0

سفارش طراحی سایت شخصی آکادمیک

سفارش طراحی سایت شخصی آکادمیک

طراحی سایت شخصی آکادمیک

طراحی سایت شخصی برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

هزینه سایت شخصی برای اپلای:  ( 3.000.000 ت بابت طراحی + هاست + دامنه ir ) + (1.500.000 ت بابت تولید محتوای استاندارد انگلیسی) = 4.5 میلیون تومان

[quform id=”7″ name=”طراحی سایت”]


طراحی سایت شخصی آکادمیک

طراحی وب سایت شخصی براساس رزومه

با مشاهد در آمار متقاضیانی که از بهترین دانشگاه های دنیا توانسته اند پذیرش بگیرند، می توان متوجه شد که صرف اعتبار دانشگاه محل تحصیل و برخی موارد دیگر به تنهایی فاکتور اصلی در پذیرش نبوده است. بلکه پذیرش موفق تشکیل شده از مجموعه از اقدامات و سوابق است. در گاما های اولیه اپلای اولین قدم ارسال ایمیل به استادی برای جلب نظر وی به منظور موافقتش برای پذیرفتن می باشد. اما جلب نظر استاد به تنهایی با یک ایمیل میسر نخواهد شد. چون با افزایش روز به روز  متقاضیان در سال های اخیر، تعداد ایمیل ها کثرت یافته و از این رو اساتید مطرح فرصتی برای دقیق مطالعه کردن رزومه را نخواهند داشت. از این رو داشتن یک وبسایت شخصی برای توضیح بیشتر در مورد سوابق خود بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اکسپرس انتری کانادا چیست؟ | زندگی و تحصیل در تورنتو کانادا | تحصیل در ایتالیا | بورسیه استانی ایتالیا و نحوه محاسبه آن

همانطور که مشخص است در رزومه حرفه‌ای آکادمیک که برای اپلای در به کار برده می شود، امکان اضافه نمودن تصاویری از فعالیت های انجام شده توسط متقاضی، فیلم های کوتاه این فعالیت ها و جزئیات فعالیت ها و کارهای تحقیقاتی، پایان‌نامه و … همراه هم امکان پذیر نمی باشد. از این رو تنها روشی که می توان از تمامی افتخارات و فعالیت های خود را به نمایش بگذارید استفاده از یک وب‌سایت شخصی حرفه‌ای است. تا با این کار افرادی که می خواهند با شما همکاری کنند به جزئیات بیشتری از شما جدای از رزومه ای که ارسال می کنید پی ببرند. مزایت ساخت وبسایت شخصی این است می توان هر عنوانی که در رزومه بیان کردید را به یک صفحه اختصاصی در سایت خود مربوط کنید تا با جزئیات بیشتری در مورد شما علم پیدا کند.

علاوه بر این داشتن یک وب سایت شخصی، متقاضی را فردی  دارد منظم‌ و حرفه‌ای‌ در منظر اساتید آمریکایی و اروپایی نشان می‌دهد. بنابراین علاوه بر تاثیر مثبت بر روی رزومه، شما را نیز فردی حرفه‌ای‌تر نشان می دهد. اما باید در نظر گرفت زمانی وبسایت تاثیر مثبت را می گذارد که وب‌سایت آکادمیک و غیر فانتزی باشد. همچنین مشاهده شده است که دانشجویان رشته‌های مهندسی و رشته‌های هنر نیز نمونه کارهای خود را در وبسایت شخصی خود ارائه دهند و برای هرکدام موارد موردنیاز را به‌صورت دقیق‌تر توضیح دهید.

مکاتبه با اساتید | راهنمای مکاتبه و ایمیل زدن به استاد | چگونگی پاسخ به سوالات رایج در مصاحبه PhD | رتبه بندی دانشگاه جهان

طراحی سایت شخصی آکادمیک

فرآیند طراحی سایت در مجموعه همیار اپلای به این صورت است که پس از ثبت سفارش، با توجه به رزومه و نظر شما چند نمونه معرفی خواهد شد. و پس از انتخاب نهایی، طراحی ساختار سایت صورت خواهد گرفت.