0

دانشگاه ملی استرالیا (Australian National University)

رای دهید

دانشگاه ملی استرالیا یک دانشگاه دولتی پیشرو در سطح جهان است که در پایتخت استرالیا، شهر کانبرا واقع است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا میباشد. پردیس اصلی دانشگاه ملی استرالیا (ANU) در حومه ی شهر کانبرا واقع است . علاوه بر چند موسسه ی ملی شامل 7 دانشکده ی آموزشی و تحقیقاتی است. این دانشگاه عضوی از دانشگاه های رده عالی استرالیا، گروه هشت می باشد و 6 نفر از اعضای این دانشگاه در میان برندگان جایزه نوبل هستند.

در ابتدا به عنوان موسسه تحقیقاتی مقطع کارشناسی ارشد شروع به فعالیت نمود ولی در سال 1960 با در اختیار گرفتن کالج دانشگاه کانبرا که در سال 1929 به عنوان پردیس دانشگاه ملبورن تاسیس شده بود، آموزش خود در مقاطع کارشناسی را نیز شروع کرد.

حتما بخونید: بورسیه تحصیلی دانشگاه تکنولوژی سیدنی استرالیا

درجه بالاتر از استاندارد جهانی در دانشگاه ملی استرالیا

لازم به ذکر است که ٪۹۴ تحقیقات صورت گرفته در این دانشگاه از سازمان دولتی تعالی در تحقیقات استرالیا دارای درجه «بالاتر از استاندارد جهانی» می باشند. دانشگاه ملی استرالیا، علاوه بر فضای آموزشی منحصر بفرد با دانشجویان بومی و بین المللی، از محیطی پویا نیز برخوردار است که حضور سالن های آمفی تئاتر، سالن های ورزشی، کلوپ های تفریحی و کافی شاپ های متعدد در ایجاد آن سهم بسزائی دارند. از نظر رتبه بندی QS این دانشگاه در رتبه اول در استرالیا و رتبه 24 جهانی را دارا می باشد.

شاید بدردتون بخوره : ویزای ۱۸۹ استرالیا 

لازم به ذکر است که ٪۹۴ تحقیقات صورت گرفته در این دانشگاه از سازمان دولتی تعالی در تحقیقات استرالیا دارای درجه «بالاتر از استاندارد جهانی» می باشند. دانشگاه ملی استرالیا، علاوه بر فضای آموزشی منحصر بفرد با دانشجویان بومی و بین المللی، از محیطی پویا نیز برخوردار است که حضور سالن های آمفی تئاتر، سالن های ورزشی، کلوپ های تفریحی و کافی شاپ های متعدد در ایجاد آن سهم بسزائی دارند. از نظر رتبه بندی QS این دانشگاه در رتبه اول در استرالیا و رتبه 24 جهانی را دارا می باشد.

پیشنهاد مطالعه: ویزای استرالیا کلاس ۴۸۹

نوابق دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا تاکنون دانش آموختگان برجسته بیشماری را در زمینه های مختلف علمی و هنری معرفی نموده است که از آن بین می توان به ۶ برنده جایزه نوبل اشاره نمود:

  • سال ۱۹۴۵ – آقای هاوارد فلوری؛ رشته پزشکی
  • سال ۱۹۶۳ – آقای جان اکلز؛ رشته پزشکی
  • سال ۱۹۹۴ – آقای جان هارسانای؛ رشته علوم اقتصادی
  • سال ۱۹۹۶ – آقای رالف زینکرناگل؛ رشته پزشکی
  • سال ۱۹۹۶ – آقای پیتر دوهرتی؛ رشته پزشکی
  • سال ۲۰۱۱ – آقای برایان اشمیت؛ رشته نجوم

دانشکده های دانشگاه ملی استرالیا:

  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده مطالعات و تحقیقات کشورهای آسیایی و کشورهای اقیانوس آرام
  • دانشکده اقتصاد و بازرگانی
  • دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی، زیست شناسی و علوم محیطی
  • دانشکده ی علوم ریاضی و فیزیک

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه ملی استرالیا:

هزینه ی اولیه ی شهریه که باید در زمان پذیرش پیشنهاد تحصیل در دانشگاه ملی استرالیا پرداخت شود. این هزینه در اکثر مواقع معادل با هزینه ی شهریه ی نیسمال اول می باشد.

  • شهریه های دوره های کارشناسی دانشگاه ملی استرالیا بین 31008 تا 37104 دلار استرالیا متغیر است. جز رشته ی علوم پزشکی که هزینه های بالاتری دارد.
  • شهریه ی دوره های بعد از کارشناسی دانشگاه ملی استرالیا بین 31008 تا 39024 متغیر است. جز رشته های علوم پزشکی که هزینه ای تقریبا معادل با 41520 دلار دارند.

پیشنهاد مطالعه: بورسیه تحصیلی دانشگاه کوئینزلند استرالیا در دپارتمان علوم

بورسیه ها و کمک هزینه های دوره های کارشناسی دانشگاه ملی استرالیا:

دانشگاه ملی استرالیا بورسیه ها و کمک هزینه های زیادی را برای دانشجویان فراهم می کند. برای دوره های کارشناسی دانشگاه ملی استرالیا بر حسب دانشکده بورسیه هایی ارائه می شود که بخشی از/ و یا تمام هزینه ی تحصیل آنها را پوشش می دهد. نمونه ای از این بورسیه ها به شرح زیر است:

  1. کمک هزینه ی شایستگی تحصیلی مقطع کارشناسی دانشکده ی مهندسی و علوم کامپیوتری: 25% هزینه ی شهریه را پوشش می دهد.
  2. بورسیه ها و جوایز کارشناسی ارشد بین المللی دانشکده ی بازرگانی و اقتصاد ANU: کل هزینه ی شهریه را پوشش می دهد.
  3. جوایز شایستگی تحصیلی مقطع کارشناسی دانشکده ی بازرگانی و اقتصاد ANU: پرداخت 5,000 دلار
  4. جوایز مشارکت اجتماعی دانشکده ی بازرگانی و اقتصاد دانشگاه ملی استرالیا: پرداخت 1000 دلار
  5. جوایز و بورسیه های مقطع دوره های کارشناسی بین المللی دانشکده ی بازرگانی و اقتصاد دانشگاه ملی استرالیا: پرداخت هزینه ی شهریه

بورسیه ها و کمک هزینه های دوره های کارشناسی ارشد پژوهش محور دانشگاه ملی استرالیا (ANU):

کمک هزینه های بین المللی کارشناسی ارشد پژوهش محور (تحقیقاتی)IRPS

این بورسیه برای دوره هایی تحقیقاتی که به مدرک PhD منتهی می شوند ارائه می شود و هزینه های کامل شهریه را پوشش می دهد و به متقاضیانی که دارای یک مدرک لیسانس با نمره ی عالی درجه اول و یا یک مدرک ارشد تحقیقاتی هستند، تعلق می گیرد.

جوایز کارشناسی ارشد استرالیا APA

متقاضیان باید به صورت تمام وقت تحصیل کنند هر چند که در مواجه با معیارهای اکید ممکن است به متقاضیان پاره وقت نیز تعلق گیرد و مقدار آن 26,288 دلار در سال است. این بورسیه به متقاضیانی که دارای یک مدرک لیسانس با نمره ی عالی درجه اول و یا یک مدرک ارشد تحقیقاتی هستند، تعلق می گیرد . APA مخصوص شهروندان استرالیا و نیوزیلند، ساکنان دائمی استرالیا و یا دانشجویان بین المللی که بورسیه ی IPRS به آنها تعلق گرفته است، می باشد.

بورسیه های تحقیقاتی ANU

مقدار این بورس 26,288 دلار در هر سال است.

بورسیه های هزینه ی شهریه ی ANU (مدارک Phd- MPhil)

شهریه مدارک PhD را تا 3 سال- مدارک MPhil را تا 1 سال پوشش می دهد.

بورسیه های دوره های PhD و MPhil دانشگاه ملی استرالیا (ANU)

مقدار بورسیه 26,288 دلار در هر سال است و برای مدارک PhD تا 3 سال و برای مدارک MPhil تا 1 سال پرداخت می شود.

هزینه های خوابگاه های دانشگاه ملی استرالیا

هزینه های خوابگاه های دانشگاه ملی استرالیا به طور تقریبی بین 215 تا 397,00 دلار در هفته متغیر است. مدت قرار داد اقامتگاه ها بین 43 تا 52 هفته می باشد. اکثر این خوابگاه ها مجهز به اثاثیه ی کامل می باشند. این اقامتگاه ها دارای گزینه های مختلفی از اتاق های انفرادی تک خوابه تا چند خوابه (با سرویس بهداشتی خصوصی یا مشترک)، اتاق های سوئیتی، بلوک های چندطبقه، آپارتمان های تک خوابه، آپارتمان های 2، 3، 4، 5 و یا 6 خوابه ی اشتراکی می باشند.

خوابگاه های مخصوص دانشجویان کارشناسی:

خوابگاه های مخصوص دانشجویان کارشناسی دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Burce Hall

قدیمی ترین خوابگاه دانشگاه همراه با سرو غذا و اتاق های تک نفره با سرویس بهداشتی مشترک، اتاق کامپیوتر، اینترنت، پیانو، اتاق موسیقی، اتاق بیلیارد، امکانات تفریحی-ورزشی،
قرارداد برای 40 هفته، اجاره بها 297$ به ازای هر هفته.

خوابگاه Burce Hall دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Burgmann College

همراه با با سرو غذا و اتاق تک نفره با سرویس بهداشتی مشترک، تلفن، اینترنت، اتاق برای معلم خصوصی، اتاق موسیقی، پیانو، سالن برای برگزاری جشن و مراسم، پارکینگ، اجاره بها 293$ در هفته، و قبل از شروع هر ترم تسویه می شود.

خوابگاه Burgmann College دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه John XXLL College

همراه با سرو غذا و اتاق تک نفره با سرویس بهداشتی مشترک، اینترنت، تلفن، اتاق کامپیوتر، پارکینگ، امکانات تفریحی-ورزشی، قرارداد برای 40 هفته، اجاره بها 299$ به ازای هر هفته.

خوابگاه John XXLL College دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Ursula Hall Main Wing

همراه با سرو غذا و اتاق های تک نفره دستشویی اختصاصی با توالت و حمام مشترک، اتاق کامپیوتر، اینترنت، پیانو، اتاق موسیقی، امکانات تفریحی-ورزشی، قرارداد برای 40 هفته، اجاره بها 297$ به ازای هر هفته.

خوابگاه های مخصوص دانشجویان ارشد:

خوابگاه های مخصوص دانشجویان ارشد: دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Burce Hall Packard wing:
بدون سرو غذا و امکانات تفریحی-ورزشی، قرارداد برای 40 هفته، اجاره بها از 215$ تا 35$ به ازای هر هفته.

دهکده ی دانشجویان کارشناسی ارشد Burgman college:
بدون سرو غذا و آپارتمان هایی با 2 ،3 و 5 اتاق خواب، اتاق های تکی با سرویس بهداشتی مشترک، اتاق برای دانشجویان متاهل، امکانات تفریحی-ورزشی، اجاره بها از 189$ تا 240$ در هفته.

دهکده ی دانشجویان کارشناسی ارشد Burgman college دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Graduate House

اتاق های تک نفره و تعداد 9 اتاق 2 نفره برای افراد متاهل، در هر اتاق سرویس بهداشتی خصوصی و یک آشپزخانه کوچک، وعده غذایی شامل شام و عصرانه رایگان، امکانات تفریحی-ورزشی، اجاره بها برای اتاق های یک نفره هفته ای 150$ و اتاق های 2 نفره هفته ای 222$.

خوابگاه Graduate House دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه Toad Hall

اتاق های تک نفره با سرویس بهداشتی مشترک، بدون سرو غذا، امکانات تفریحی-ورزشی، اجاره بها هفته ای 163$.

خوابگاه Toad Hall دانشگاه ملی استرالیا

خوابگاه University House

خاص دانشجویان دکترا، بدون سرو غذا، امکانات خاص برای دانشجویان دکترا، اتاق های تک نفره و تعداد 4 اتاق 2 نفره برای افراد متاهل، در هر اتاق سرویس بهداشتی خصوصی و یک آشپزخانه کوچک، اجاره بها برای اتاق های یک نفره هفته ای 136$ و اتاق های 2 نفره هفته ای 168$.

دانشگاه ملی استرالیا | Australian National University | اخذ پذیرش دانشگاه ملی استرالیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *