0

معرفی دانشگاه هایی برای اپلای با حداقل نمره آیلتس 6 در کانادا

رای دهید

معرفی دانشگاه هایی برای اپلای با حداقل نمره آیلتس

کانادا یکی از پنج کشور برتر به منظور تحصیل و زندگی برای دانشجویان بین المللی است. علاوه براین یکی از مقاصد مهاجرپذیر و مقرون به صرفه برای تحصیل زبان انگلیسی در خارج از کشور محسوب می شود. داشتن دانش زبان انگلیسی و آزمون هایی نظیر آیلتس در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های کانادا برای دانشجویانی که از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستند، اجباری است. بنابراین بر اساس دوره هایی که انتخاب می کنید، مینیمم نمره برای روند پذیرش در تعداد دانشگاه ها وجود دارد. در اینجا ، ما در مورد دانشگاه هایی که نمره 6 آیلتس را در کانادا می پذیرند صحبت می کنیم.

کالج هایی که در کانادا نمره 6 آیلتس را قبول می کنند:

قبل از اینکه به سراغ دانشگاه هایی برویم که نمره 6 آیلتس را می پذیرند، اجازه دهید از کالج هایی که آیلتس 6 را قبول دارند، شروع کنیم. کالج های کانادا عمدتا برای مدرک کارشناسی چهار ساله یا دیپلم و کارشناسی ارشد محبوب هستند. در زیر فهرستی  از کالج های کانادا با نمره IELTS 6.0 را معرفی می کنیم:

Camosun College Durham College Niagara College
Lambton College Lethbridge College Northern College
Fleming College St. Claire College Canadore College

شرایط کالج Canadore برای نمره زبان آیلتس 6 فقط برای دوره های کارشناسی است. برای دوره های تحصیلات تکمیلی نمره کل 6.5  با نمره 6.0 در هر اسکیل مورد نیاز است.

پنج دانشگاه برتر که نمره 6 آیلتس را می پذیرد

در حال حاضر، دانشگاه های کانادا هر دو دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی را ارائه می دهند. با این حال ، اکثر دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد را انتخاب می کنند زیرا آنها ارزشمندترین و مقرون به صرفه ترین دوره های موجود در دانشگاه های کانادا هستند. اگر شما نیز قصد دارید تا در دانشگاه هایی که با نمره آیلتس 6 کانادا برای کارشناسی ارشد تحصیل کنید، به لیست زیر می توانید مراجعه کنید.

1- دانشگاه چارلز استورت

دانشگاه چارلز استورت دارای  چندین پردیس در کشور استرالیا است. پردیس این دانشگاه در استان انتاریو از اولین پردیس هاس خارجی این دانشگاه در کشور کانادا است. این دانشگاه یکی از محدود دانشگاه هایی در کانادا است که نمره 6 آزمون آیلتس را می پذیرد. برای پذیرش در این دانشگاه حداقل نمره کل 6 و حداقل نمره 5.5 برای هر اسکیل آیلتس ضروری است.

2- دانشگاه کنکوردیا

دانشگاه کنکوردیا یکی از کاربردی ترین دانشگاه های کانادا است و دلیلی برای آن وجود دارد. دانشگاه کنکوردیا در رتبه بندی QS در رتبه 462 در  بین هزار دانشگاه برتر جهان قرار دارد. این دانشگاه دولتی  در کبک واقع شده است و مدرسه بازرگانی جان مولسون تحت کنکوردیا به طور مداوم در بین 10 مدرسه برتر تجاری کانادا قرار می گیرد. برای بسیاری از دوره ها، داشتن نمره آیلتس6 تا 6.5 ضروری است و کمتر از شش پذیرش غیر ممکن است.

3 – دانشگاه فرلی دیکنسون

دانشگاه Fairleigh Dickinson این فرصت را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند که در حین اقامت در کانادا در یکی از دانشگاه های آمریکایی واقع در کانادا نیز تحصیل کنند. این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است که دارای دو پردیس در ایالات متحده در نیوجرسی در نزدیکی شهر نیویورک و یکی در ونکوور کانادا است. دانشگاه فارلی دیکنسون یکی دیگر از معدود دانشگاه هایی است که آیلتس 6 را در کانادا برای برنامه های تحصیلات تکمیلی می پذیرد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

4- دانشگاه HEC مونترال

دانشگاه HEC مونترال در سال 1907 تاسیس شد، یک مدرسه کسب و کار  زیر نظر دانشگاه مونترال است. خود دانشگاه در رتبه بندی 137 دانشگاه های برتر جهان قرار دارد. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های کانادا است. در سال 2016 ، HEC مونترال در بین بهترین مدارس کسب و کار کانادا برای MBA رتبه بندی شد. یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین دانشگاه های موجود در این لیست است که نمره 6 آیلتس را می پذیرد.

5 – دانشگاه کانادا وست

دانشگاه کانادا وست یک دانشگاه خصوصی در بریتیش کلمبیا است که در سال 2005 تأسیس شد. این دانشگاه توسط دیوید استرانگ ، رئیس سابق دانشگاه ویکتوریا تاسیس شد. این دانشگاه دوره های مختلفی در زمینه های کسب و کار، بازرگانی، ارتباطا ، گردشگری ، جغرافیا و اقتصاد ارائه می دهد. این دانشگاه در برخی از دوره های مقطع کارشناسی ارشد نمره 6.5 ازمون آیلتس را می پذیرد.

به غیر از این دانشگاه ها ، دانشگاه های دیگری نیز در کانادا پذیرش آیلتس 6 برای مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دارند. مانند دانشگاه پلی تکنیک Kwantlen ، دانشگاه Nipissing، دانشگاه سنت ماری ، دانشگاه آیسلند ونکوور و دانشگاه لثبریج.

نمونه انگیزه نامه تحصیلی برای اپلای | نوشتن SOP موفق | توصیه نامه برای اپلای | چگونگی تکمیل اپلیکیشن فرم

دیدگاه کاربران
  • امید 1 نوامبر 2022

    سلام وقت بخیر.
    من کارشناسی ارشد حقوق هستم.
    خواستم بدونم با مدرک ایلتس 6 اکادمیک می تونم در رشته های حقوقی ریمستر بشم یا باید با لیسانسم برای ارشد حقوق اپلای کنم؟ (اساساً ریمستر شدن به نفعه یا ضرر؟) / پیشاپیش سپاس

    • همیار ادمین 3 نوامبر 2022

      سلام
      وقت بخیر
      رشته شما برای مهارت انگلیسی شرایط خاصی در هر دانشگاه دارد
      لطفا با مشاور صحبت کنید.

  • مریم 24 جولای 2023

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم با نمره 6 آیلتس و یک مقاله کیو 2 میشه برای پذیرش مستر اقدام کرد؟ البته بدون فاند.

    • همیار ادمین 26 جولای 2023

      سلام
      وقت شما هم بخیر
      بله میتونید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *