین میکند تا جای ممکن و در اسرع وقت برای شما این خدمات را ارائه دهد. ضمنا هزینه مرتبط نیز بر اساس پیچیدگی مکاتبات با دانشگاه ها (شما در ایمیل میتوانید مانیتورینگ کنید) هزینه ای منصفانه ایجاد میکند که در اکثر مواقع که پیچیدگی زیاد نباشد هزینه صفر و فقط ریال به حساب شما در ایران بازمیگردد.

3- اعتبار واریز ریالی شهریه جهت پرداخت

این عامل در ابتدا برای افرادی که برای اولین بار با مجموعه همیاراپلای کار میکنند وجود دارد. شما میتوانید از طروق مختلف اعتبار موسسه را چک نمایید که در بخش سوالات متداول مفصلا آورده شده ولی ما در این بخش به شما اعلام مینمائیم که در این چند سال حتی یک مورد شکایت در شناسه ملی شرکت و یا نماد اعتماد الکترونیکی ثبت نشده و البته از لحاظ علمی نیز مقالات زیادی با نام مجموعه انتشار داده شده. شما میتوانید اعتبار لینکداین ما بعنوان یک مرجع اطلاع رسانی از پذیرش های موفق دانشجویان به همراه فاند استفاده کنید. کانال ها و صفحات اجتماعی فعال ما نیز میتواند بخش دیگری برای بررسی باشد. بدون نگرانی میتوانید درخواست دهید و از پشتیبانی همیشه آنلاین ما استفاده نمائید.

4- زمانبندی و ددلاین پرداخت شهریه

در بعضی مواقع به دلایل مختلفی مانند اعلام دیرهنگام ظرفیت دانشگاه و یا مشکل فراهم نبودن بودجه تا لحظات آخر و … تا روزهای آخر ددلاین پرداخت به عقب می افتد. دانشجویان با استرس فراوانی در این وضعیت درخواست داده و میخواهند در اسرع وقت کارشان انجام شود. همیاراپلای متعهد میشود که تمام تلاشش را در این زمینه میکند و طبق تجربه اکثر شهریه ها در کمتر از 2 روز پرداخت میشود بجز در موارد خاص که حساب مقصد مشکلاتی را ایجاد کند. شما در این بخش باید راه های پرداخت را بدرستی بررسی کنید و در صورت بودن شرایط پرداخت آنلاین حتما اطلاعات را برای ما ارسال کنید چون پرداخت حواله میتواند بدلایل قوانین بانکی طول بکشد ولی پرداخت آنلاین به صورت آنی انجام میشود و دیگر نگرانی ای هم نخواهد بود. البته خوشبختانه در این مورد، بدلیل مبدا پرداختی هیمار از انگلستان زمان نشستن پول به حساب از طریق حواله به حساب نیز حداقل میگردد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]