0

بورسیه تحصیلی Clarendon دانشگاه آکسفورد

5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه تحصیلی Clarendon دانشگاه آکسفورد

توضیح مختصر:

صندوق کلارندون (Clarendon) یک طرح مهم بورسیه تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آکسفورد است که هر ساله حدود 140 بورسیه تحصیلی جدید ارائه می دهد. بورسیه های تحصیلی Clarendon بر اساس برتری علمی در تمام موضوعات تحصیلی در سطح تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آکسفورد اعطا می شود.

موسسه (های) میزبان

دانشگاه آکسفورد در انگلستان

سطح / زمینه (های) مطالعه

کلیه دوره ها در مقطع تحصیلات تکمیلی در هر موضوع واجد شرایط هستند. بطور کلی شامل تمام دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تمام وقت و پاره وقت و تمام دوره های DPhil است. لیستی از تمام دوره های تحصیلات تکمیلی ارائه شده توسط دانشگاه آکسفورد را می توان در صفحه دوره ها یافت.

تعداد جوایز

تقریباً 140 بورسیه تحصیلی هر ساله ارائه می شود.

گروه هدف

همه متقاضیان از هر کشوری می توانند برای این بورسیه تحصیلی اقدام کنند.

تحصیل و زندگی در ژاپن | تحصیل و زندگی در دانمارک | بورسیه تحصیلی استرالیا | زندگی و تحصیل در استرالیا | اپلای

ارزش بورسیه تحصیلی / شامل / مدت زمان

کلیه بورسیه های تحصیلی Clarendon شهریه و هزینه های دانشگاه را به طور کامل پوشش می دهد.

دانش پژوهان در یک دوره تمام وقت، کمک هزینه سالانه رضایت بخشی را برای هزینه های زندگی دریافت می کنند که برای 21-2020 حداقل 15009 پوند خواهد بود. در سالهای 2020-21 ، دانش پژوهان DPhil به صورت پاره وقت باید انتظار داشته باشند که حداقل 2،502 پوند دریافت کنند و دانش پژوهان کارشناسی ارشد پاره وقت نیز باید حداقل 5،003 پوند دریافت کنند.

بورسیه های تحصیلی معمولاً برای دوره کاملی که شما می توانید شهریه خود را به دانشگاه پرداخت کنید، ارائه می شود که معمولاً همان طول دوره شما است.

معیارهای صلاحیت / انتخاب

بورسیه تحصیلی Clarendon بر اساس شایستگی برجستگی علمی دانشجویان از سراسر جهان اعطا می شود.  معیارهای انتخاب را در این صفحه مشاهده کنید.

دستورالعمل های کاربردی

اگر تا پایان مهلت ژانویه برای دوره خود برای یک دوره کارشناسی ارشد یا DPhil به طور کامل یا نیمه وقت اپلای کنید، به طور خودکار برای بورسیه تحصیلی Clarendon در نظر گرفته می شوید و نیازی به ارائه هیچ گونه اسناد اضافی به طور خاص برای بورسیه های تحصیلی Clarendon ندارید و هیچ فرم جداگانه ای برای درخواست بورسیه تحصیلی وجود ندارد. بنابراین اگر بخواهید برای این بورسیه تحصیلی در نظر گرفته شوید ، باید قبل از مهلت ژانویه (8 یا 22 ژانویه 2021) برای دوره مورد نظر اپلای کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ربطه با این بورسیه تحصیلی می توانید به وب سایت دانشگاه از طریق این لینک اقدام نمایید. دوره از اکتبر 2021 شروع می شود.

آخرین مهلت

  • ددلاین میلادی : 8 ژانویه /22 ژانویه 2021 (سالانه)
  • ددلاین شمسی: 19 دی / 3 بهمن 1399

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *