0

سایت های پیدا کردن پروگرام های تحصیلی در آلمان

4/5 - (2 امتیاز)
پروگرام های تحصیلی در آلمان

عناوین مقاله

وب سایت هایی برای پیدا کردن پروگرام های تحصیلی در آلمان

پروگرام های تحصیلی در آلمان | داشتن سیستم آموزشی با کیفیت و اقتصادی برتر باعث شده تا آلمان به عنوان مقصدی پرطرفدار برای تحصیل و زندگی باشد. در آلمان صدها دانشگاه وجود دارد که تحصیل در آن ها برای دانشجویان بین المللی رایگان و یا با شهریه بسیار کمی می‌باشد. ترکیب کیفیت آموزشی بالا و تجربه منحصر به فرد زندگی با فرهنگ آلمان، از اصلی ترین دلایل مهاجرت دانشجویان به این کشور برای تحصیل می‌باشد. در ادامه چندین سایت معتبر برای پیدا کردن پوزیشن های تحصیلی در آلمان را معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید به طیف وسیعی از پوزیشن های تحصیلی دست یابید.

1- وب سایت mygermanuniversity

پروگرام های تحصیلی در آلمان

آیا به دنبال فهرستی از استادان در آلمان برای دانشجویان بین المللی هستید؟  آیا به دنبال دانشگاه های برتر و اطلاعاتی در مورد شرایط پذیرش، نمرات آزمون های زبان (TOEFL / IELTS) و ددلاین برنامه ها هستید؟ پس حتما نگاهی به MyGermanUniversity بیاندازید.

وب سایت”MyGermanUniversity بزرگترین دیتابیس برای برنامه های تحصیلی که به زبان انگلیسی ارائه می شود. در این دیتابیس بیش از 2100 برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه شده است و دائما درحال بروزرسانی می باشد. فقط کافی است با چند تا فیلتر ساده به برنامه ها متناسب با جستجوی خود برسید.

https://www.mygermanuniversity.com/

2- وب سایت study-in-germany.de

پروگرام های تحصیلی در آلمان

وب سایت study-in-germany.de علاوه بر اینکه اطلاعات کاملی در مورد تحصیل و زندگی در آلمان می دهد، همچنین یکی دیگر از دیتابیس های مطرح برای پیدا کردن برنامه یا دانشگاه مناسب برای تحصیل در المان است. در این دیتابیس می توانید به بیش از 20 هزار برنامه تحصیلی دسترسی داشته پیدا کنید که توسط دانشگاه های آلمان ارائه می شود.

https://www.study-in-germany.de/en/plan-your-studies/find-programme-and-university/

3- وب سایت DAAD

پروگرام های تحصیلی در آلمان

موسسه مبادلات آکادمیک آلمان بزرگ ترین سازمان حمایتی این کشور در حوزه همکاری های دانشگاهی است. در این وبسایت دانشجویان میتوانند با موسسات آموزش عالی، پیش نیازهای آموزشی برای ادامه تحصیل و بسیاری اطلاعات ارزشمند برای مهاجرت تحصیلی به آلمان آشنا شوند.

https://www.daad.de/en/

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

4- وب سایت studycheck.de

پروگرام های تحصیلی در آلمان

وب سایت studycheck.de یکی دیگر از سایت هایی است که با استفاده از آن می توانید به برنامه هایی دسترستی داشته باشید که توسط دانشگاه های آلمان ارائه می شود.

https://www.studycheck.de/

پروگرام های تحصیلی در آلمان

راهنمای دانشگاه مک مستر کانادا | فول فاند تحصیلی | بورسیه امریکا | پکیج نگارش نامه های مکاتباتی اپلای اروپا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *