0

بهترین بورسیه های تحصیلی سوئیس | معرفی فاندهای تحصیلی سوئیس

5/5 - (2 امتیاز)

بورسیه های تحصیلی سوئیس برای دانشجویان بین المللی

آیا می دانید شهریه دانشگاه های سوئیس در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی نسبتاً کم است؟ شما می توانید با حداقل 1500 دلار در سال در دانشگاه سوئیس ثبت نام کنید. این موضوع سوئیس را به یکی از گزینه های برتر برای دانشجویان بین المللی که به دنبال ادامه تحصیل در اروپا هستند، تبدیل می کند. علاوه بر این، بورسیه های تحصیلی سوئیس برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که به شهریه و هزینه های زندگی کمک می کنند.

بورسیه های دولتی سوئیس برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های تعالی سوئیس برای دانشجویان خارجی (ETH Excellence Scholarships)

هر ساله، کنفدراسیون سوئیس برای ارتقاء همکاری های بین المللی و تحقیقاتی بین سوئیس و بیش از 180 کشور دیگر، بورسیه های تعالی دولت را ارئه می دهد. بورسیه تحصیلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هر رشته (که حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد) هستند و قصد دارند به سوئیس عزیمت کنند در دسترس هستند. بورسیه تحصیلی شامل پرداخت ماهانه، معافیت شهریه، بیمه درمانی، هزینه پرواز، کمک هزینه مسکن و غیره می شود.

ETH Excellence Scholarships

موسسه میزبان (ها):

یکی از 10 دانشگاه کانتونی سوئیس، دو موسسه فناوری فدرال سوئیس یا موسسه آموزشی و تحقیقاتی دولتی.

سطح / زمینه مطالعه:

این بورسیه برای مقطع دکتری و دوره پسا دکتری یا هر دوره تحقیقاتی دیگر ارائه شده است.

گروه هدف:

دانشجویان بین المللی از بیش از 180 کشور جهان می توانند برای این بورسیه اقدام کنند. برای لیست کامل کشورهای واجد شرایط به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

موارد بورسیه تحصیلی:

این بورسیه مواردی از قبیل حقوق و دستمز ماهانه، معافیت شهریه، بیمه درمانی، هزینه پرواز، کمک هزینه مسکن و غیره را پوشش می دهد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

بورسیه های تحصیلی دانشگاه های سوئیس برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های تحصیلی عالی ETH

دانشگاه ETH زوریخ از دانشجویان برتر دانشگاه ETH و سایر دانشگاه ها (ملی و بین المللی) که مایل به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در ETH هستند با دو برنامه بورسیه تحصیلی پشتیبانی می کند: بورسیه تحصیلی و فرصت های عالی (ESOP) که هزینه های تحصیل و زندگی کامل را پوشش می دهد و برنامه بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد (MSP) که در آن دانشجویان یک حق الزحمه جزئی و پیشنهاد یک کمک هزینه دریافت می کنند.

بورسیه های تحصیلی عالی ETH

موسسه میزبان (ها):

ETH زوریخ در سوئیس

رشته های تحصیلی:

برنامه مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط که توسط دانشگاه ارائه شهد هستند.

تعداد بورسیه ها:

تعداد بورسیه های سالانه بستگی به در دسترس بودن بودجه دارد.

گروه هدف:

دانشجویان بومی و بین المللی

ارزش بورسیه تحصیلی / اجزاء / مدت زمان:

بورسیه تحصیلی عالی شامل یک کمک هزینه ای است که هزینه های زندگی و تحصیل را پوشش می دهد (12000 CHF در هر ترم) و همچنین پرداخت شهریه. همچنین بورسیه تحصیلی ETH-D متشکل از یک حق الزحمه جزئی برای هزینه های زندگی و تحصیل (5-500 CHF در هر ترم) و همچنین پرداخت شهریه است. علاوه بر این، بورسیه تحصیلی 3000 CHF در هر ترم و یا کمک هزینه (با پرداخت 500 – 600 CHF در هر ماه) ارائه می دهد. برنامه های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان برتر اعم از ETH و سایر دانشگاه ها (ملی و بین المللی) که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خود در ETH زوریخ هستند، باز است.

بورسیه های تحصیلی سوئیس

کمک هزینه های مالی دانشگاه لوزان برای دانشجویان خارجی

دانشگاه لوزان سوئیس بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه هستند از طریق کمک هزینه های کارشناسی ارشد UNIL ارائه می دهد. مبلغ کمک هزینه برای هر ماه 1600 CHF است.

کمک هزینه های مالی دانشگاه لوزان

موسسه میزبان (ها):

دانشگاه لوزان سوئیس

سطح / زمینه (های) مطالعه:

همه برنامه های کارشناسی ارشدی که در بین برنامه های ارائه شده توسط UNIL هستند، به جز موارد زیر

  • کارشناسی ارشد دانشکده پزشکی
  • کارشناسی ارشد آموزش
  • کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه های زوریخ و لوزان
  • کارشناسی ارشد حقوق جزا ، تخصص شناسی عالی
  • کارشناسی ارشد علوم تربیت بدنی
  • کارشناسی ارشد علوم پزشکی

گروه هدف:

دانشجویان بین المللی

تعداد بورسیه ها:

حدود 10

ارزش / مدت بورسیه تحصیلی:

بورسیه تحصیلی برای حداقل دوره قانونی برنامه انتخاب شده توسط دانشجو اعطا می شود. این مبلغ 1600 CHF در ماه برای برنامه کارشناسی ارشد (یک سال و نیم یا دو سال بسته به رشته مربوطه) است.

شایستگی:

  • اخذ مدرک کارشناسی قبل از شروع برنامه کارشناسی ارشد دانشگاه UNIL.
  • اثبات خود به عنوان دانشجویی ممتاز در طول تحصیل.
  • داشتن سطح زبان حداقل B2 (مطابق مقیاس جهانی Portfolio Language Language) به زبان فرانسه یا انگلیسی مطابق با زشته مورد نظر.
  • در گذشته در UNIL پذیرش نشده باشد.

بورسیه های تعالی EPFL

Ecole Polytechnique Federale de Lausanne یا (EPFL) تعداد محدودی بورسیه تحصیلی را در سطح کارشناسی ارشد به دانشجویان دارای سوابق تحصیلی برجسته ارائه می دهد. هر داوطلبی که در یک برنامه کارشناسی ارشد EPFL تحصیل کند واجد شرایط است. برای متقاضیان بین المللی، هر بورسیه تحصیلی شامل یک بسته مالی 16،000 CHF در هر سال تحصیلی به علاوه رزرو اتاق در خوابگاه دانشجویان است.

بورسیه های تعالی EPFL

موسسه میزبان (ها):

olecole Polytechnique Fédérale de Lausanne سوئیس

رشته تحصیلی:

برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط ارائه شده در دانشگاه

تعداد جوایز:

محدود

گروه هدف:

همه دانشجویان از جمله دانشجویان بین المللی

ارزش بورسیه تحصیلی:

برای متقاضیان خارجی ، بورسیه شامل 16000 CHF در هر سال تحصیلی برای یک دوره کارشناسی ارشد دو ساله یا CHF 24’000 برای یک کارشناسی ارشد 1 یا 1.5 ساله همراه با رزرو اتاق برای دانشجویان است.

بورسیه های تحصیلات تکمیلی موسسه ژنو

این مؤسسه با هدف جذب پژوهشگران با استعداد از سراسر جهان، فارغ از کشور و توانایی مالی ، منابع قابل توجهی را برای کمک های مالی سرمایه گذاری می کند. در حالی که سایر مؤسسات معمولاً فقط هزینه شهریه را ارائه می دهند ، این مؤسسه تعداد زیادی بورسیه تحصیلی از هر 20،000 CHF را نیز ارائه می دهد. کمک های مالی ممکن است به شکل های زیر باشد: بورسیه تحصیلی کامل به مبلغ 20،000 CHF؛ بورسیه تحصیلی جزئی به مبلغ 10،000 CHF؛ بورسیه تحصیلی شایسته اعطا شده براساس برتری دانشگاهی، کمک هزینه ای برای شهریه سالانه 1000 CHF در کلیه موارد.

بورسیه های تحصیلات تکمیلی موسسه ژنو

کمک هزینه کارشناسی ارشد دانشگاه ژنو

دانشکده علوم دانشگاه ژنو با همکاری چندین حامی مالی، برنامه حمایت از کاندیداهای برجسته و بسیار با انگیزه را دارد که قصد دارند تا در هر یک از رشته های تحت پوشش این دانشکده در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند، ایجاد کرده است. این کمک هزینه شامل یک گرنت از محدوده مبلغ 10،000 CHF به 15،000 CHF در سال می باشد.

کمک هزینه کارشناسی ارشد دانشگاه ژنو

موسسه میزبان (ها):

دانشگاه ژنو در سوئیس

سطح / زمینه مطالعه:

مدرک کارشناسی ارشد علوم را در یکی از رشته هایی که دانشکده علوم ارائه می دهد.

تعداد جوایز:

مشخص نشده است.

گروه هدف:

همه دانشجویان از جمله دانشجویان بین المللی

ارزش / مدت بورسیه تحصیلی:

ارزش بورسیه تحصیلی 10000-15000 CHF در سال است. این بورسیه به مدت یک سال اعطا می شود و برای مدت زمان معمول برنامه انتخاب شده کارشناسی ارشد (سه یا چهار ترم) تمدید می شود.

بورسیه های MBD  برای MBA

IMD تعدادی بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی از کشور های مختلف ارائه می دهد. این بورسیه برای هر برنامه در حدود 25000-50،000 CHF می باشد.

بورسیه های MBD  برای MBA

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *