0

چطور بعد پذیرش فاند بگیریم ؟ چطور بعد اپلای فاند پیدا کنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)
چطور بعد پذیرش فاند بگیریم

عناوین مقاله

گام های اساسی برای دریافت فاند پس از پذیرش تحصیلی

چطور بعد پذیرش فاند بگیریم ؟ این سوالی ایست که بسیاری از دانشجویان میخواهند بهترین جواب را برای آن بیایند. ما در این پست میخواهیم روش ساده و کاربردی را در این زمینه ارائه دهیم. پس از دریافت پذیرش تحصیلی یک قدم اساسی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی فاندها و اسکالرشیپ های دانشگاه است. برای برخی فاند ها نیاز نیست اقدامی صورت گیرد و تنها هنگام اپلای کافی است تیک مربوط به اجازه دانشگاه برای بررسی پرونده شما جهت فاند ها زده شود. علاوه بر این فاندها، انواع بورسیه ها در هر دانشگاه وجود دارد که می توانید پس از پذیرش به دپارتمان مربوطه ایمیل بزنید و در مورد انواع اسکالرشیپ ها بپرسید یا بخواهید تا لینک های مربوطه را برای شما ارسال کند.

نمونه ایمیل به دانشگاه برای معرفی فاندهای موجود

برای مثال ایمیل زیر رو در نظر بگیرید.

Dear Madam/Sir,

 

This is Mrs. …, your prospective student with ID … . I have recently admitted to your master program of …, beginning with January 2023.

Would you please let me know about the available scholarships or funds of the university for international students?

Thank you so much for your consideration and help

Sincerely

… …   

شرایط دریافت فاند تحصیلی | چطور بعد پذیرش فاند بگیریم

پس از دریافت لینک مربوط به فاند های دانشگاه بهتر است با بررسی دقیق تمامی اسکالرشیپ ها از این نکته آگاهی یابید که آیا واجد شرایط برای دریافت فاند هستید یا خیر (eligibility criteria)؟

برای مثال به تصویر زیر نگاه بندازید:

چطور بعد پذیرش فاند بگیریم

در صورتی که حتی یک شرط لازم هم را نداشتید از اقدام برای آن جایزه منصرف شوید چرا که ماهیت بسیار رقابتی این فاندها از یک طرف و همین طور تعداد محدود برندگان این جوایز از سوی دیگر باعث می شود که شانس بسیاری پایینی برای دریافتن فاند بدون داشتن تمامی شرایط لازم باشید.

توجه: به رقم جایزه و همین طور تعداد افراد منتخب توجه کنید. برای مثال اگر جایزه به بیش از 10% (برای مثال به سه نفر از پذیرفته شدگان یک رشته تحصیلی با سی نفر دانشجو) افراد پذیرفته شده در یک رشته تحصیلی تعلق می گیرد، پس شانس خوبی برای دریافت جایزه دارید.

توجه: فاند هایی که نیاز به اسکالرشیپ لتر دارند گزینه های مناسبی برای اپلای هستند چرا که به شما فرصتی داده می شود که سوای رزومه خود به نقاط قوت خود بپردازید یا ضعف خود را توجیه کنید و یا به اهمیت فاند در ترقی خود بپردازید و کمیته پذیرش رو متقاعد کنید که شما بهترین گزینه برای دریافت جایزه هستید. البته دقت شود که اسکالرشیپ لتر را به درستی بنویسید و به تمامی موارد خواسته شده پاسخ دهید و همین طور دستورالعمل نگارش را حتما رعایت کنید. به عنوان مثال اگر خواسته شده در یک صفحه نامه خلاصه شود، به هیچ وجه نامه بیش از یک صفحه نشود.

خوبه که بدونیم چگونه اپلای کنیم

قوانین و مقررات فاند تحصیلی

نکته: حتما از قوانین و مقررات فاند به درستی اطلاع یابید چرا که در برخی موارد پس از دریافت فاند و عدم پایبندی به قوانین و مقررات باعث شده است که دانشجو جایزه را به طور کامل از دست دهد.

برای مثال به تصویر زیر دقت شود:

چطور بعد پذیرش فاند بگیریم

    بخش مهارت در رزومه  | راهنمای نگارش DEI | ایمیل قدردانی به استاد | تعیین وقت سفارت آمریکا چطور بعد پذیرش فاند بگیریم ؟ راهنمای گرفتن فاند بعد از اپلای | چطور بعد اپلای فاند پیدا کنیم تا هزینه هایمان پوشش داده شود
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *